This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2019-12-31
Ilmoituksen numero2018-023549
TED numero2018/S 219-502132
OstajaorganisaatioJyväskylän yliopisto (0245894-7 )
PL 35, Seminaarinkatu 15
FI-40014 Jyväskylän yliopisto
http://www.jyu.fi
Hankinnan otsikkotiedotService Desk ITSM-palvelunhallintajärjestelmä palveluna sekä tukipalvelut
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen715 120 EUR
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/11621/notice/13339/overview
Originaali JSON tietue13339.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausHankinnan kohteena on ITSM -palvelunhallintajärjestelmä palveluna Jyväskylän yliopiston palvelutoiminnan tueksi ja kehittämiseksi. Palvelunhallintajärjestelmässä käsitellään ja hallitaan asiakkaiden palvelupyyntöjä ja palveluihin liittyviä vikailmoituksia. Palvelunhallintajärjestelmä on yliopiston sisäisten asiakkaiden, tutkinto-opiskelijoiden ja ulkoisten asiakkaiden palvelupyyntöjen ensisijainen käsittelyväylä. Palvelupyyntöjen käsittelijöiden kokonaismäärä on arviolta 300 henkilöä. ITSM-palvelunhallintajärjestelmää (”Service Desk -ohjelmisto”) hyödynnetään Jyväskylän yliopiston palveluiden hallinnassa siten, että järjestelmän kautta toteutetaan palvelunhallinta kokonaisuutena palveluiden tarjoamisen, tilaamisen, ja yhteydenottojen käsittelyn lisäksi myös palveluiden laadunseurantaan ja raportointiin asiakasyksikkökohtaisesti. Järjestelmää voidaan soveltaa kaikkeen palvelutuotantoon, ei pelkästään tietohallinnon tarpeisiin.
Hankintanimikkeistö (CPV) pää
Hankintanimikkeistö (CPV) muut
AluekoodiFI193
Pääasiallinen suorituspaikka

Sopimukset

Päätös päivämäärä2018-11-06
Sopimusnumero
MyyjätFujitsu Finland Oy (FI),  0815044-1