This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2021-02-04
Ilmoituksen numero2021-064079
TED numero2021/S 027-066856
OstajaorganisaatioKeski-Uudenmaan sote-kuntayhtymä (2844969-4 )
PL 46
FI-05801 Hyvinkää
http://www.keski-uudenmaansote.fi/
Hankinnan otsikkotiedotAsiakas- ja potilastietojärjestelmän (APTJ) hankinta
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio20 000 000 EUR
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/47262/notice/64079/overview
Originaali JSON tietue64079.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausKeski-Uudenmaan sote-kuntayhtymä Keusoten (jäsenkuntia Hyvinkää, Järvenpää, Mäntsälä, Pornainen, Nurmijärvi ja Tuusula) nykyinen, erityisen hajanainen asiakas- ja potilastietojärjestelmäkokonaisuus koostuu kuudestatoista (16) erillisestä päätietojärjestelmästä ja noin sadasta (100) oheisjärjestelmästä. Keusoten omistajakunnilta periytyvä asiakas- ja potilastietojärjestelmäkokonaisuus ei tue kuntayhtymämuotoista toimintaa. Yhtenäistävän ratkaisun tarve on välitön. Keusoten tavoitteena on uusia ja konsolidoida asiakas- ja potilastietojärjestelmänsä hankkimalla tällä kilpailutuksella käyttöönsä asiakas- ja potilastietojärjestelmäpalvelun. Tavoitteena on kilpailuttaa kuntayhtymän käyttöön palveluna ostettava, markkinassa oleva, valmiiksi lokalisoitu modulaarinen asiakas- ja potilastietojärjestelmäkokonaisuus, jonka tulee olla maakuntatasoisesti toimiva. Hankinnan kohteeseen sisältyvät: • Perusterveydenhuollon toiminnallisuus • Suun terveydenhuollon toiminnallisuus • Sosiaalihuollon toiminnallisuus • Yhteiset palvelut Keusote edellyttää tuotantovalmiutta hankinnan kohteelle viimeistään 6 kk kuluessa hankintasopimuksen allekirjoituksesta. Kilpailutuksessa valittavan toimittajan kanssa tehdään Palvelusopimus perustuen julkisen hallinnon IT-hankintojen yleisiin sopimusehtoihin (JIT2015). Hankintaan sisältyvät käyttöpalvelut sekä ylläpito- ja huoltopalvelut kokonaisuudelle. Neuvottelumenettelyn yhteydessä selvitetään mahdollisuutta sisällyttää hankittavaan palveluun mm. ulkoistettuja pääkäyttäjäpalveluita. Hankinta toteutetaan hankintalain mukaisena neuvottelumenettelynä.
Hankintanimikkeistö (CPV) pääTietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Hankintanimikkeistö (CPV) muutTietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
AluekoodiFI, FI1B