This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2020-10-12
Ilmoituksen numero2020-055867
TED numero
OstajaorganisaatioJyväskylän kaupunki (0174666-4 )
Vapaudenkatu 32
FI-40101 Jyväskylä
https://www.businessjyvaskyla.fi/
Hankinnan otsikkotiedotHenkisen tuen palvelukokonaisuus yrityksille korona-epidemian seurauksista selviytymisen tueksi
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/42168/notice/55867/overview
Originaali JSON tietue55867.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausBusiness Jyväskylän on hakenut Keski-Suomen liitolta ns. korona-rahoitusta auttaakseen alueen yrityksiä korona-epidemian seurauksista selviytymiseen. Osana rahoitettavaa hanketta on ajatuksena tuoda malleja ja tukea yrittäjien ja yritysten henkilökunnan hyvinvointiin ja jaksamiseen. Osana hyvinvoinnin kokonaisuutta pidetään erillinen webinaari aihealueeseen liittyen ja sen lisäksi tukeudutaan alla kuvattuihin kahteen palvelukokonaisuuteen. On tärkeää, että henkistä hyvinvointia harjoittavilla palveluntarjoajilla on kokemusta ja näkemystä yrittäjyyteen, johtamiseen ja kriisistä selviytymiseen liittyvistä asioista. Tätä kokemusta ja näkemystä arvioidaan referenssien perusteella Käytännössä nyt ollaan hankkimassa palvelua akuuttiin puhelinpäivystykseen ja kolmen kerran konsultointisetteihin. Hankinta jakautuu kahteen vaiheeseen 1) kokeiluvaihe marraskuu 2020 – tammikuu 2021 ja 2) jatko-optio tammi-huhtikuu 2021. Kokeiluvaiheessa: - puhelinpäivystystä tulee tarjota kahtena arkipäivänä viikossa kahden tunnin ajan yhteensä kuuden viikon ajan aikavälillä 2.11.-11.12.2020 (esim. ti klo 9-11 ja to klo 14-16). - kolmen kerran puolen tunnin konsultointisetti tarjotaan maksimissaan 20 yritykselle (1 hlö/yritys) marraskuun 2020 -tammikuun 2021 aikana. Jatko-optiovaiheessa: - jatketaan samanlaisella palveluntarjonnalla lähtökohtaisesti toinen vastaava toteutus puhelinpäivystystä ja konsultointisettejä kuin kokeiluvaiheessa. - on mahdollista, että kokeiluvaiheen perusteella muokataan palveluita paremmin vastaamaan tarpeita. - tarjousvaiheessa oletuksena pidetään samanlainen palveluntarve ja määrät kuin kokeiluvaiheessa. - jatko-option käytöstä päätetään viimeistään 15.12.2020 Puhelinpäivystyksen tarkoitus on tarjota yhteydenottajalle matalalla kynnyksellä nopeaa keskusteluapua ja ohjata sopiviin jatkopalveluihin (esim. konsultointisetti, kriisikeskus Mobile). Konsultointiseteillä on tarkoitus tunnistaa yhteydenottajalta keskeisimpiä haasteita, auttaa keskustelulla tunnistamaan ratkaisun avaimia ja omia vahvuuksia sekä ohjaamaan jatkopalveluihin.
Hankintanimikkeistö (CPV) pääYritysten ja johdon konsulttipalvelut (79410000)
Hankintanimikkeistö (CPV) muut
AluekoodiFI193