This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2019-12-31
Ilmoituksen numero2019-004181
TED numero
OstajaorganisaatioHämeenlinnan kaupunki (0146921-4 )
PL 84
FI-13101 Hämeenlinna
http://www.hameenlinna.fi
Hankinnan otsikkotiedotTIETOPYYNTÖ / MARKKINAKARTOITUS: Kulunhallinta- ja työajanseurantajärjestelmä(t)
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/15291/notice/17515/overview
Originaali JSON tietue17515.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausHämeenlinnan kaupunki suunnittelee kulunhallintajärjestelmän ja työajanseurantajärjestelmän kilpailuttamista. Hankintaa ei välttämättä jaeta osiin, mutta on mahdollista, että kulunhallintajärjestelmä on omana osanaan ja työajanseurantajärjestelmä on omana osanaan. Hankinnasta kiinnostuneita toimijoita pyydetään ilmoittautumaan hankintayksikölle sähköpostilla osoitteeseen [email protected] 11.3.2019 klo 9.00 mennessä. Sähköpostiviestissä on ilmoitettava vähintään toimijan nimi ja Y-tunnus sekä lyhyt esittely toimijan kulunhallinta- ja/tai työajanseurantajärjestelmistä, ja viestin aiheeksi on laitettava KULUNHALLINTA-/TYÖAJANSEURANTAJÄRJESTELMÄ. Tämä ei ole tarjouspyyntö eikä hankintailmoitus, joten tämän ilmoituksen julkaisemisella ei aloiteta tarjouskilpailua, vaan kyseessä on markkinakartoitukseen ja vuoropuheluun liittyvä tietopyyntö. Tämä ilmoitus ei velvoita Hämeenlinnan kaupunkia toteuttamaan varsinaista hankintaa. Hankinnan kohdetta ja aikataulua tarkennetaan myöhemmin, joten hankinnan kohde ja/tai aikataulu voi muuttua. Tietopyyntöön vastaamatta jättäminen ei estä tarjouskilpailuun osallistumista eikä tietopyyntöön vastaaminen vaikuta millään tavoin tarjoajan asemaan tarjouskilpailussa. Hämeenlinnan kaupunki ei maksa korvausta tietopyyntöön vastaamisesta eikä markkinakartoitukseen ja vuoropuheluun osallistumisesta. HANKINNAN ALUSTAVAA KUVAUSTA Kulunhallintajärjestelmän avulla hallitaan reaaliaikaisesti kiinteistöissä tapahtuvaa henkilöliikennettä. Järjestelmään on yhdistetty työajanseurantaratkaisu sekä osittain rikosilmoitin- ja paloilmoitinjärjestelmä. Kulunvalvontasovelluksella ylläpidetään kiinteistön ovien, porttien, rikosilmoittimien ja työaikapäätteiden kulunohjaukseen liittyviä tietoja. Myös omatoimikirjaston kulunvalvonta tullee kuulumaan hankintaan. Omatoimikirjaston kulunvalvonnalla hallitaan ja seurataan kirjaston käyttäjien kulkua palveluaikojen ulkopuolella. Käyttäjät kirjautuvat sisälle käyttäen kirjastokorttia ja/tai muuta tunnistustapaa sekä henkilökohtaista PIN-koodia. Järjestelmässä on mahdollisuus käyttää tunnistautumiseen kirjastojärjestelmän asiakasrekisteriä. Työajanseurantajärjestelmän avulla seurataan mm. henkilöstön työajankäyttöä. Järjestelmä sisältää sovellukset kulunvalvontaan, työajanseurantaan, maksupalveluun (lounasseuranta), informaatiopalveluun (puhelinvaihde) ja ylläpitoon. Järjestelmästä on myös mahdollisuus siirtää tietoa palkkahallinnon järjestelmiin. Seuraavassa on esimerkkiluettelo työajanseurantajärjestelmän perusvaatimuksista: - täyttää lakisääteiset työajanseurantavelvoitteet - liukuma-ajat ja niiden muokkaaminen - helpottaa työntekijöiden työajan seurantaa - analysointi ja raportointi (mahdollisesti automaation avulla) - organisaatiotasot - erilaiset työaikaryhmät ja päiväohjelmat - arkipyhät (niiden laskenta ja kalenteriin tallennus) - tietojen siirto henkilötietojärjestelmästä (uusi henkilö tietoineen (työaikamuoto, esimies, yksikkö, jne.) ja poissaolot) - osa-aikaiset ja osa-aikaisten syykoodileimaukset (poissaolot yms.) - osa-aikaisen työntekijän työajanseuranta Suunnitteilla olevan hankinnan tarkoituksena on kilpailuttaa Hämeenlinnan kaupungille sopiva kumppani toteuttamaan kulunhallinta- ja työajanseurantajärjestelmä(t) ja vastaamaan järjestelmän/järjestelmien ylläpidosta.
Hankintanimikkeistö (CPV) pää
Hankintanimikkeistö (CPV) muut (48000000)
(42961100)
(31711310)
AluekoodiFI1C2