This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2019-12-31
Ilmoituksen numero2019-020982
TED numero
OstajaorganisaatioEtelä-Savon sosiaali- ja terveyspalvelujen kuntayhtymä (0825508-3 )
Porrassalmenkatu 35-37
FI-50100 Mikkeli
http://www.essote.fi
Hankinnan otsikkotiedotSosiaalihuollon asiakasasiakirja-aineiston siirto kanta-arkistoon
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/23874/notice/28735/overview
Originaali JSON tietue28735.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausEtelä-Savon sosiaali- ja terveyspalvelujen kuntayhtymä siirtää sosiaalitoimen asiakirja-aineistoja Kanta-palvelun sosiaalihuollon asikastiedon arkistoon sosiaalitoimen aineiston siirron vapaaehtoisessa I-vaiheessa, Palvelu sisältää konvertoitujen asiakastietojen toimittamisen KELAN arkistointipalvelulle PDF/A muotoisena Kansa vaiheen 1 mukaisesti tarvittavan kommunikoinnin asiaan liittyvien viranomaisten kanssa (KELA/THL). Työn lopputuloksena ProConsona –järjestelmässä olevat vanhat asiakastiedot on siirretty onnistuneesti KELAN Kanta-arkistoon. Palveluntuottajan tehtävänä on migratoida Essoten toimittama aineisto Kanta-palvelun sosiaalihuollon asikastiedon arkistoon Kanta-palvelun määrittämässä muodossa ja Kanta-arkiston määrittämällä tavalla. Aineisto muodostuu Pro Consona Sosiaalityön asiakastietojen poiminnasta KanTa arkistointia varten Hirvensalmen, Juvan, Mikkelin, Mäntyharjun, Pertunmaan ja Ristiinan sovelluksista. Aineiston toimittaa CGI Oy. Mikkelin aineisto on optiona. Arvioitu siirrettävä ainiesto sisältää seuraavat asiakirjamäärät: - Mäntyharju: 100.000 asiakirjaa - Juva 100.000 asiakirjaa - Hirvensalmi ja Pertunmaa: 100.000 asiakirjaa - Ristiina: 100.000 asiakirjaa - Mikkeli (optio): 1.000.000 asiakirjaa Siirrettävän aineiston määrä on arvio ja perustuu Kangasniemen kunnan aineiston siirtoon vuonna 2017-2020 ja on arvioitu perustuen ProConsona-ohjelman käytön laajuuteen ja kunnan asukasmäärään. Todellisen siirrettävän aineiston määrä voi poiketa nyt esitetystä. Sosiaalihuollon asiakastiedon arkiston I-vaiheessa asiakasasiakirjat tallennetaan näyttömuotoisina XHTML- tai PDF/A-asiakirjoina. Lisäksi asia- ja asiakkuus-asiakirjat tallennetaan JSON-asiakirjoina. I-vaiheessa asiakirjat näytetään kokonaisina asiakirjoina (XHTML- tai PDF/A) muodossa ja niitä voidaan hakea omasta rekisteristä. Arkistoyhteensopivia asiakirjoja voidaan muodostaa organisaation järjestelmiin jo tallennetuista asiakastiedoista ja asiakasasiakirjoista tai laatimalla niitä käyttöönottohetkestä alkaen. Sosiaalihuollon asiakirjojen käsittelyssä ja tallentamisessa noudatetaan SÄHKE2-määräystä ja CDA R2-standardia. CDA R2-standardin käytöllä tuetaan tulevaa sosiaali- ja terveydenhuollon asiakastietojen yhteiskäyttöä. Pro Consona Sosiaalityöstä poimittavat tiedot sisältävät seuraavat asiakasdokumentit: - hakemus - asiakaskertomus - suunnitelma (lomake) - päätös - ilmoitus - yhteydenotto - liitteet Pro Consona Sosiaalityöstä poimitaan asiakasdokumentit seuraaviin palvelutehtäviin: - työikäisten palvelut - lapsiperheiden palvelut - lastensuojelu - perheoikeudelliset palvelut - vammaispalvelu - ikäihmisten palvelut - päihdehuolto Poiminnat tehdään palvelutehtävittäin Pro Conson Sosiaalityön asiakkuuksista: - toimeentulotuki - välitystilit - lastensuojelu - aikuis- ja perhetyö - vammaispalvelut Poimittuihin asiakasdokumentteihin lisätään metatietoina KanTa arkiston vaatimat tiedot: asia ja asiakkuus. Sen jälkeen CGI Oy siirtää aineiston kolmannelle osapuolelle KanTa migraatiota varten. Toimintaprosessina palveluntuottajan tehtäviin kuuluu: 1) Testiaineiston luominen vanhoista asiakastiedoista ja aineiston toimitus KELA:n arkistointipalveluun 2) Testiaineiston testaus tilaajan kanssa yhteistyönä - Testiraportin kirjoitus ja lähetys THLään ja KELA:an. 3) Testiaineiston tekninen validointi (KELA suorittaa) 4) Vanhojen asiakastietojen konvertointi ja toimitus KELA:n arkistointipalveluun 5) Pistokoetestit tuotanto-aineistoon yhdessä tilaajan kanssa - Testiraportin kirjoitus ja lähetys THL:ään ja KELA:an 6) Tilaajan informointi asiakastietojen siirron onnistumisesta Prosessiin kuuluu tarvittavat yhteistyöneuvottelut tilaajan, CGI Oy:n ja KanTa-arkiston kanssa. Sekä toimittaja että tilaaja nimittävät projektille vastuulliset projektipäälliköt huolehtimaan projektin asianmukaisesta läpiviennistä. Palveluntuottaja sitouttaa projektiin riittävän määrän henkilöitä, jotta tavoitteet saavutetaan. Siirtoprosessi alkaa marraskuussa 2019 ja päättyy arviolta elokuussa 2020. Aikataulu täsmentyy projektin kuluessa. Projektin alkaessa laaditaan erillinen projektisuunnitelma. Tietojen poiminta siirtoa varten tapahtuu seuraavan alustavan aikataulun mukaisesti: - Vammaispalvelut 10-11/2019 - Lapsiperheiden palvelut 11-12/2019 - Perheoikeudelliset palvelut 12/2019 - Iäkkäiden palvelut 12/2019 - Päihdehuolto 01/2020 - Lastensuojelu 01-03/2020 - Työikäisten palvelut 03-05/2020 Tietojen siirto tapahtuu tehtäväluokittain kuntakohtaisesti. Tehtäväluokkien sisältämiä asiakirjamääriä ei ole mahdollista eritellä. Prosessissa noudatetaan THL:n ja Kelan antamia ohjeistuksia. Tarjouspyynnössä on linkki KanTa-ohjeistukseen.
Hankintanimikkeistö (CPV) pää
Hankintanimikkeistö (CPV) muut
Aluekoodi