This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2019-12-31
Ilmoituksen numero2019-017317
TED numero2019/S 163-400199
OstajaorganisaatioVerohallinto (0245458-3 )
Vääksyntie 4, Helsinki
FI-00052 Vero
http://www.vero.fi
Hankinnan otsikkotiedotKriisiviestintäjärjestelmän hankinta
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio400 000 EUR
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/27105/notice/33368/overview
Originaali JSON tietue33368.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausJohtamisella ja viestinnällä on keskeinen rooli kriisitilanteiden hallinnassa. Johtamisella ja viestinnällä pyritään turvaamaan Verohallinnon mahdollisimman normaali toiminta normaaliolojen kriisitilanteissa ja normaaliolojen laajavaikutteisissa ongelmatilanteissa. Kriisitilanteiden johtamisen ja viestinnän tulee toimia myös tilanteissa, joissa Verohallinnon keskeinen verkkoinfrastruktuuri on kriisin takia poissa käytöstä. Kriisitilanteilla voidaan tarkoittaa niin fyysisiä turvallisuuspoikkeamia, palohälytyksiä, ICT-poikkeamia ja muita Verohallinnon päivittäistä toimintaa haittaavia tilanteita. Kriisitilanteiden hallinnassa on tärkeää nopea tilannekuvan muodostaminen ja tiedon välittäminen oikea-aikaisesti oikealle kohderyhmälle sekä kyky useiden eri tilanteiden tietojen keskitettyyn kokoamiseen. Keskeistä on aktiivinen tilannekuvan välittyminen niin Verohallinnon sisäisten kuin ulkoisten sidosryhmien toimijoiden kesken, mikäli kriisitilanne koskee muitakin kuin Verohallintoa. Kriisiviestintäpalvelun kulmakivi on oikea-aikaisuus ja tavoitettavuus. Toimintaa tukevia ratkaisuja ovat automaattinen massaviestien lähettäminen, henkilöstön hälyttäminen, työntekijöiden töihin kutsuminen, infrastruktuurista riippumaton kriisiviestintäalusta sekä viranomaisverkkoon (VIRVE/TETRA) välittyvät viestit. Hankinnan kohteena olevaa kriisiviestintäjärjestelmää voidaan käyttää lisäksi lyhytaikaisista kriisitilanteista viestimiseen, nykyisten menetelmien tukena. Hankittavan järjestelmän käyttäjät jaetaan kolmeen eri ryhmään: - pääkäyttäjät, kriisitilanteiden johtajat - Verohallinnon koko henkilöstö, erityisesti asiakasrajapinnassa toimivat henkilöt - sidosryhmät
Hankintanimikkeistö (CPV) pää
Hankintanimikkeistö (CPV) muut (72000000)
AluekoodiFI
Pääasiallinen suorituspaikka

Sopimukset

Päätös päivämäärä
Sopimusnumero
Myyjät