This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2020-12-18
Ilmoituksen numero2020-060748
TED numero
OstajaorganisaatioEspoon Asunnot Oy (1565281-0 )
Kauppakeskus Iso Omena Suomenlahdenkatu 1
FI-02230 Espoo
http://www.espoonasunnot.fi/
Hankinnan otsikkotiedotEspoon Asunnot Oy:n toimiston aulapalvelut
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/45213/notice/60748/overview
Originaali JSON tietue60748.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausTarjouspyyntö koskee aulapalvelujen hankintaa Espoossa Kauppakeskus Isossa Omenassa sijaitsevaan Espoon Asunnot Oy:n toimistoon. Työtehtävät on kuvattu "Aulapalvelut hankinnan kohteen kuvaus" -asiakirjassa. Hinnasta voi saada max. 68 pistettä. Hinnaltaan edeullisin tarjous saa 68 hintapistettä. Muiden tarjousten hintapisteet lasketaan seuraavasti: Edullisin tarjoushinta/tarjottu hinta x 68 pistettä. Laadusta voi saada max. 32 pistettä. Laadun vertailuperusteet ovat seuraavat: VÄHIMMÄISVAATIMUKSEN YLITTÄVÄ TYÖKOKEMUS Vähimmäisvaatimuksen ylittävästä työkokemusesta saa pisteitä, jos työtehtävien sisältö vastaa hankinnan kohdetta. Hankinnan kohdetta vastaavista työtehtävistä saa pisteitä seuraavasti: - Vähintään 4 vuoden työkokemus hankinnan kohdetta vastaavista töistä 2 pistettä - Vähintään 5 vuoden työkokemus hankinnan kohdetta vastaavista töistä 4 pistettä - Vähintään 6 vuoden työkokemus hankinnan kohdetta vastaavista töistä 6 pistettä - Vähintään 7 vuoden työkokemus hankinnan kohdetta vastaavista töistä 8 pistettä - Vähintään 8 vuoden työkokemus hankinnan kohdetta vastaavista töistä 10 pistettä - Vähintään 10 vuoden työkokemus hankinnan kohdetta vastaavista töistä 12 pistettä ASIAKASPALVELUN LAATU Asiakaspalvelun laatu, jonka perusteella tilaaja voi varmistua palvelun tasalaatuisuudesta koko sopimuskauden ajalta. Huomiota kiinnitetään seuraaviin asioihin, joilla palvelun tarjoaja varmistaa palvelun laatua: - On annettava selvitys siitä, että millä tavalla suoritatte aulapalvelua hoitavan henkilön perehdytyksen sopimuksen käynnistämisvaiheessa. (Tästä voi saada max. 5 pistettä) - Kuinka varmistatte palvelun laadun sijaistusaikoina? (Tästä voi saada max. 5 pistettä) - On annettava selvitys siitä, että miten palveluntarjoaja huolehtii henkilöstön ammattitaidon ylläpitämisestä erityisesti asiakaspalveluosaamisen osalta (kouluttaminen ym.)? (Tästä voi saada max. 5 pistettä) - On annettava selvitys siitä, että millainen auditointimenettely palveluntarjoajalla on käytössä, jolla varmistetaan hankittavan palvelun laatu. Kuvaus menettelystä. (Tästä voi saada max. 5 pistettä) Palvelusta tehdään sopimus tarjouskilpailussa korkeimmat kokonaispistet saaneen tarjoajan kanssa. Sopimus on kestoltaan toistaiseksi voimassa oleva. Tarjouskilpailussa sijalle 2 tullut tarjouksen antaja valitaan ensimmäiselle varasijalle ja sijalle 3 tullut tarjouksen antaja valitaan toiselle varasijalle.
Hankintanimikkeistö (CPV) pääToimistotyön tukipalvelut (79500000)
Hankintanimikkeistö (CPV) muut
AluekoodiFI1B1