This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2019-12-31
Ilmoituksen numero2019-021237
TED numero
OstajaorganisaatioLiikenne- ja viestintävirasto (2924753-3 )
Kumpulantie 9
FI-00520 Helsinki
http://www.traficom.fi
Hankinnan otsikkotiedotTietopyyntö irtaimistorekisterijärjestelmästä
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/23753/notice/28571/overview
Originaali JSON tietue28571.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausIrtaimistorekisterijärjestelmän markkinatarjonnan kartoitus Tämä ei ole ennakkoilmoitus, hankintailmoitus tai tarjouspyyntö, vaan tarkentava tekninen vuoropuhelu eli tietopyyntö. Liikenne- ja viestintävirasto Traficom pyytää markkinatoimijoita tekniseen vuoropuheluun. Yleistä Tällä tietopyynnöllä on tarkoitus kartoittaa irtaimistorekisterijärjestelmän tuottamista varten luotujen järjestelmien/ohjelmien markkinatarjontaa, selvittää suunnitteilla olevaan hankintaan liittyviä kysymyksiä ja hinta-arvioita. Tietopyynnön tavoitteena on saada kattavasti asiaa koskevaa tietoa, jotta mahdollinen tarjouskilpailu voidaan toteuttaa tarkoituksenmukaisella tavalla. Päätökset hankintaprosessin mahdollisesta käynnistämisestä tehdään teknisen vuoropuhelun jälkeen. Liikenne- ja viestintävirasto on Liikenne- ja viestintäministeriön hallinnonalalla toimiva keskushallinnon virasto. Traficom on palveleva liikenteen ja viestinnän lupa-, rekisteri- ja valvontaviranomainen. Virasto edistää liikennejärjestelmän toimivuutta ja turvallisuutta sekä vauhdittaa digiyhteiskunnan kehittymistä. Se tukee kestävää kehitystä ja huolehtii, että Suomessa on käytettävissä laadukkaat, turvalliset ja kohtuuhintaiset viestintäyhteydet ja -palvelut. Liikenne- ja viestintävirastoon ja sen toimintaan voi laajemmin tutustua osoitteessa www.traficom.fi. Markkinatoimijoita pyydetään osallistumaan tekniseen vuoropuheluun. Osallistuminen kirjalliseen kyselyyn tapahtuu vastaamalla kysymyksiin. Kysymysten vastaamisen lisäksi Markkinatoimija voi esittää asiaan liittyviä omia näkemyksiä. Vastaukset markkinakartoitukseen jätetään Hanki-tarjouspalvelun kautta. Osallistuminen tekniseen vuoropuheluun ei sido yritystä mahdolliseen tarjouskilpailuun osallistumiseen, eikä myöskään ole edellytyksenä myöhemmin varsinaiseen tarjouskilpailuun osallistumiselle. Tausta ja tavoitteet Irtaimesta omaisuudesta on pidettävä rekisteriä. Rekisteriä käytetään perustana, kun selvitetään irtaimiston säilyttämistä, siirtoja ja poistoja. Irtaimistorekisteri edistää irtaimen omaisuuden tehokasta käyttöä, asianmukaista hoitamista ja sisäisen valvonnan tarpeita. Irtaimistolla tarkoitetaan kirjanpitoyksikköjen toiminnassa käytettäviä koneita, laitteita, välineistöä ja kalustoa sekä arvo- ja taide-esineitä, jotka pääsääntöisesti kirjataan vuosikuluiksi, joiden hankintameno on yli 1 000 euroa, mutta alle 10 000 euroa ja joiden vaikutusaika tuotannontekijänä ulottuu useammalle kuin yhdelle varainhoitovuodelle. Irtaimiston seuranta tulee toteuttaa taloudellisella tavalla. Järjestelmänä voi olla esimerkiksi Excel tai muu tarkoitukseen soveltuva ohjelma. Traficom etsii nyt tällä markkinakartoituksella tarkoitukseen soveltuvaa ohjelmaa eli tietojärjestelmää. Toteutettava kokonaisuus lyhyesti Traficom kartoittaa irtaimistorekisterijärjestelmää seuraavilla ominaisuuksilla: • Irtaimistorekisteristä tulisi käydä ilmi hyödykkeen nimike, hankintavuosi, lukumäärä, sijaintipaikka (esimerkiksi rakennuksen nimi/numero tai huonetilan nimi/numero tai käyttäjän nimi) sekä hankintahinta ja muut tunnistetiedot • Rekisterijärjestelmään tulisi olla tehtävissä liittymä, jolla tiedot siirrettäisiin kirjanpitojärjestelmästä (SAP, Kieku), joko automaattisena ajona tai esimerkiksi sisäänluettavana excelinä. •Irtaimistorekisterijärjestelmä olisi asennettavissa Traficomin palvelimelle. Kysymykset markkinakartoitukseen 1. Millaista järjestelmää voitte tarjota irtaimistorekisterijärjestelmä tarkoitukseen? 2. Millainen järjestelmän toteutus teillä on olemassa ja onko se sovellettavissa yllä mainittuihin ominaisuuksiin? 3. Millaisen työmäärän arvioitte järjestelmän käyttöönoton vaativan? 4. Jos päätös hankinnasta syntyisi marraskuussa 2019, kuinka nopeasti työ olisi arvionne mukaan toteutettavissa? 5. Millä kustannuksella arvioitte työn olevan toteutettavissa?
Hankintanimikkeistö (CPV) pää
Hankintanimikkeistö (CPV) muut
AluekoodiFI