This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2020-12-07
Ilmoituksen numero2020-059928
TED numero2020/S 242-597836
OstajaorganisaatioMonetra Oulu Oy (2454638-2 )
Nuottasaarentie 5
FI-90400 Oulu
https://www.monetra.fi/oulu/palvelut/hankintapalvelut/
Hankinnan otsikkotiedotHR-järjestelmän hankinta Monetra-konsernille
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio15 000 000 EUR
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/44706/notice/59928/overview
Originaali JSON tietue59928.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausMonetra -konserni hankkii kokonaisratkaisuna järjestelmän henkilöstötietojen hallintaan (HR master), palvelusuhteen elinkaaren hallintaan ja henkilöstön kehittämiseen sekä sen käyttöönottoon ja ylläpitoon liittyvät palvelut. Tässä osallistumispyynnössä ja sen liitteissä ”HR-järjestelmä” tarkoittaa palveluna hankittavaa järjestelmää kokonaisuudessaan tuotanto- ja koulutus- /testiympäristöineen sekä järjestelmään liittyviä tukipalveluita. Hankinnan tavoitteena on, että tuleva HR-järjestelmä kattaisi henkilöstöön liittyvät asiat (lukuunottamatta rekrytointia ja palkanlaskentaa) koko työsuhteen elinkaarelta ja vähentäisi manuaalista työtä. Hankinnan kohteena olevalle HR-järjestelmäkokonaisuudelle on jo osallistumispyynnössä asetettu joitakin vähimmäisvaatimuksia. Tilaaja tarkentaa vaatimusmäärittelyään ja tarjouspyyntöasiakirjojaan kilpailutusprosessiin valittujen tarjoajien kanssa käytyjen neuvottelujen pohjalta. Kiinnostuneita ehdokkaita kehotetaan tutustumaan huolellisesti tähän osallistumispyyntöön ja sen liitteisiin, joissa on kuvattu tarkemmin HR-järjestelmäkokonaisuutta ja sillä suoritettavia tehtäviä. Hankinnan kohteena oleva järjestelmä on palvelukeskuksen käyttöön tuleva moniyritysympäristön mahdollistava valmisohjelmisto, joka parametroimalla ja vain vähäisellä ohjelmointityöllä (esim. järjestelmäliittymät) saatetaan vastaamaan tilaajan kuvaamia tarpeita. Monetran palveluissa käytettävät järjestelmät vaihtelevat alue- ja asiakaskohtaisesti eli HR-järjestelmän tulee integroitua vaihteleviin järjestelmäympäristöihin palvelukeskusmallin vaatimukset huomioiden. Hankintasopimus tehdään kilpailutuksen voittaneen toimijan kanssa kattamaan ensin käyttöönottoprojekti, jonka jälkeen siirrytään vaiheittain jatkuvien palveluiden käytön piiriin. Sopimuskauden aloitusaikataulu on arvio ja sopimus astuu voimaan, kun molemmat osapuolet ovat sen allekirjoittaneet. Määräaikaisena sopimuskautena tilaajan irtisanomisaika on 9 kuukautta ja Palveluntarjoajan irtisanomisaika on 12 kuukautta. Palvelusopimus tulee voimaan järjestelmän käyttöönoton hyväksymisestä, jonka jälkeen sopimus jatkuu toistaiseksi voimassaolevana tilaajan puolelta kuuden (6) ja toimittajan puolelta 12 kuukauden irtisanomisajalla. Käyttöönotosta tehdään erillinen Toimitussopimus. Aikataulullisesti kilpailutuksen tavoitteena on solmia hankintasopimus valitun toimittajan kanssa vuoden 2021 H1 aikana, mutta aika on arvio eikä tilaaja sitoudu siihen. Käyttöönottoaikataulu tullaan suunnittelemaan vaiheittaiseksi eri käyttäjäorganisaatioiden mukaan. Tarkempi aikataulu ja vaiheistus sovitaan valitun toimittajan kanssa. Hankintaa ei ole jaettu osiin, koska tarkoitus on hankkia HR-järjestelmä kokonaisratkaisuna siten, että sekä sen käyttöönottoon että ylläpitoon liittyvät palvelut ovat yhteensopivia ja että niiden hallittavuus tämän vuoksi on helppoa ja käytännöllistä. Hankinnan tavoitteena on nimenomaan yhdistää tällä hetkellä loppuasiakkaiden eri järjestelmissä tapahtuvaa henkilötietojen hallintaa samaan käyttökokemukseltaan yhdenmukaiseen kokonaisuuteen.
Hankintanimikkeistö (CPV) pääTietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Hankintanimikkeistö (CPV) muutTietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000)
Ohjelmistojen ylläpito- ja korjauspalvelut (72267000)
Tietotekniset tuki- ja neuvontapalvelut (72600000)
Ajanseuranta- tai henkilöstöhallinto-ohjelmatuotteet (48450000)
Ajanseuranta- tai henkilöstöhallinto-ohjelmistojen kehittämispalvelut (72212450)
Toimialakohtaisten ohjelmistojen kehittämispalvelut (72212100)
AluekoodiFI1