This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2021-01-27
Ilmoituksen numero2021-063237
TED numero2021/S 021-050037
OstajaorganisaatioFinnvera Oyj (1484332-4 )
PL 1010 (Porkkalankatu 1)
FI-00101 Helsinki
http://www.finnvera.fi
Hankinnan otsikkotiedotTietopyyntö: Finnveran asianhallintajärjestelmä
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/46714/notice/63237/overview
Originaali JSON tietue63237.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausSuunnitteilla olevan asianhallintajärjestelmän kilpailutuksen tavoitteena on saada hankittua järjestelmä, joka kattaa asioiden sekä niihin liittyvien dokumenttien ja asiakirjojen sähköisen käsittely ja hallinnan niiden koko elinkaaren ajan, vastaanottamisesta tai tallennuksesta aina pitkäaikaisarkistointiin ja hävittämiseen asti. Tällä hetkellä suunnitteilla on, että järjestelmään sisältyisi ainakin seuraavat toiminnalliset osa-alueet: asianhallinta, sopimushallinta, kokoushallinta, dokumenttienhallinta, työnkulut, sähköinen arkisto ja tiedonohjaus sekä mahdollisesti optioina sähköinen allekirjoitus, sähköinen kokouspalvelu, dokumenttien automaattinen luokittelu, henkilörekisteri, laatujärjestelmä ja asianhallinnan sähköinen asiointi. Finnveraa koskee sen hoitaman julkisen hallintotehtävän osalta (rahoitus-, korvaus- ja perintäasiat, sekä niihin suoraan liittyvät muut asiat ja tehtävät) valtionhallinnon tiedonhallintaa koskeva lainsäädäntö. Finnverassa työskentelee noin 360 henkilöä. Pyydämme kiinnostuneita toimittajia vastaamaan seuraaviin kysymyksiin: 1. Onko ohjelma toimitettavissa pilvipalveluna (SaaS)? Jos on, niin vastatkaa seuraaviin kysymyksiin: a. Tuetut pilvialustat? b. Kuvailkaa hinnoittelumalli (lisenssit, tukipalvelut, ylläpito, kehitys, alusta jne.) c. Miten jatkuvuuden suunnittelu on otettu huomioon? 2. Onko ohjelma toimitettavissa on-premise (konesaliasennus)? Jos on, niin vastatkaa seuraaviin kysymyksiin: a. Tuetut käyttöjärjestelmät? b. Tarvittava konesalikapasiteetti ylempänä mainitulle käyttäjämäärälle c. Kuvaile hinnoittelumalli (lisenssit, tukipalvelut, ylläpito, kehitys, alusta jne.) d. Miten jatkuvuuden suunnittelu on otettu huomioon? 3. Onko ohjelmistokokonaisuus Sähke2-sertifioitu? Jos vain osin, niin mitkä osat on sertifioitu? 4. Mikä on tyypillinen hankintakokonaisuus? Mitkä osat kuuluvat perusjärjestelmään ja mitä lisäosia tarjoatte? 5. Kuvailkaa tyypilliset valmiit tuoteintegraatiot sekä tarjottu ohjelmointirajapinta (API) 6. Oletteko halukkaita kommentoimaan Finnveran järjestelmälle asettamia vaatimuksia tai muuta alustavaa tarjouspyyntömateriaalia? Vastaukset sisältävän tiedoston ohella toimittaja voi liittää sähköpostiviestiin vapaamuotoisia kuvauksia omasta asianhallintajärjestelmästään ja siihen liittyvistä palveluistaan. Kiinnostuneiden toimittajien tulee olla yhteydessä Finnveraan viimeistään 12.2.2021 lähettämällä vastaukset kysymyksiin pdf-tiedostona. Vastaukset sisältävä tiedosto ja mahdollinen muu materiaali tulee lähettää sähköpostitse osoitteeseen [email protected] otsikolla ”(yrityksen nimi) / Asianhallinta”.
Hankintanimikkeistö (CPV) pääTietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Hankintanimikkeistö (CPV) muut
AluekoodiFI