This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2020-01-24
Ilmoituksen numero2020-037122
TED numero
OstajaorganisaatioImatran kaupunki (0159216-7 )
Virastokatu 2
FI-55100 Imatra
http://www.imatra.fi
Hankinnan otsikkotiedotTilintarkastuspalvelujen hankinta Imatran kaupunkikonsernille tilivuosiksi 2020-2023
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/29816/notice/37122/overview
Originaali JSON tietue37122.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausImatran kaupunki pyytää tarjouksia kaupunkikonsernin tilintarkastuspalvelujen toimittamisesta tilivuosille 2020-2023. Hankinta toteutetaan avoimena menettelynä. Hankintasopimuksen sopimuskausi alkaa 01.01.2020 ja päättyy, kun vuoden 2023 konsernitilinpäätös on hyväksytty kaupunginvaltuustossa. Hankittavan tilintarkastuspalvelun tavoitteena on varmistaa kaupunkikonsernin lakien ja säädösten mukaista toimintaa sekä huolehtia lakisääteisen tilintarkastusvelvollisuuden toteuttamisesta. Tarjouspyynnön kohteena on Imatran kaupunkikonserniin kuuluvien kaupungin ja sen tytäryhteisöjen sekä Saimaa Geopark ry:n ja Kiinteistö Oy Napinkulman tilivuosien 2020-2023 tilintarkastuspalvelut. Lakisääteisen tilintarkastuksen laajuus Imatran kaupunkikonsernin osalta on yhteensä 52 tarkastuspäivää vuodessa (kaupunki 18 pv + muut 34 pv), eli koko sopimuskaudella 2020-23 yhteensä 208 pv. Mahdolliset muutokset konsernirakenteessa voivat vaikuttaa konserniin kuuluvien tytäryhtiöiden tilintarkastuspäivien määrään sopimuskauden aikana. Lakisääteisen tilintarkastuksen lisäksi tilaajalla on hankkeita, joiden tilintarkastuksia voidaan hankkia sopimuskauden aikana. Hankkeiden tarkastuksen tarvittava hankintamäärä ei ole tiedossa. Imatran kaupunkikonsernin tilintarkastusta vaativan hanketoiminnan laajuus on vuositasolla keskimäärin 5-15 hanketta. Hankinnan kohteena olevat Imatran kaupunkikonsernin organisaatiot on kuvattu liitteissä 4-6. Saimaa Geopark ry:n toiminnan kuvaus on liitteenä 7. Tarkastettavien kohteiden määrä ja koko voivat muuttua sopimuskauden aikana. Lisäksi tarjoajaa pyydetään ilmoittamaan hinnat vaativille alaan liittyville asiantuntijatehtäville ja -selvityksille sekä koulutuspalveluille. Tarjouspyynnössä ja sen liitteissä esitetyt hankintamäärät ovat arvioita, eikä sopimus muodosta tilaajalle määräostovelvoitetta. Palvelu laskutetaan toteuman mukaisesti. Tarjoajan on kyettävä toteuttamaan hankinnan kohteena oleva lakisääteinen tilintarkastus tarjouspyynnössä ilmoitettujen työpäivien määrässä. Muut kuin lakisääteiset tilintarkastustoimeksiannot voidaan toteuttaa vain tilaajan (tarkastuslautakunta) erillisen tilauksen tai sopimusosapuolten niin yhdessä sopiessa. Tarjouksista valitaan hinnaltaan halvin tarjous. Vertailuhintana käytetään tarjoajan ilmoittamaa sopimuskauden kokonaishintaa, jonka tulee muodostua vastuunalaisen tilintarkastajan tilintarkastuspäivistä (15 pv /vuosi) ja avustavien tilintarkastajien tilintarkastuspäivistä (37 pv/vuosi). Hinta on ilmoitettava vastuunalaisen tilintarkastajan ja avustavien tilintarkastajien osalta päivähintana. Hintatarjouslomakkeella pyydetään myös ilmoittamaan seuraavien mahdollisesti hankittavien lisäpalveluiden hinnat, jotka pyydetään tiedoksi eikä niitä käytetä vertailussa: vaativat asiantuntijatehtävät ja -selvitykset €/pv, tilintarkastusyhteisön koulutuspalvelut €/pv sekä hankkeiden tarkastuksen hinta €/pv.
Hankintanimikkeistö (CPV) pääTilintarkastuspalvelut (79212100)
Hankintanimikkeistö (CPV) muut
AluekoodiFI1C5