This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2019-12-31
Ilmoituksen numero2019-011081
TED numero
OstajaorganisaatioKaakkois-Suomen Ammattikorkeakoulu Oy (2472908-2 )
Patteristonkatu 3 D
FI-50100 Mikkeli
http://www.xamk.fi
Hankinnan otsikkotiedotDigiportaat-hankkeen digikoulutukset: Instagram
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/19496/notice/22814/overview
Originaali JSON tietue22814.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausKaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu Oy pyytää tarjousta digikoulutuksen toteuttamisesta tämän tarjouspyynnön ehtojen mukaisesti. Koulutuksen tilaaja on Digiportaat-hanke. Digiportaat -hankkeen tavoitteena on päivittää alueen yritysten henkilöstön digiosaamista ja kannustaa yrityksiä ottamaan käyttöön tehokkaampia menetelmiä ja uusia digitaalisia työkaluja. Digiportaat-hanke tulee järjestämään vuosien 2019 ja 2020 aikana useita koulutuspäiviä digiosaamiskartoituksen tulosten perusteella. Hankintakokonaisuuden arvo ylittää 100 000 euroa, yksittäisten hankintojen arvo kuitenkin alittaa kansallisen hankintarajan. Tämä hankintailmoitus koskee yhden aihealueen koulutuksen toteuttamista. Digiportaat-koulutusten tavoitteena on toisaalta innostaa, tukea ja rakentaa luottamusta sellaisille yrityksille, jotka eivät vielä ole vielä hyödyntäneet juuri ollenkaan digitalisaation mahdollisuuksia ja toisaalta kehittää jo digitalisaation aloittaneita yrityksiä tuottavuuden, kansainvälistymisen ja kilpailukyvyn parantamiseksi. Instagram-koulutus Koulutuksen kohderyhmä ja taso Koulutus on tarkoitettu eteläsavolaisille pk-yrityksille ja yksinyrittäjille. Koulutuksiin tulee pääsääntöisesti osallistujia useasta eri yrityksestä eri toimialoilta. Osallistujat ovat sekä yrittäjiä että yritysten henkilöstöä. Koulutukseen osallistuu vähintään 3 henkilöä kerrallaan ja koulutus toteutetaan lähtökohtaisesti pienryhmissä. Koulutuksiin osallistuu max 3 henkilöä per yritys. Tämä digimarkkinointikoulutus järjestetään PK-yrityksille, jotka hyödyntävät digitalisaation mahdollisuuksia jo jollain tasolla, mutta haluavat kehittää omaan osaamistaan entisestään. Koulutuksen tavoitteita: Miten käyttää Instagramia suunnitellusti ja tehokkaasti? Millaisia julkaisutyyppejä Instagramissa on? Miten statistiikka toimii? Miten teen myyvää sisältöä? Miten mainostan Instagramissa? Miten teen Instagram-kilpailun? Miten ajastan julkaisuni? Miten voin hyödyntää Instagram Stories ominaisuutta? Miten saadaan Instagram-sisältö erottautumaan? Mitä helppoja ja ilmaisia kuvankäsittelytyökaluja on tarjolla? Ennen varsinaista koulutusta Digiportaat järjestävät työpajan, jossa avataan yrittäjälle Instagramiin tili. Koulutukseen tulee eritasoisia Instagramin hyödyntäjiä. Koulutukset järjestetään seuraavasti: Koulutuksen kesto on yksi ½ -1 koulutuspäivää ja tarjoajan tulee liittää tarjoukseen ehdotus koulutuspäivän pituudesta ja kuvaus koulutuksen sisällöstä. Koulutus voidaan toteuttaa aamupäivä-, iltapäivä- tai iltakoulutuksena ja se voi olla kaksiosainen. Lopullinen koulutussisältö ja kesto tulee olla räätälöitävissä asiakkaan tarpeisiin soveltuvaksi. Koulutus tulee järjestää sujuvalla suomen kielellä. Huomioi koulutussisällössä, että Digiportaat tarjoaa koulutuksia myös muista aiheista ja kouluttajan tulee osata rajata koulutus alustan kouluttamiseen. Digiportaissa järjestämme erikseen mm. sisältömarkkinoinnin ja kuvakäsittelyn koulutuksia. Tavoitteena koulutuksissa on painottaa strategista osaamista ja motivoida osallistujia hyödyntämään digitaalisia työkaluja liiketoiminnassa sekä antaa teknistä käytännön osaamista yritysten käyttöön. Koulutuspaikka Sama koulutuskokonaisuus toteutetaan Mikkelissä ja Savonlinnassa. Matka-aika ei ole työaikaa ja siitä ei makseta korvauksia. Digiportaat-hanke järjestää koulutustilat ja hoitaa koulutuksen käytännön järjestelyt. Opetusmenetelmät Digiportaat -hankkeella halutaan tukea yritysten kokonaisvaltaista oppimista ja koulutuksilla halutaan kehittää suoraan osallistuvaa yritystä, jonka vuoksi opetusmenetelmien tulee olla osallistavia. Kouluttajan tulee kuvata tarjouksessaan käyttämänsä koulutusmenetelmät perinteisten luennoinnin ja ryhmätöiden ohella. Edellytyksenä ja tavoitteena on ennen kaikkea käytännön toiminnan kehittäminen koulutukseen osallistuvan henkilön yrityksen näkökulmasta. Kouluttaja Tarjoajan tulee nimetä kouluttaja tarjouksessa. Nimetyn kouluttajan tulee henkilökohtaisesti vastata tarjottavien palveluiden tuottamisesta ja toteuttaa tarjottava koulutus. Lisäksi tarjoajan tulee varautua kouluttajan estyessä järjestämään kouluttajaa vastaava varakouluttaja (sama tai parempi kompetenssi kuin nimetyllä kouluttajalla). Varakouluttaja voi olla tarpeen vaatiessa alihankkija. Tehtävä sopimus ei sisällä määräostovelvoitetta eikä yksinoikeutta tuotettaviin palveluihin.
Hankintanimikkeistö (CPV) pää
Hankintanimikkeistö (CPV) muutTietokonekäyttäjien perehdyttämiskoulutus ja muu atk-koulutus (80533000)
ATK-koulutus (80533100)
AluekoodiFI