This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2020-02-14
Ilmoituksen numero2020-039109
TED numero2020/S 034-081481
OstajaorganisaatioVR-Yhtymä Oy (1003521-5 )
Radiokatu 3
FI-00100 HELSINKI
http://www.vrgroup.fi
Hankinnan otsikkotiedotVR:n matkustajaliikenteen asiakaspalvelu
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/30372/notice/39109/overview
Originaali JSON tietue39109.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausHankinnan kohteena on VR-Yhtymä Oy:n matkustajaliikenteen kuluttaja- ja yritysasiakaspalvelun tietyt tehtävät, jotka koostuvat muun muassa puhelimitse ja sähköpostilla tarjottavasta asiakaspalvelusta ja siihen liittyvistä taustatehtävistä. Asiakaspalveluun tulevat yhteydenotot liittyvät pääasiallisesti asiakkaiden matkojen suunnitteluun, matkan aikaisiin palveluihin ja tapahtumiin sekä matkan jälkeen tapahtuviin tiedusteluihin. Lisäksi yhteydenottoja aiheuttavat erilaiset häiriötilanteet mm. liikennöinnissä ja lipunmyynnissä. Kuluttaja-asiakkaat ottavat yhteyttä pääsääntöisesti seuraavissa asioissa: · junien aikataulut ja asemien tiedot · lippu- ja paikkavaraukset ja lippujen myynti · myyntikanavien käyttötuki asiakkaiden lipunmyyntiin liittyvissä ongelmatilanteissa · junalippumuutokset tai -peruutukset · Asiakkuuteen ja asiakasohjelmaan liittyvät kysymykset · muut asiakkaan matkustukseen tai varaukseen liittyvät kysymykset · asiakkaiden tuki ongelmatilanteissa Taustatöistä pääosa liittyy erilaisten asiakaspalautteiden ja hyvityksien käsittelyyn. Yritysasiakaspalvelu sisältää seuraavia tehtäviä: · junien aikataulut ja asemien tiedot · lippu- ja paikkavaraukset ja lippujen myynti · myyntikanavien käyttötuki asiakkaiden lipunmyyntiin liittyvissä ongelmatilanteissa · matkalippumuutokset ja peruutukset · yritysasiakkuuteen, kuten laskutukseen, sopimuksiin ja käyttäjätunnuksiin liittyvät kysymykset ja neuvonta · muut asiakkaan matkustamiseen liittyvät kysymykset · asiakkaiden tuki ongelmatilanteissa. Hankinnan sopimuskausi on 36 kuukautta (3 vuotta), jonka jälkeen sopimusta voidaan jatkaa enintään kahdella (2) 12 kuukauden optiojaksolla. Sopimuksen ensimmäispituus on siis 36 kk + optiot 12 kk+12 kk. Hankinnan kohde on tarkemmin kuvattuna osallistumispyynnön liitteessä 1. Tarjoajien soveltuvuusvaatimukset on esitetty osin ESPD-lomakkeella ja osin osallistumispyynnön liitteessä 3. VR:n tarkoituksena on ottaa hankintamenettelyyn mukaan enintään kuusi (6) soveltuvuusvaatimukset täyttävää tarjoajaa. Mikäli soveltuvuusvaatimukset täyttäviä ehdokkaita on enemmän kuin kuusi (6), mukaan valittavat tarjoajat valitaan osallistumispyynnön liitteessä 3 ilmoitetun pisteytysmallin mukaisesti.
Hankintanimikkeistö (CPV) pääAsiakaspalvelu (79342300)
Hankintanimikkeistö (CPV) muutLiike-elämän palvelut: laki, markkinointi, neuvonta, työhönotto, painatus ja turvallisuus (79000000)
Asiakaspalvelut (79342320)
AluekoodiFI