This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2021-02-25
Ilmoituksen numero2021-065955
TED numero
OstajaorganisaatioEspoon kaupunki (0101263-6 )
PL 640
FI-02070 ESPOON KAUPUNKI
http://www.espoo.fi/hankinnat
Hankinnan otsikkotiedotTietopyyntö - Sähköisten asiointipalvelujen kokonaisratkaisu
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/48536/notice/65955/overview
Originaali JSON tietue65955.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausTÄMÄ EI OLE ENNAKKOILMOITUS, HANKINTAILMOITUS TAI TARJOUSPYYNTÖ VAAN TIETOPYYNTÖ MARKKINODEN KARTOITTAMISEKSI Hankinnan kuvaus: Espoon kaupungin tavoitteena on olla digitaalisten palvelujen edelläkävijä. Varmistaakseen sähköisten asiointipalvelujen asukas- ja asiakaslähtöisyyden sekä kustannusvaikuttavuuden, Espoon kaupunki on käynnistänyt projektin ("OmaEspoo-projekti"), jossa kehitetään Espoon sähköisiä asiointipalveluja kaupunkitasoisesti. Asiointipalveluja ovat kaikki sellaiset palvelut, joissa henkilö asioi tai hoitaa yleistä ohjausta, neuvontaa tai hallintoa koskevaa tai muuta asiaansa palveluorganisaation suuntaan. Esitys OmaEspoo -projektista on tietopyynnön liitteellä 1. "OmaEspoo -projektin esittely". Espoon kaupunki valmistelee hankintaa sähköisen asioinnin kokonaisratkaisusta, joka sisältää itsepalveluportaalin, palvelupyyntöjen hallintajärjestelmän (tiketöinti), chatbotin sekä tietämysportaalin (wiki). Espoota kiinnostaa myös, miten asiointiratkaisu voisi tukea osallisuuden toteutumista kaupungissa (esimerkiksi palaute- tai kyselytoiminnallisuudet). Ratkaisun tulee tarjota Espoon sisäisille ja ulkoisille asiakkaille yhtenäiset palvelukanavat, joissa asiakas voi hoitaa asiointitarpeensa joko itsepalveluna tai asiakaspalvelijan kanssa ns. yhden luukun periaatteella. Ratkaisun tulee myös tarjota työntekijöille työkalut, joilla käsitellä eri palvelukanavista saapuvia kontakteja sekä kirjata ja hallita palvelupyyntöjä kaikilla asiakaspalvelun tasoilla. Ratkaisun tulee tekniseltä toteutukseltaan olla SaaS-pohjainen, tietoturvallinen ja saavutettava. Tavoitteena on aloittaa ratkaisun käyttöönottoprojekti vuoden 2022 alkupuolella. Tietopyyntö: Espoon kaupunki julkaisi tietopyynnön löytääkseen toimittajia, joilla on valmius toimittaa yllämainittuja järjestelmäratkaisuja/-kokonaisuuksia. Tällä tietopyynnöllä Espoo pyytää ilmoittamaan halukkuudesta osallistua markkinavuoropuheluun, jonka avulla Espoon on tarkoitus kartoittaa eri vaihtoehtoja edellä kuvatun ulkoisen palvelun tuottamisesta sekä siihen liitettävistä teknisistä toteutusvaihtoehdoista ja mahdollisista täydentävistä palveluista. Toivomme, että vastaatte tietopyyntöön mahdollisimman pian, mutta viimeistään 11.3.2021 klo 12.00 mennessä. Vastauksenne voitte lähettää osoitteeseen [email protected]. Tietopyyntöön vastaamisen yhteydessä palauttakaa täytetyt tietopyynnön liitteet "2. Kysymykset" ja "3. Kustannusarvion kyselylomake". Saatujen vastausten perusteella Espoo valitsee markkinavuoropuheluun kutsuttavat toimittajat. HUOMIO! Tämä ei ole tarjouspyyntö, vaan markkinakartoitus. Vastaaminen tietopyyntöön ei sido palveluntuottajaa tarjouskilpailuun osallistumiseen, eikä myöskään ole edellytyksenä myöhemmin varsinaiseen tarjouskilpailuun osallistumiselle.
Hankintanimikkeistö (CPV) pääTietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Hankintanimikkeistö (CPV) muut
AluekoodiFI1B1