This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2019-12-31
Ilmoituksen numero2019-025633
TED numero
OstajaorganisaatioKeva (0119343-0 )
Keva
FI-00087 Helsinki
http://www.keva.fi
Hankinnan otsikkotiedotKORJAUSILMOITUS/ Tarjouspyyntö keräyspaperin ja tietoturvamateriaalin hävityspalvelusta
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/25374/notice/30994/overview
Originaali JSON tietue30994.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausTarjouspyyntöä on korjattu 12.12.2019. Korjaus koskee tarjouspyynnössä KORJATTU -merkinnällä olevia kohtia: - Hankinnan kuvaus kohdassa on korjattu säiliöiden kokotietoa, -Hankinnan kohteen kriteerit kohdassa hinta on korjattu säiliöiden kokotietoa ja -Muut tiedot kohdassa Tarjouksen jättäminen on poistettu aiheetonta tekstiä. Keva pyytää tarjoustanne Helsingissä, Unioninkatu 43:ssa (myöhemmin U43) sijaitsevan toimitalon ja Vantaalla, osoitteessa Vanha Porvoontie 231 (myöhemmin VP231), sijaitsevat arkistontilan keräyspaperin ja tietoturvamateriaalin hävityspalvelusta alla olevan kuvauksen mukaisesti. U43 hävityspalvelut Palvelun tulee sisältää (U43:n kohdalla) kuljetukset, astiat (astiavuokrat), astioiden tyhjennykset, niiden asettamisen takaisin paikoilleen ja papereiden tuhoamisen ja kierrätyksen. Astioita on seitsemässä kerroksessa. Kerroksiin pääsee hissillä. Kaikki astiat tulee tyhjentää kahden viikon välein, kiintein toimituspäivin, kello 9.00-15.00 välisenä aikana. Unioninkadulla paperinkeräysastioita on 16 kpl ja tietosuojajätteen keräysastioita 23 kpl eli yhteensä 39 kappaletta. KORJATTU: Astioiden tilavuus on 140 litraa (korkeus enintään 107 cm, leveys enintään 49 cm, syvyys enintään 55 cm). VP231 hävityspalvelut VP231 tietosuojajäteastioille tilataan kuljetus vähintään viisi arkipäivää ennen toimitusta, ja ne täytetään asiakkaan henkilökunnan toimesta kuljettajan odottaessa/lastatessa ajoneuvoa. Työ suoritetaan ennakkoon sovittua aikana klo. 9.00-15.00 välillä. Odotusaika kohteessa on maksimissaan yksi tunti. Tietosuoja-astioiden määrä on 15 kpl ja käyntien määrä on arviolta kaksi kertaa per kalenterivuosi. Varastokerrokseen pääsee n. 10m2 tavarahissillä. Palvelun tulee sisältää kuljetukset, astiat (astiavuokrat), astioiden tyhjennykset ja papereiden tuhoamisen ja kierrätyksen. Kaikki tietosuojapaperit on tuhottava vähintään DIN 66399:n mukaisen luokka P4:n mukaisesti, suljetussa tilassa. Palvelu alkaa 1.3.2020.
Hankintanimikkeistö (CPV) pää
Hankintanimikkeistö (CPV) muut
AluekoodiFI1B1