This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2024-01-10
Ilmoituksen numero2024-140831
TED numero
OstajaorganisaatioTurun kaupunki (0204819-8 )
PL 630
FI-20101 Turku
http://www.turku.fi/hankinnat
Hankinnan otsikkotiedotTietopyyntö Pysäköinninvalvonnan kokonaisjärjestelmä
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/95676/notice/140831/overview
Originaali JSON tietue140831.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausTurun kaupungin hankintapalvelut pyytää tämän tietopyynnön pohjalta tarjoajilta selvitystä Pysäköinninvalvonnan kokonaisjärjestelmästä Turun kaupungin kaupunkiympäristötoimialan käyttöön. Tämä ei ole tarjouspyyntö, vaan tietopyyntö, jolla Turun kaupungin hankintapalvelut kartoittaa markkinoita ja mahdollisia tarjoajia. Hankintayksikkö ei sitoudu toteuttamaan hankintaa tietopyynnön perusteella, eivätkä tietopyynnön sisältö / määritykset sido tilaajaa. Vastaukset käsitellään luottamuksellisina. Hankinnan taustaa: Tällä hetkellä on käytössä moniohjelmajärjestelmä pysäköintivirhemaksujen ja ajoneuvosiirtojen hallintaan. Pysäköinninvalvonnassa on tarkastussovelluksen pysäköinnintarkastajien kenttätyössä Vincitin IntoParking ja taustajärjestelmänä Fujitsun toimittama Helga. Ajoneuvosiirroissa kirjaukset tehdään Geometrixin Mobilenote-ohjelmalla ja taustajärjestelmänä toimii Fujitsun Siiri. Nykyiset järjestelmät eivät keskustele keskenään ja etenkin taustajärjestelmät ovat vanhentuneet. Toimistopuolen taustajärjestelmät Helga ja Siiri toimivat Microsoft Access 2010 -pohjalla ja se ei ole siirrettävissä uudempiin järjestelmiin. MS Access 2010 päätuki on loppunut jo 13.10.2015. Keskeisin tavoite on työn tehokkuuden lisääminen, eli helpotetaan ja vähennetään käsin/manuaalisesti tehtävää työtä, jolloin voidaan keskittyä itse asiaosaamiseen. Hankinta kytkeytyy kaupunkistrategiaan. Se lisää pysäköinninvalvonnan digitalisaatiota, helpottaa asiakaspalvelua (oikaisuvaatimus verkossa, josta näkee myös kuvat), sekä mahdollistaa sähköisten lupajärjestelmien hyödyntämisen. Sisältöä ja tavoitteita ohjaavat kaikki pysäköinninvalvontaa säätelevät lait, henkilörekisterejä käsittelevä lait, perintälaki, kirjanpitolaki, hallintolaki ja mahdollisesti myös lait ajoneuvojen siirroista. Palvelussa käsitellään henkilötietoja. Sisäiset kohderyhmät: pysäköinnintarkastajat, pysäköintivalvonnan toimistohenkilökunta, valvontakoordinaattori ja valvontapäällikkö, ajoneuvosiirrot, asiakaspalvelu, poliisi Ulkoiset: Pysäköinninvalvonnan tavoitteena on pysäköinnintarkastajien ja ajoneuvosiirtojen työn nopeuttaminen ja monien toimintojen automatisointi, kuten huomautusten ja useiden virhemaksujen (hinauskelpoisuuden) automaattinen ilmoittaminen ajoneuvosta, valvonta-alueiden ja lupien näkyminen suoraan sovellutuksessa. Toimistohenkilökunnan osalta tavoitteena on nopeuttaa ja yksinkertaistaa oikaisuvaatimusprosessia sekä automatisoida laskutusta ja perintää. Asiakkaiden kannalta koko virhemaksun avoimuus, josta voi verkosta käydä katsomassa saamaansa virhemaksua tilanteesta otettuine kuvineen ja tehdä halutessaan asiasta oikaisuvaatimus.
Hankintanimikkeistö (CPV) pääTietojärjestelmät (48810000)
Hankintanimikkeistö (CPV) muut
AluekoodiFI1C1
Pääasiallinen suorituspaikka

Sopimukset