This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2023-07-04
Ilmoituksen numero2023-132622
TED numero2023/S 129-411338
OstajaorganisaatioEtelä-Savon hyvinvointialue (3221315-8 )
Porrassalmenkatu 35-37
FI-50100 Mikkeli
http://www.etelasavonha.fi
Hankinnan otsikkotiedotSähköinen asiointialusta SaaS-palveluna
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/88872/notice/132622/overview
Originaali JSON tietue132622.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausEtelä-Savon ja Pohjois-Karjalan hyvinvointialueet kilpailuttavat sähköisen asiointialustan SaaS (Software as a Service) -kokonaispalveluna. Hankinnan kohteena on asiointialusta, joka on kriittisten toiminnallisuuksien osalta otettavissa käyttöön nopeasti integroituen hankintayksiköiden käyttämiin lähdejärjestelmiin. Asiointialustan tulee sisältää vähintään seuraavat toiminnallisuudet: chat, etäkäynti, kiireetön viestinvälitys, sähköiset lomakkeet, konsultointi ammattilaisten kesken, asiakkaan kokonaiskuva ja hoitopolut, raportointi ja ajantasainen tilannetieto, ajanvaraus ja palautteet. Toimittajalla odotetaan olevan halua ja kyvykkyyttä asiointialustan kehittämiseen myös tulevaisuudessa lainsäädännön ja toiminnallisten tarpeiden muuttuessa. Kokonaispalvelu sisältää ratkaisun, sen käyttöönoton sekä ylläpidon/jatkuvat palvelut. Lisäksi hankintayksiköt varautuvat mahdollisiin järjestelmän käyttöönoton yhteydessä esimerkiksi integraatioiden toteutuksessa tarvittaviin asiantuntijapalveluihin. Hankintayksiköiden välisen yhteistyösopimuksen mukaisesti Etelä-Savon hyvinvointialue valmistelee ja toteuttaa kilpailutuksen. Osapuolet tulevat tekemään itsenäisesti sähköisen asiointialustan hankintaa koskevan hankintapäätöksen kumpikin omalta osaltaan. Hankinnalla haetaan yhtä kokonaisvastuullista toimittajaa. Tämän hankintailmoituksen liitteenä on hankintayksiköiden laatimat alustavat luonnokset hankinnan kohteen kuvauksesta ja vaatimusmäärittelystä. Luonnosten tarkoituksena on tässä vaiheessa avata hankinnan kohdetta potentiaalisille toimittajille mahdollisimman kattavasti, jotta toimittajilla olisi mahdollisimman hyvät pohjatiedot tehdä päätöksensä osallistumishakemuksen jättämisestä. Ehdokkailta _ei odoteta_ vastinetta luonnosvaiheessa olevasta hankinnan kohteen kuvauksesta tai alustavan vaatimusmäärittely-excelin täyttöä osallistumishakemuksen jättämisen yhteydessä. Hankintayksiköt työstävät näitä dokumentteja edelleen ja päivitetyt versiot näistä dokumenteista toimitetaan neuvotteluun mukaan valittaville toimittajille neuvottelukutsujen yhteydessä. Hankinnan kohteen kuvauksessa ja vaatimusmäärittelyssä olevista yksityiskohdista keskustellaan neuvottelukierrosten aikana. Hankintayksiköt varaavat oikeuden muuttaa ja muokata näitä kuvauksia kaikilta osin hankintaprosessin aikana esille tulevien tietojen mukaisesti.
Hankintanimikkeistö (CPV) pääTietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Hankintanimikkeistö (CPV) muut
AluekoodiFI
Pääasiallinen suorituspaikka

Sopimukset