This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2021-04-20
Ilmoituksen numero2021-070999
TED numero2021/S 079-202127
OstajaorganisaatioAalto-korkeakoulusäätiö/Aalto-yliopisto (2228357-4 )
PL 11000
FI-00076 AALTO
http://www.aalto.fi
Hankinnan otsikkotiedotMediatoimistopalvelut
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/51889/notice/70999/overview
Originaali JSON tietue70999.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausMediatoimiston tehtävänä on ymmärtää syvällisesti muuttuva mediakenttä ja eri yleisöjen käyttämät kanavat sekä ennakoida trendit ja muuttuvat käytännöt. Tämän tiedon perusteella mediatoimisto suunnittelee ja toteuttaa käytännön markkinointitoimenpiteitä mahdollisimman tehokkaasti, vaikuttavasti ja tuloksellisesti, lisää asiakasymmärrystämme ja on kehittämässä dataohjautuvaa markkinointiamme sekä Suomessa että kansainvälisesti. Mediatoimisto yhdessä Aalto-yliopiston ja sen muiden yhteistyökumppaneiden kanssa suunnittelee ja toteuttaa Aalto-yliopiston markkinointiviestintää lisäarvoa tuottavasti strategisella, taktisella ja operatiivisella tasolla. Mediatoimisto myös raportoi valittujen toimintojen vaikuttavuudesta, tuloksista, ja tehokkuudesta, tekee sen pohjalta analyysejä sekä suosituksia ja parannusehdotuksia kampanja-aikoina ja niiden jälkeen. Vuotuisesti Aalto-yliopistossa on käynnissä kaksi isoa kansainvälistä kampanjaa, joissa on useita lähtöjä. Sen lisäksi vuoden aikana on tyypillisesti käynnissä useita pienempiä kampanjoita etenkin varainhankinnan puolella. Aalto-yliopisto käyttää mediatoimistoa kampanjoiden suunnittelussa ja toteutuksessa. Tällä hetkellä suurimmat yksittäiset toimeksiannot ovat uusien opiskelijoiden hakuun liittyvät markkinointikampanjat (kandidaatti- ja maisteriopintoihin hakeutuville nuorille suunnatut kampanjat, avoimen yliopiston kampanjat), sekä kumppanuus- ja yrityssuhteiden kampanjat. Lisäksi mediatoimiston kautta toteutetaan myös varainhankinnan kampanjoita, sekä mahdollisesti muita kampanjoita (esim. tapahtumien ja tilaisuuksien markkinointi, brändikampanjat). Ostetun markkinoinnin pääasiallisena tavoitteena on ohjata kohderyhmät Aallon omien kanavien pariin. Tekeminen on suurimmaksi osaksi digitaalista. Omat kanavat pitävät sisällään yliopiston verkkosivut, uutiskirjeet ja sosiaalisen median kanavat. Haemme kilpailutuksella laadukasta ja muuttuvaan ympäristöön soveltuvaa kumppania, joka toteuttaa Aalto-yliopiston mediatoimistopalvelut kustannustehokkaasti. Perussopimuskausi on kaksi (2) vuotta, jonka jälkeen Aalto-yliopistolla on oikeus jatkaa sopimusta kahdella vuodella, aina vuosi kerrallaan (1+1). Yksityiskohtaisempi palvelukuvaus löytyy liitteistä 1 (Palvelukuvaus) ja 6 (Kampanjan jälkimittaus).
Hankintanimikkeistö (CPV) pääMainonta- ja markkinointipalvelut (79340000)
Hankintanimikkeistö (CPV) muut
AluekoodiFI