This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2023-10-10
Ilmoituksen numero2023-138187
TED numero
OstajaorganisaatioKaakkois-Suomen Ammattikorkeakoulu Oy (2472908-2 )
Patteristonkatu 3 D
FI-50100 Mikkeli
https://www.xamk.fi
Hankinnan otsikkotiedotDigiportaat -hankkeen koulutus: asiakaslähtöisempää digitaalista liiketoimintaa
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/93672/notice/138187/overview
Originaali JSON tietue138187.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausKaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu Oy pyytää tarjousta digikoulutuksen toteuttamisesta tämän tarjouspyynnön ehtojen mukaisesti. Koulutuksen tilaaja on Digiportaat – asiakaslähtöisempää digitaalista liiketoimintaa. Haemme Digiportaisiin digitaalisen liiketoiminnan kouluttajaa, joka osaa avata kouluttaville yrittäjille asiakaslähtöistä digitaalista liiketoimintaa inspiroivalla tavalla. Pyydämme tarjousta koulutuskokonaisuudesta, jolla startataan Digiportaat-hankkeen koulutukset. Ensimmäisenä tarjotaan verkossa kaikille avoin ja maksuton digi-info aiheesta asiakaslähtöisempää digitaalista liiketoimintaa, jossa pureudutaan siihen mitä asiakaslähtöinen digitaalinen liiketoiminta tarkoittaa käytännössä. Tämän jälkeen Digiportaiden asiakasyrityksillä on mahdollisuus osallistua kolmeosaiseen työpajakoulutukseen lähitoteutuksena Mikkelissä ja Savonlinnassa, jossa syvennetään yritysten ymmärrystä asiakasprofiileista, ja kuinka hyödyntää niitä liidien ja asiakkaiden hankinnassa. Kouluttajalla tulee olla kokemusta PK-yritysten kouluttamisesta. Koulutus on tarkoitettu eteläsavolaisille pk-yrityksille ja yksinyrittäjille. Koulutuksiin tulee pääsääntöisesti osallistujia useasta eri yrityksestä eri toimialoilta. Osallistujat ovat sekä yrittäjiä että yritysten henkilöstöä. Tässä koulutuskokonaisuudessa digi-infon jälkeen yrittäjällä on selkeä kuva asiakaslähtöisestä digitaalisesta liiketoiminnasta, joihin perehdytään mm. Case-esimerkkien kautta sekä peilaamaan niitä omaan liiketoimintaan. Infon jälkeen osallistujilla on hyvä ymmärrys siitä, missä vaiheessa he ovat asiakaslähtöisen liiketoiminnan toteuttamisessa, ja mitä heidän tulisi tehdä seuraavaksi. Asiakas keskiössä -pienryhmätyöpajoissa syvennytään teemaan luomalla asiakasprofiili, muotoillaan asiakkaaseen vetoavaa sisältöä ja tehdään selkeä suunnitelma, miten hankintaan liidejä verkossa. Hankinnan tarkempi kuvaus liitteessä 2.
Hankintanimikkeistö (CPV) pääAikuiskoulutuspalvelut ja muut koulutuspalvelut (80400000)
Hankintanimikkeistö (CPV) muutTietokonekäyttäjien perehdyttämiskoulutus ja muu atk-koulutus (80533000)
ATK-koulutus (80533100)
Markkinointijohdon konsulttipalvelut (79413000)
AluekoodiFI
Pääasiallinen suorituspaikkaEtelä-Savo

Sopimukset