This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2020-10-30
Ilmoituksen numero2020-057315
TED numero
OstajaorganisaatioInarin kunta (0190758-7 )
Piiskuntie 2
FI-99800 Ivalo
http://www.inari.fi
Hankinnan otsikkotiedotTilintarkastuspalvelujen hankinta
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/43089/notice/57315/overview
Originaali JSON tietue57315.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausHankittavan tilintarkastuspalvelun tavoitteena on varmistaa kunnan lakien ja säädösten mukaista toimintaa sekä huolehtia lakisääteisen tarkastusvelvollisuuden toteuttamisesta. Hankinnan kohteena on kuntalain (410/2015) 14 luvun mukainen hallinnon ja talouden tarkastus sekä tilintarkastuspalvelut Inarin kunnalle ja sen kuntakonsernin yhteisöille. Hankinnan kohde on ryhmitelty seuraavasti: A) tilintarkastuspalvelut 1. Kuntalain 122 §:n mukaisista Inarin kunnan hallinnon ja talouden tarkastuspalveluista tilikausille 2021– 2022 (optio tilikausille 2023 ja 2024) Tarjous pyydetään 15 tarkastuspäivästä / tilikausi 2. Tytäryhtiöiden lakisääteisen hallinnon ja talouden tilintarkastuspalvelut tilikausille 2021-2022 (optio tilikausille 2023 ja 2024) Tarjous pyydetään 22 tarkastuspäivästä/tilikausi B) muut palvelut 3. Tarkastuslautakunnan avustaminen, muu arviointityö ja tarkastuslautakunnan sihteerin tehtävät tilikausille 2021– 2022 (optio tilikausille 2023 ja 2024) Tarkastuslautakunta kokoontuu vuosittain noin 7 kertaa. Tarvittavien sihteeripalveluiden määrä on korkeintaan 12 henkilötyöpäivää/ vuosi. 4. Erityistehtävien, EU-hankkeiden ja IT-tarkastustyö tilikausille 2021– 2022 (optio tilikausille 2023 ja 2024) Tarjous pyydetään 5 tarkastuspäivästä/tilikausi Tarjoajan tulee sitoutua kuvatun mukaisen palvelun sisältöön ja laajuuteen. Tarjotut kokonaishinnat on ilmoitettava pyydettyjen tarkastuspäivien määrän mukaisesti. Tarjousten hintatiedot vertaillaan tämän mukaisesti. Tilaaja valitsee yhden (1) toimittajan, jonka kanssa tekee hankintasopimuksen. Sopimuksen arvioitu alkamisajankohta on vuoden 2020 lopulla ja alkaa sopimuksen allekirjoittamisesta. Sopimus päättyy palveluiden A) ja B) osalta viimeistään tilikaudelta 2022 tehdyn tilikauden tilintarkastuksen jälkeen ja kun valtuusto on hyväksynyt tilinpäätöksen, ellei sopimusta irtisanota sopimuskauden aikana. Tarjouspyynnössä ja sen liitteissä esitetyt hankintamäärät ovat arvioita, eikä sopimus muodosta tilaajalle määräostovelvoitetta.
Hankintanimikkeistö (CPV) pääKirjanpito-, tilintarkastus- ja verotuspalvelut (79200000)
Hankintanimikkeistö (CPV) muutTilintarkastuspalvelut (79212100)
AluekoodiFI
Pääasiallinen suorituspaikkaInarin kunta ja sopimuksen mukaan.,