This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2020-04-24
Ilmoituksen numero2020-044990
TED numero
OstajaorganisaatioJämsän kaupunki (0175622-1 )
Keskuskatu 8
FI-42100 Jämsä
http://www.jamsa.fi
Hankinnan otsikkotiedotJÄMSÄN KAUPUNKIKONSERNIN UUSI VISUAALINEN ILME JA BRÄNDIN KONSEPTOINTI
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/34596/notice/44990/overview
Originaali JSON tietue44990.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausKilpailutamme Jämsän kaupunkikonsernin visuaalisen ilmeen kokonaisuudistuksen, sen toteutuksen sekä brändien yhtenäistämisen tämän tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti (kohdat 1-3). Erillisenä osiona tarjoaja voi tarjota uudistettavan brändin lanseeraukseen liittyviä toimenpiteitä optiona (kohta 4.) sekä mainostoimistopalveluiden tuottamista puitesopimuksella (kohta 5.). Puitesopimus mainostoimistopalvelujen tuottamisesta voidaan tehdä useamman palveluja tuottavan yrityksen kanssa. TARJOUKSEN TOIMEKSIANTO 1) Visuaalisen ilmeen suunnittelu ja toteutus Visuaalisella ilmeellä, sen suunnittelulla ja toteutuksella tarkoitetaan kaupungin uuden tunnuksen suunnittelua ja käytön ohjeistamista sekä kokonaisilmeen visualisointia eri yhteyksissä huomioiden kaupunkikonsernin eri toiminnot. Visuaalisen ilmeen tulee olla yhtenäinen koko kaupunkikonsernin osalta sisältäen kaupungin logon, typografian, käytettävän värimaailman, graafiset elementit (muoto, linja) sekä graafiset ohjeet. Värimaailman tulee mahdollistaa useiden eri värien tai väriyhdistelmien käyttö. Ohjeistuksissa ohjeistetaan myös brändiä ja visuaalista ilmettä tukevien valokuvien käyttöön. Kaupungin visuaalisen ilmeen ja yhtenäisen brändin tulee ilmentää kaupungin strategian mukaisia tavoitteita ja arvoja. 2) Brändikonsepti, kaupunkikonsernin eri brändien yhtenäistäminen Brändien yhtenäistämisellä tarkoitetaan kaikkien kaupungin toimialojen ja yksiköiden yhtenäisen brändin ja alabrändien suunnittelua ja toteutusta. Tähän sisältyvät kaupungin markkinoinnissa käytettävien tunnusten (esim. Sijoitu Jämsään, Asumaan Jämsään) ja sloganeiden (Jämsä – elämäsi tarina, yritystarina, menestystarina) kokonaisilmeiden suunnittelu, niiden käytön ohjeistaminen sekä yksittäisten sähköisten ja painettavien tuotteiden visuaalinen suunnittelu ja niiden valmistus. Brändikäsikirjassa kuvataan miltä Jämsä näyttää ja kuulostaa eri kohderyhmille (nykyiset asukkaat, uudet asukkaat, lapsiperheet, koti- ja ulkomaiset matkailijat sekä yritykset). Brändikäsikirja kertoo Jämsän kaupungin tarinan, mielikuvan, äänen ja tuoksun. Käsikirja pitää sisällään myös kohdan 1 visuaalisen ilmeen graafiset ohjeet. Brändikäsikirja on digitaalinen (esim. pdf) ja se toimii sekä kaupunkikonsernin henkilöstön, että sidosryhmien työskentelyn tukena ja apuna. 3) Visuaalisen ilmeen ja uuden brändin mukaiset toteutukset Visuaalisen ilmeen mukaisia toteutuksia ovat brändikäsikirjan ja graafisen ohjeen mukaan toteutetut paino – ja sähköiset tuotteet. Seuraavien tuotteiden suunnittelu ja toteutus valmiiksi aineistoiksi: lehti-ilmoituspohja, dia-esityspohjat (power point), kirjekuoret, kirjelomakepohjat (word), infografiikka, käyntikortit. 4) Optio: Brändin käyttöönotto / julkistamiskampanja Julkistamiskampanjalla tarkoitetaan kaupungin uuden visuaalisen ilmeen ja brändin lanseerausta. Kampanja sisältää laseerauksen toimenpiteiden, kohderyhmien ja kanavien suunnittelun, toteutuksen ja aikataulun. 5) Mainostoimistopalvelujen puitesopimus Puitesopimus voidaan tehdä useamman mainostoimiston kanssa. Palvelut hankitaan pääasiallisesti puitesopimuksen määrittelemällä tuntihinnalla tai projektikohtaisella kokonaishinnoittelulla, joista tarjous voidaan pyytää erikseen toimeksiantokohtaisesti. Mainostoimistopalveluiden puitesopimus sisältää kaupungin uudistetun visuaalisen ilmeen ja uudistetun brändin mukaisten viestinnän ja markkinoinnin tuotteiden suunnittelua ja toteutusta valmiiksi aineistoiksi (esim. räätälöitävät mainospohjat, lyhtypylväsmainokset, roll-upit, viirit, banderollit).
Hankintanimikkeistö (CPV) pää
Hankintanimikkeistö (CPV) muutMainonta- ja markkinointipalvelut (79340000)
AluekoodiFI