This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2019-12-31
Ilmoituksen numero2019-025241
TED numero
OstajaorganisaatioTuusulan kunta (0131661-3 )
PL 60
FI-04301 Tuusula
https://www.tuusula.fi/
Hankinnan otsikkotiedotUlkotilojen kalusteiden hankinta
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/25338/notice/30721/overview
Originaali JSON tietue30721.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausTuusulan kunta pyytää tarjousta ulkotilakalusteiden, penkkien, pöytien, roska-astioiden, ilmoitus- sekä infotaulujen ja aitojen sekä porttien hankinnoista solmittavaa puitejärjestelyä varten keväällä 2020 alkavalle sopimuskaudelle tämän tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti. Tarjouspyyntö koostuu eri osa-alueista (1-6). Tarjoaja voi jättää tarjouksen yhdestä tai useammasta osa-alueesta. 1. Yleisten alueiden penkit 2. RKY-alueiden penkit - koristeellinen 3. RKY-alueiden penkit - kartanotyyli 4. Roska-astiat 5. Ilmoitus- ja infotaulut 6. Aidat ja portit Tuusulan kunta valitsee puitejärjestelyyn neljä (4) puitesopimustoimittajaa kullekin osa-alueelle, mikäli hyväksyttäviä tarjouksia ei ole tätä vähemmän. Puitejärjesteyyn pääsy edellyttää myös ehtojen mukaisia toimitusvalmiuksia ja tuotteita. Tuotteiden tulee olla julkisille leikki- ja puistoalueille suunniteltuja ja testattuja. Niiden tulee täyttää voimassaolevien EU-standardien mukaiset määräykset laadusta ja turvallisuudesta. Hankintayksikkö edellyttää, että tarjoajalla on mahdollisuus toimittaa myös esteettömiä välineitä ja kalusteita. Hankinnan kohde ja sitä koskevat vaatimukset on kuvattu yksityiskohtaisesti seuraavissa liitteissä: • Tavarakuvaus (Hankintasopimuksen liite 2), • Sopimusluonnos (Liite 1) • Julkisten hankintojen yleiset sopimusehdot JYSE 2014 Tavarat • Yhteystietoliite (Hankintasopimuksen liite 3) • Ulkotilaohje liite 2 • Kalustekortti, kartanopenkki Sopimuskausi on kaksi (2) vuotta, minkä lisäksi Tilaaja varaa oikeuden kahdelle (1+1) optiovuodelle. Optiokausista tehdään erillinen kirjallinen päätös viimeistään kaksi (2) kuukautta ennen sopimuskauden tai optiokauden päättymistä. Sopimuskausi alkaa sopimuksen allekirjoittamisesta. Tilaaja tekee tilauksia hankintatarpeen ilmetessä ja määrärahojensa puitteissa. Sopimus ei muodosta tilaajalle määräostovelvoitetta eikä toimittajalle yksinoikeutta tavarantoimituksiin. Hankintayksiköllä on oikeus tarkistaa tarjoajan tarjousasiakirjoissaan antamat tiedot ennen hankintapäätöksen tekemistä. Mikäli annetut tiedot eivät pidä paikkansa, tarjous tullaan hylkäämään. Urakoihin kuuluvat kalusteet ja välineet voidaan hankkia muiltakin kuin sopimustoimittajilta.
Hankintanimikkeistö (CPV) pää
Hankintanimikkeistö (CPV) muut
AluekoodiFI1B1