This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2019-12-31
Ilmoituksen numero2019-018735
TED numero
OstajaorganisaatioKeuruun kaupunki (0208388-2 )
Multiantie 5
FI-42700 Keuruu
http://www.keuruu.fi
Hankinnan otsikkotiedotKeuruun kaupungin vuokramatto- ja hygieniapalvelut
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/27304/notice/33710/overview
Originaali JSON tietue33710.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausHankinnan kohde Keuruun kaupunki pyytää tarjousta omiin kiinteistöihin sijoittuvien vuokrattavien vaihtomattojen ja hygieniapalveluista ajalle 1.1.2020- 31.12.2022 sisältäen tuotteiden vaihdon, huollon ja kuljetuksen. Kilpailutukseen sisältyy mahdollisuus vuoden optioon 1.1.2023-31.12.2023. Tarjouslomakkeessa on selvitetty tämän hetkiset matto määrät ja hygieniatarvikkeet, kuten tekstiilikäsipyyhe annostelijat. Oheisessa tarjouspyynnössä olevat tuotekohtaiset määrät ovat arvioita, eivätkä ne sido tilaajaa. Tuotemäärät voivat vaihdella toimituskauden aikana. Vaihtomattopalvelut: vuokrattavien mattojen toimittaminen yksikköjen osoittamiin paikkoihin ja niiden noutaminen huoltoon sovittavin väliajoin. Hygieniatuotepalvelut: kangaspyyherulla-automaatit ja –rullat Sopimuskausi ja hankintasopimus Hankintakausi on 1.1.2020- 31.12.2022. Hankintaan liittyy yhden vuoden optio1.1.2023-31.12.2023, jolla tarkoitetaan mahdollisuutta sopimuksen jatkamiseen alkuperäisin ehdoin. Tilaaja päättää option käyttämisestä ja siitä ilmoitetaan viimeistään 31.8.2022 Hankinnasta tehdään kirjallinen hankintasopimus Keuruun kaupungin ja valitun toimittajan kesken. Hankintasopimuksen allekirjoittaa hankintapäätöksen tekijä. Valitun toimittajan ja Keuruun kaupungin välille syntyy sitova sopimus vasta, kun molemmat sopijapuolet ovat allekirjoittaneet hankintasopimuksen. Palvelulle asetetut vaatimukset Palveluun sisältyy tekstiilien vuokraus, huolto ja kuljetukset sekä laitteiden kunnossapito. . • listaus tuotteiden toimitus- ja noutopaikoista. • Kuljetusvälineet sisältyvät palvelun hintaan. • Palvelun tarjoajalla on ISO standardin tai EMS järjestelmän mukaisen laatu- ja ympäristöhallintajärjestelmät, jotka kattavat energiankulutuksen seurannan ja laadunvalvonnan. • Tarjoajan tulee esittää varasuunnitelma, jolla turvataan toimitusten jatkuvuus esim. lyhytaikaisten tuotantohäiriöiden (myös arkipyhinä ja loma) aikoina. • Vuokramattoja ja hygienia laitteita pitää voida tilata lisää ja palauttaa palveluntuottajalle sopimuskauden aikana. • Palvelun tuottaja toimittaa seuranta raportit käyttäjä- ja sopimustasolla vähintään kerran vuodessa tai tilaajan erillisestä pyynnöstä. Alihankinta Toimittajan tulee ilmoittaa tarjouksessaan, mitä asiakkaalle suoritettavia tehtäviä/ toimenpiteitä se mahdollisesti teettää alihankkijalla. Tilaaja pidättää itsellään oikeuden hyväksyä palvelutuotantoon käytettävät alihankkijat. Toimittaja vastaa käyttämänsä alihankkijan työstä ja tuloksista kuten omastaan. Sopijapuoli vastaa myös siitä, että alihankkija noudattaa osaltaan sopijapuolille asetettuja velvoitteita. Tarjoajan on kuitenkin tehtävä pääosa palvelusta omana työnä.
Hankintanimikkeistö (CPV) pää
Hankintanimikkeistö (CPV) muut
AluekoodiFI193