This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2020-09-10
Ilmoituksen numero2020-053677
TED numero
OstajaorganisaatioKouvolan kaupunki (0161075-9 )
PL 85
FI-45101 Kouvola
http://www.kouvola.fi
Hankinnan otsikkotiedotKouvolan kaupunkikonsernin tilintarkastuspalvelut vuosille 2021 - 2026
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/40632/notice/53677/overview
Originaali JSON tietue53677.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausTarjouskilpailun järjestää Kouvolan kaupungin tarkastuslautakunta. Tarkastuslautakunnan toiminta tarjouskilpailun järjestäjänä kaupunkikonsernin puolesta perustuu kuntalakiin (410/2015). Kuntalain 122 § mukaisesti kunnan tytäryhteisöjen tilintarkastajat kilpailutetaan siten, että tytäryhteisöissä on kaupungin kanssa sama tilintarkastusyhteisö. Kouvolan kaupunginvaltuusto valitsee tarkastuslautakunnan esityksestä tilintarkastajan Kouvolan kaupungille. Tytäryhteisöt toimivat hankintayksikköinä tilintarkastajiensa valinnassa ja tekevät valintapäätöksen yhtiökokouksessaan. Tarkastettavan kohteen yleiskuvaus Kouvola on n. 82 000 asukkaan kaupunki. Kaupungilla on menossa organisaatiouudistus. Kaupunkikonsernin talouden volyymiä kuvaa vuoden 2019 tilinpäätöksen toimintakulut n. -937 milj. €, toimintakate n. -480 milj. € ja investoinnit n. -102 milj. €. Kaupungin henkilöstömäärä vuonna 2019 on n. 2596 henkilöä. Kaupungin kirjanpito ja palkanlaskenta on ulkoistettu Sarastia Oy:lle. Liitteet ja linkit Liite 1 Kouvola-konserni Liite 2 Kouvolan kaupungin keskeisten tytäryhtiöiden tunnusluvut Liite 3 Referenssilomake Liite 4 Vastuunalaisen tilintarkastajan henkilötietolomake Liite 5 Tytäryhteisöjen vastuunalaisen tilintarkastajan henkilötietolomake Liite 6 Auktorisoitujen tilintarkastajien henkilötietolomake Liite 7 Ei auktorisoitujen tilintarkastajien henkilötietolomake Liite 8 EU ja muiden hankkeiden vastuunalaisen tilintarkastajan henkilötietolomake Talousarvio v. 2020 ja tilinpäätös v. 2019 (http://www.kouvola.fi/index/aikuisvaestolle/tietoakouvolasta/talousjaverotus/talousverotaksatmaksutverotus.html). Tarkastuksen sisältö ja laajuus 1. Peruskaupungin hallinnon ja talouden tarkastus ja raportointi (Kuntalain mukainen hallinnon ja talouden lakisääteinen tilintarkastus) Kaupungin lakisääteisen tilintarkastuspäivien määrä arvioidaan olevan 60 tarkastuspäivää vuodessa eli koko sopimuskaudella 360 pv. 2. Tytäryhteisöjen tilintarkastus (Tytäryhteisöjen lakisääteinen tilintarkastus sisältäen energia- ja vesiyhtiöt) Tytäryhteisöiden lakisääteisen tilintarkastuksen laajuus on arviolta 74 pv vuodessa eli 444 pv sopimuskaudella. Vuosiarviot tytäryhteisöittäin ovat - KSS Energia -konserni 25 pv / v - Kouvola Innovation -konserni 10 pv / v - Kaakkois-Suomen Tieto Oy 4 pv / v - Kouvolan Asunnot Oy 7 pv / v - Kouvolan Vesi 10 pv/ v - Kouvolan Rautatie ja Aikuiskoulutus Oy (KRAO) 4 pv / v - Kouvolan Teatteri Oy 4 pv / v - Muut pienet kiinteistö- ja asuntoyhtiöt 10 pv/v 3. EU- ja muut hanketarkastukset (Tilintarkastustiimi: tiimi on mukana peruskaupungin, tytäryhteisöjen sekä EU ja muissa hanketarkastuksissa) 4. EU- ja muut hanketarkastukset EU- ja muiden hanketarkastuksien laajuus on arviolta 20 pv vuodessa, eli sopimuskaudella 120 pv. 5. Palvelulupaus 6. Tilaaja varaa oikeuden lisähankintoihin optioina seuraavasti: - tilintarkastajan lausunnot - tarkastuslautakunnan sihteerin tehtävät - arviointikertomuksessa avustaminen - luottamushenkilöiden koulutuspalvelut - tilintarkastajan muut palkkiot Tarjoajan on sitouduttava toteuttamaan optioina mainitut palvelut. Optioita ei huomioida hintavertailussa. Lisätiedot Sopimuskauden 2021-2026 aikana Kouvolan kaupungin ja tytäryhteisöiden sekä toimintaympäristön toiminnoissa saattaa tapahtua oleellisia muutoksia, jotka vaikuttavat tämän tarjouspyynnön kohteena olevan hankinnan/toiminnan järjestämiseen, laajentamiseen tai supistamiseen. Tällöin sopimusta tarkistetaan tarvittavin osin, eikä tarjouksen antajalla ole oikeutta vaatia vahingonkorvauksia ko. muutoksista johtuen. Alihankinta Tarjouksesta on käytävä ilmi tehtävät, jotka on tarkoitus suorittaa alihankintana ja keskeisten alihankkijoiden nimet. Tarjoaja vastaa alihankintana tehdystä työstä kuin omastaan. Alihankintatyön tulee vastata tilintarkastuspalvelulle tarjouspyynnössä asetettuja vaatimuksia.
Hankintanimikkeistö (CPV) pääTilintarkastuspalvelut (79212100)
Hankintanimikkeistö (CPV) muut
AluekoodiFI1C4
Pääasiallinen suorituspaikkaKouvola