This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2020-08-13
Ilmoituksen numero2020-051973
TED numero2020/S 159-388419
OstajaorganisaatioValtioneuvoston kanslia (0245975-5 )

FI- Helsinki
http://www.vnk.fi
Hankinnan otsikkotiedotVN Sovelluskehitystiimin hankinta IT konsultointi 2018-2022 (DPS) kautta
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen721 500 EUR
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/28885/notice/51973/overview
Originaali JSON tietue51973.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausTavoitteena on hankkia valtioneuvoston kanslian ohjauksessa toimiva, ketterä, asiantunteva sovelluskehitystiimi, jonka jäsenet ovat kokopäiväisiä, pystyvät hoitamaan useampaa roolia ja toimia toistensa sijaisena. Sovelluskehitystiimin koko on minimissään 4 ja maksimissaan viisi henkilöä. Tämän tiimin tehtävänä on korvata valtioneuvoston PäätöksenTekoJärjestelmä (PTJ), EU-asioiden valmistelujärjestelmä (EUTORI) ja asiakirjan hallintajärjestelmä (ASKI) osana VAHVA- hankkeen vaihetta 3. VAHVA on valtioneuvoston yhteinen asianhallintajärjestelmä. VAHVA toimittaja tekee VAHVA järjestelmään (P360) liittyvän työn. PTJ päätöksentekojärjestelmää käytetään valtioneuvoston istuntojen hallinnassa ja EUTORIa EU-asiakirjojen valmistelun tukeen Suomessa. ASKI on ulkoministeriön käytössä oleva asiakirjahallinnan järjestelmä. Järjestelmien korvaamiseen kokonaisuudessaan on ennakoitu tarvittavan noin 1300 henkilötyöpäivää ulkopuolista työtä. Sovelluksista ensimmäisenä otetaan käyttöön PTJ:n VAHVA-ratkaisu vuoden 2021 kesään mennessä siten, että kokonaistestaus alkaa huhtikuussa ja käyttöönotto on elokuussa 2021. Sovellus voidaan ottaa käyttöön vain silloin, kun istuntoja ei ole lainkaan tai hyvin vähän. EUTORI-ASKI:n VAHVA-ratkaisun kokonaistestaus alkaa kesäkuussa ja se otetaan käyttöön Euroopan loma-aikana elokuussa 2021, kun toiminta on hiljaisimmillaan. EU- valmistelun- offline ratkaisun levitys ulkoministeriön edustustoille alkaa jo maalis-huhtikuussa 2021. Näissä aikatauluissa pysyminen on erittäin tärkeätä. Jos käyttöönotot siirtyvät, ne siirtyvät heti vuodella eteenpäin. Projekteihin osallistuvat myös käyttäjäorganisaatioiden edustajia ministeriöistä ja muualta valtion hallinnosta sekä VAHVA- hankkeen Muutoksen toimeenpanoprojektin asiantuntijoita koskien koulutusta, viestintää, muutoksen johtamista, tiedon ohjauksen suunnittelua (TOS), käyttöönottoa ja migraatiota sekä VAHVAn kehitystiimin asiantuntijoita koskien ratkaisua, testaus, integraatioita ja VAHVA-järjestelmän versiota 5. Tarkempi kuvaus löytyy liitteestä 2.
Hankintanimikkeistö (CPV) pääTapahtumakäsittelyohjelmistojen ja asiakaskohtaisten ohjelmistojen kehittämispalvelut (72232000)
Hankintanimikkeistö (CPV) muutOhjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000)
AluekoodiFI1B1