This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2023-10-18
Ilmoituksen numero2023-138740
TED numero
OstajaorganisaatioMaatalousyrittäjien eläkelaitos (0101319-6 )
Revontulenpuisto 2 C
FI-02100 Espoo
https://www.mela.fi/
Hankinnan otsikkotiedotAsiakaspalvelututkimus
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/93894/notice/138740/overview
Originaali JSON tietue138740.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausTarjouspyyntö koskee tutkimusta Melan pääkonttorin toimihenkilöiden ja kentällä toimivien asiamiesten antaman asiakaspalvelun laadusta. Asiakaspalvelututkimus kohdistetaan koko vakuutus- ja etuusasian käsittelyprosessiin, asiakkaan ennakkoneuvonnasta päätöksen jälkihoitoon asti. Asiakaspalvelututkimuksen tulee kertoa palvelukokemuksesta erikseen vakuutus-, eläke- ja tapaturma- ja ammattitautikorvausasioissa. Arvioitavia kohteita ovat yleinen asiakastyytyväisyys, hakemuskäsittelyssä ja asiakaspalvelussa onnistuminen, sekä tyytyväisyys Melan palvelukanaviin ja viestintäpalveluihin. Hankinnan kohteen sopimuskausi 1.1.2024 - 31.1.2028 sisältäen viimeisen vuoden loppuraportin ja sen esittelyn Melan johdolle. Sopimus tulee voimaan, kun molemmat osapuolet ovat allekirjoittaneet sopimuksen. Sopimus on voimassa 31.1.2028 asti. Sopimuskauden aikana Tilaaja voi irtisanoa sopimuksen päättymään kolmen (3) kuukauden irtisanomisajalla, ei kuitenkaan päättymään ennen kuin sopimus on ollut voimassa 12 kuukautta. Sopimuskauden aikana Toimittaja voi irtisanoa sopimuksen päättymään kuuden (6) kuukauden irtisanomisajalla, ei kuitenkaan päättymään ennen kuin sopimus on ollut voimassa 24 kuukautta. Irtisanominen on tehtävä kirjallisesti.
Hankintanimikkeistö (CPV) pääTutkimuspalvelut (73110000)
Hankintanimikkeistö (CPV) muut
AluekoodiFI
Pääasiallinen suorituspaikka

Sopimukset