This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2020-08-31
Ilmoituksen numero2020-053016
TED numero
OstajaorganisaatioSeinäjoen koulutuskuntayhtymä (1007629-5 )
Ammattikoulunkatu 5A
FI-60101 Seinäjoki
http://www.sedu.fi
Hankinnan otsikkotiedotTilintarkastuspalvelut
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/40189/notice/53016/overview
Originaali JSON tietue53016.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausSeinäjoen koulutuskuntayhtymä pyytää tarjouksia koulutuskuntayhtymän ja konserniin kuuluvien tytäryhteisöjen tilintarkastuspalvelujen toimittamisesta tilivuosille 2021-2023. Hankintaan sisältyy optiokaudet 1 + 2 vuotta. Varsinainen sopimuskausi alkaa 1.1.2021 ja päättyy, kun vuoden 2023 konsernitilinpäätös on hyväksytty koulutuskuntayhtymän yhtymävaltuustossa. Tarjous pyydetään kuntalain 122 §:n mukaisesta hallinnon ja talouden tarkastuksesta. Lisäksi tarjousta pyydetään seuraavista tarkastuspalveluista. 1) Seinäjoen koulutuskuntayhtymän ja tytäryhteisöjen sisäinen tarkastustoiminta 2) Tarvittavat lisätarkastukset tai muut asiantuntijatehtävät 3) Koulutuspalvelut Hankinnan tilintarkastuspalvelun tavoitteena on varmistaa konsernin lakien ja säädösten mukaista toimintaa sekä huolehtia lakisääteisen tilintarkastusvelvollisuuden toteuttamisesta. Tarjouspyynnön kohteena ovat Seinäjoen koulutuskuntayhtymä sekä tytäryhteisöt Sedu Education Oy ja Kiinteistö Oy Kurikan Kampus. Tilintarkastuksen laajuus Lakisääteisen tilintarkastuksen tarkastuspäiviä varataan 20 päivää/vuosi. Sisäiseen tarkastukseen varataan 15 päivää/vuosi, yhteensä 35 päivää/vuosi eli koko sopimuskaudelle 2021 - 2023 105 päivää sekä mahdolliset optiokaudet,1+ 2 vuotta, 105 päivää. Mahdollisten erilaisten asiantuntijatehtävien ja selvitysten sekä koulutuspalveluiden osalta pyydämme ilmoittamaan tuntihinnan. Tarkastuslautakunta pitää noin 10-12 kokousta vuodessa. Tarkastuslautakunnan teknisen sihteerin tehtävät hoidetaan kuntayhtymän puolesta. Tilintarkastuskertomuksen lisäksi tilintarkastajan edellytetään antavan tarkastuslautakunnalle vähintään kaksi (2) kirjallista väliraporttia ja osallistuvan vähintään kuuteen (6) tarkastuslautakunnan kokoukseen vuosittain. Sisäisen tarkastuksen raportteja vähintään kaksi (2). Tarjouspyynnössä ja sen liitteissä esitetyt hankintamäärät ovat arvioita eikä sopimus muodosta tilaajalle määräostovelvoitetta. Palvelu laskutetaan toteuman mukaisesti. Tarjoajan on kyettävä toteuttamaan hankinnan kohteena oleva lakisääteinen tilintarkastus tarjouspyynnössä ilmoitettujen työpäivien määrässä. Mikäli tarjoajan mielestä hyvän tilintarkastustavan mukainen tarkastus edellyttää edellä olevasta poikkeavaa työpanosta, tulee tarjoajan esittää perustelut poikkeavaan työpanokseen tarjouspyynnön kysymysvaiheessa. Muut kuin lakisääteiset tilintarkastustoimeksiannot voidaan toteuttaa vain tilaajan erillisestä tilauksesta tai sopimusosapuolten niin yhdessä sopiessa. Tarkastettavien kohteiden määrä ja koko voivat muuttua sopimuskauden aikana. Tarkastettavassa kohteessa tarkastajalla on käytössään työtila, kopiointimahdollisuus sekä liityntämahdollisuus kuntayhtymän IT-verkkoon.
Hankintanimikkeistö (CPV) pääTilintarkastuspalvelut (79212100)
Hankintanimikkeistö (CPV) muut
AluekoodiFI194