This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2023-08-23
Ilmoituksen numero2023-135009
TED numero2023/S 164-519127
OstajaorganisaatioPäijät-Hämeen hyvinvointialue (3221309-4 )
Keskussairaalankatu 7
FI-15850 Lahti
http://www.paijatha.fi
Hankinnan otsikkotiedotPotilaskutsu- ja henkilöstön hätäkutusjärjestelmä
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/91869/notice/135009/overview
Originaali JSON tietue135009.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausHankittava hoitajakutsu- ja hätäkutsujärjestelmä otetaan käyttöön Päijät-Hämeen hyvinvointialu-een perusterveydenhuollon osastoille Salpausselän kuntoutussairaala Jalmariin ja optiona Heino-lan osastoille. Jalmarin osastot ovat seuraavat: J12, J20, J21, J22, J31, J32, J41, J42 ja optiona Heinolan osastot 11 B ja 11 K. Hankinnassa tulee huomioida, että henkilöstön hätäkutsujärjestelmä on laajennettavissa kiinteistössä muiden toimijoiden käyttöön tarvittaessa. Henkilöstön hätäkutsujärjestelmää käytetään myös osastoilta kotiin järjestetyn palvelun työntekijöille sekä kiinteistön ulkopuolelle mentäessä esim. potilaan kanssa ulkoilemaan mentäessä. Lisäksi hankintaan sisällytetään optio järjestelmän laajennuksesta myös muihin Päijät-Hämeen hyvinvointialueen toimipisteisiin. Järjestelmä on käytössä kaikilla em. osastoilla 24/7. Potilaspaikkoja on Jalmarissa n. 250 ja Heinolan osastoilla n. 50. Vuoron vaihtuessa yhdenaikaisia käyttäjiä on noin 20 hlö/yksikkö. Järjestelmää käyttävää henkilöstöä on noin 400 henkilöä. Hankittavan järjestelmän laajuus on potilaskohtaiset kutsulaitteet ja hätäkutsujärjestelmä sekä tarvittavat muut lisälaitteet (mm. käytävänäytöt, hätäkutsunapit yms.). Mobiiliyhteensopivuus tarvitaan hyvinvointialueen käytössä oleviin järjestelmiin (LifeCare (LC), toiminnanohjausjärjes-telmä ja työnjaon optimointi) ja puhelimiin. Järjestelmien tulee olla toimintavarmoja ja huollon sekä tuen tulee olla 24/7 saatavissa. Järjestelmää tulee pystyä hallitsemaan etänä ja vikakutsut tulee hoitaa etäyhteydellä mahdollisimman nopeasti. Fyysinen laiterikko tulee korjata 24 h kuluessa ilmoituksesta.
Hankintanimikkeistö (CPV) pääOhjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000)
Hankintanimikkeistö (CPV) muutAtk-laitteet ja -tarvikkeet (30200000)
AluekoodiFI1C3
Pääasiallinen suorituspaikka

Sopimukset