This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2020-12-02
Ilmoituksen numero2020-059664
TED numero2020/S 238-589008
OstajaorganisaatioLuksia, Länsi-Uudenmaan koulutuskuntayhtymä (0203167-9 )
Toivonkatu 4
FI-08100 Lohja
http://www.luksia.fi
Hankinnan otsikkotiedotHenkilöstöhallinnon ja palkanlaskennan tietojärjestelmäpalvelu
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio240 000 EUR
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/43419/notice/59664/overview
Originaali JSON tietue59664.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausTilaajan tavoitteena on korvata nykyinen palkanlaskentajärjestelmä hankintayksikön käyttötarpeet täyttävällä, sekä palkanlaskennan että henkilöstöhallinnon toiminnot sisältävällä monipuolisella HR-ohjelmistopalvelulla. HR-ohjelmistopalvelun ja sen toimintojen tulee noudattaa voimassa olevaa Suomen lainsäädäntöä sekä viranomaisten rekisterinpidon ja henkilö- ja asiakastietojen käsittelystä annettuja lakeja ja määräyksiä. Hankittavan HR-ohjelmistopalvelun tulee täyttää EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) 2016/679 vaatimukset. HR-ohjelmistopalvelussa käsiteltävää henkilötietoa tulee säilyttää EU/ETA -alueen sisällä. Jos henkilötietoja siirretään EU/ETA -alueen ulkopuolelle tai niihin on pääsy EU/ETA -alueen ulkopuolelta, tulee tällaisen siirron tai pääsyn tapahtua käyttämällä EU-komission vakiosopimuslausekkeita tai tarvittaessa EU-komission päätöksiä suojan riittävyydestä kolmansissa maissa, käsittelijää sitovia yrityssääntöjä tai Privacy Shield -sertifikaattia. Käyttöliittymän tulee olla suomenkielinen. Hankittavaan HR-ohjelmistopalveluun tulee sisältyä suomenkielinen käyttöönottoneuvonta sekä käyttöönoton jälkeinen ylläpito- ja tukipalvelu. Pääkäyttäjyyden tulee olla Tilaajalla ja mahdollistaa esim. käyttöoikeuksien ja -ryhmien ylläpitämisen ja hallinnoimisen, ohjaustietojen / palkkalajien ja kustannuspaikkojen määrittämisen sekä muutosten järjestelmään syöttämisen aikatauluttamisen. Hankittavan ohjelmistopalvelun tulee täyttää seuraavat vähimmäisvaatimukset: Palvelulla tulee voida toteuttaa palkanlaskentaa Luksian eri henkilöstöryhmille kunnallisten työ- ja virkaehtosopimusten (KVTES, OVTES, TS) tulkintojen mukaisesti. Hallinnoitavia henkilöstöryhmiä ovat työ- ja virkasuhteiset henkilöt, toimeksiantosuhteiset henkilöt sekä työkorvaukselliset ja ei-työsuhteiset henkilöt. Palvelulla tulee voida hallinnoida myös luottamushenkilöiden palkkioiden laskentaa ja maksatusta. Hankittava palvelu tulee toimimaan Luksian henkilöstötietojen master-järjestelmänä ja tietoarkistona. Palvelulla hallinnoidaan mm. henkilö- ja palvelussuhdetietoja, työsopimuksia ja viranhoitomääräyksiä, poissaoloja ja niiden seurantaa sekä vuosilomien ja vapaajaksojen suunnittelua ja seurantaa. HR-ohjelmistopalvelulla tulee voida tuottaa viranomaisten vaatimusten mukaiset tilastot, raportit ja todistukset sekä antaa toimintaa kuvaavia tietoja esim. verottajalle, Tulorekisteriin, Kuntien eläkevakuutusyhtiölle ja Tilastokeskukselle. Nämä on saatava tuotettua ohjelmistopalvelusta ajallaan ja siinä muodossa kuin ne vaaditaan. HR-ohjelmistopalvelun kustannuspaikkarakenteen tulee olla yhteensopiva CGI Raindancen Kuntamalli -kirjaustunnisterakenteen kanssa. Hankinnan tavoitteena on saada Luksian käyttöön nykyaikaiset henkilöstöhallinnon toiminnallisuudet ja esimiestyökalut, joilla mahdollistetaan henkilöstöhallinnon prosessien tehokkuus ja kehitys. Palvelulla tulee voida hallinnoida palvelussuhteen koko elinkaarta (pois lukien rekrytointi) aina uuden työntekijän aloituksesta ja perehdytyksestä palvelussuhteen päätökseen ja lähtöhaastatteluun saakka. Palveluun tulee voida kerätä kaikki henkilön osaamiseen liittyvät olennaiset asiat esim. muokattavissa olevien osaamisprofiilien avulla ja sen pitää mahdollistaa myös osaamisen kehittämisen suunnittelu ja toteutumisen seuranta. Palvelun tulee tuoda työkaluja myös työkykyjohtamiseen esim. varhaisen tuen rajojen seurannan ja keskusteluiden dokumentoinnin muodossa. Palvelun tulee lisäksi mahdollistaa työajan seuranta ja matkalaskujen hallinnointi ja maksatus.
Hankintanimikkeistö (CPV) pääTietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Hankintanimikkeistö (CPV) muut
AluekoodiFI1B