This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2020-11-26
Ilmoituksen numero2020-059227
TED numero2020/S 234-576959
OstajaorganisaatioHansel Oy (0988084-1 )
PL 1386
FI-00101 Helsinki
http://www.hansel.fi
Hankinnan otsikkotiedotTurvakalusteet 2021-2025 (DPS)
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/40205/notice/59227/overview
Originaali JSON tietue59227.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausDPS:n kohteena ovat turvakalusteet ja niihin liittyvät palvelut. DPS:llä hankittavia turvakalusteita ovat: • Kassa-, paloturva- ja avainkaapit • Turvaovet • Asekaapit • Holvit • Holvinovet • Palosuojatut arkistolaatiskostot • Dataturvakaapit • Vaate- ja lokerokaapit • Edellä mainittuihin tuotteisiin liittyvät lisätarvikkeet ja -laitteet. DPS:llä hankittavia tuotteisiin liittyviä palveluita ovat seuraavat: • Konsultointi- ja suunnittelupalvelu • Asennuspalvelu • Takuuhuoltopalvelu • Ennakko- ja korjaushuoltopalvelu sekä korjaustyö • Vanhan tuotteen noutopalvelu • Kierrätyspalvelu • Koulutus- ja lisäkoulutus DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen. DPS on voimassa 1.1.2025 saakka, ellei sitä keskeytetä aikaisemmin. Hanselin asiakkaat toteuttavat hankinnat DPS:ään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n koko hankintavaiheen ajalle. DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 4.1.2021, ellei perustamisvaiheen pidennyksestä muuta johdu, ja päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä 1.1.2025. Hanselilla on oikeus keskeyttää dynaaminen hankintajärjestelmä kesken sen voimassaolon. Hankintasopimukset tulee tehdä ennen dynaamisen hankintajärjestelmän päättymistä. Hankintasopimukset voivat olla voimassa enintään 1.1.2025 saakka. Hankintasopimukseen perustuvia hankintoja (tilauksia) voidaan tehdä hankintasopimuksen päättymiseen saakka. Tilauksiin perustuvat toimitukset tulee toimittaa viimeistään kuuden (6) kuukauden kuluessa hankintasopimuksen päättymisestä. Hankintasopimus voi olla voimassa enintään kymmenen (10) vuotta dynaamisen hankintajärjestelmän päättymisestä siltä osin kuin dynaamisen hankintajärjestelmän kohteena oleviin tuotteisiin hankitaan tämän dynaamisen hankintajärjestelmän kohteena olevia palveluita.
Hankintanimikkeistö (CPV) pääPanssaroidut tai vahvistetut kassakaapit, lippaat ja ovet (44421000)
Hankintanimikkeistö (CPV) muutAsennuspalvelut (ohjelmistoja lukuun ottamatta) (51000000)
Korjaus- ja huoltopalvelut (50000000)
Valvonta- ja turvajärjestelmät ja -laitteet (35120000)
AluekoodiFI