This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2023-09-26
Ilmoituksen numero2023-137364
TED numero
OstajaorganisaatioUudenkaupungin kaupunki (0144036-6 )
Välskärintie 2 C
FI-23500 Uusikaupunki
http://www.uusikaupunki.fi
Hankinnan otsikkotiedotTIETOPYYNTÖ: Sähköiset myyntireskontran, laskujenvälityksen ja perinnän palvelut
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/93252/notice/137364/overview
Originaali JSON tietue137364.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausHUOM! Tämä ei ole osallistumispyyntö, hankintailmoitus tai tarjouspyyntö vaan markkinakartoitusta koskeva tietopyyntö. Hankintayksikkö ei sitoudu toteuttamaan tietopyynnön kohteena olevaa hankintaa, eikä tietopyyntöön vastaaminen velvoita vastaajaa osallistumaan mahdolliseen varsinaiseen kilpailutukseen. Osallistujille ei makseta tietopyyntöön vastaamisesta palkkiota. Päätökset mahdollisen hankintaprosessin käynnistämisestä tehdään markkinakartoituksen jälkeen. Uudenkaupungin kaupunki (myöhemmin myös "Hankintayksikkö") on suunnittelemassa sähköisen myyntireskontran, laskujenvälityksen ja perinnän palvelujen kilpailutusta, ja tätä varten se järjestää markkinakartoituksen. Markkinakartoituksen tavoitteena on kartoittaa potentiaalisesti hankinnasta kiinnostuneita tarjoajia sekä käydä näiden kanssa yleisellä tasolla vuoropuhelua hankinnan kohteesta ja sen määrittämisestä, jotta mahdollinen tarjouskilpailu voidaan myöhemmin toteuttaa mahdollisimman tarkoituksenmukaisella tavalla. Mikäli tarjoatte kyseisiä palveluja ja olette kiinnostuneet osallistumaan mahdolliseen suunniteltuun tarjouskilpailuun, Hankintayksikkö pyytää teitä vastaamaan myöhemmin tässä tietopyynnössä esitettyihin kysymyksiin. Alustavan suunnitelman mukaan hankinnan kohteena olevat palvelut tullaan hankkimaan Hankintayksikön nykyisten järjestelmien kanssa yhteensopivana SaaS-ratkaisuna, ja hankinta tulee sisältämään seuraavat moduulit: 1) Sähköinen myyntireskontrapalvelu; 2) Sähköinen laskujenvälityspalvelu (sähköinen laskujen vastaanotto, laskujen lähettäminen sekä sähköiset ja paperiset palkkalaskelmat) sisältäen skannauspalvelun (paperilaskujen skannaaminen) ja 3) Sähköinen perintäpalvelu. Hankintayksikön nykyisiä järjestelmiä ovat Unit4 BW ja palkkahallinnossa Populus. Hankintayksikön käsityksen mukaan mahdollisen myöhemmin toteutettavan hankinnan arvo tulee ylittämään EU-kynnysarvon.
Hankintanimikkeistö (CPV) pääTietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Hankintanimikkeistö (CPV) muut
AluekoodiFI1
Pääasiallinen suorituspaikka

Sopimukset