This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2023-06-16
Ilmoituksen numero2023-131329
TED numero2023/S 118-369811
OstajaorganisaatioTampereen Infra Oy (3022425-9 )
Patamäenkatu 1
FI-33900 Tampere
http://www.tuomilogistiikka.fi
Hankinnan otsikkotiedotMateriaalien vastaanotto- ja hallintajärjestelmän palveluhankinta
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio360 000 EUR
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/87271/notice/131329/overview
Originaali JSON tietue131329.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausTuomi logistiikka Oy kilpailuttaa kokonaispalveluna hankittavaan materiaalien vastaanotto- ja hallintajärjestelmän Tampereen Infran toimeksiannosta. Hankittavaa palvelua tullaan käyttämään pääosin Tampereen kaupungin alueella. Hankittava palvelu sisältää lumen- ja maanvastaanottopaikkojen sekä kiertotalous- ja varastoalueiden vastaanottojärjestelmät sekä eri alueille kuljetettavien kuormien kirjaukseen käytettävän mobiilisovelluksen.    Hankittava palvelu sisältää mm. asiakas-, käyttäjä- ja ajoneuvohallinnan, ajoneuvon tunnistamisen, kulunvalvonnan, tietojen taltioinnin ja hallinnan (kuorman määrä ja sisältö sekä lähtö- ja loppusijoituspaikka) sekä vastaanottotietojen raportoinnin laskutusta ja seurantaa varten.    Hankittava palvelu sisältää myös vastaanottojärjestelmän tarvitsemat laitteet asennettuna käyttökuntoon, niiden huollon, kunnossapidon, uusittavien laitteiden hankinnan sekä vastuun palvelun ja laitteiden toimivuudesta vakuutuksineen.   Lisäksi hankinta sisältää mobiilisovelluksen kuormien kirjaukseen vastaanotto- sekä käsittelyalueille tuleville ja lähteville kuormille sekä muiden kaupungin teettämien urakoiden massakuljetusten kirjausten tekemiseen.  Vastaanottojärjestelmän hankinnassa korostetaan helppokäyttöisyyttä, nopeutta, toimintavarmuutta ja mahdollisuutta automatisoida toimintoja mahdollisimman paljon.    Itse hankittava Palvelu ei ole Palvelun käyttäjälle (esim. kuljetusyritys, kuljetuksista vastaava operaattori, urakoitsija, kaupunki tai kaupungin sopimuskumppani) maksullinen. Palvelun käyttäjä maksaa Tilaajalle materiaalien vastaanottamisesta.   Palvelun on oltava valmis otettavaksi tuotantokäyttöön lumenvastaanottoalueiden vastaanottojärjestelmän osalta 1.9 - 15.10.2023 tai 1.9-15.10.2024 välisenä aikana. Eli tarjoaja voi mahdollisuuksien mukaan toimittaa lumenvastaanottojärjestelmän joko syksyllä 2023 tai syksyllä 2024. Maanvastaanottoalueen vastaanottojärjestelmn osalta 1.1.-1.5.2024. Mobiilisovelluksen käyttöönoton aikatauluna on 1.5.2024 mennessä mutta lumenvastaanottojärjestelmästä on saatava laskutustiedot ulos, jos lumenvastaanottojärjestelmä on toiminnassa ennen mobiilisovelluksen käyttöönottoa. Palvelun suunniteltu käyttöönottoaikataulu on esitetty tarkemmin Sopimuksen liitteessä 2 Hankinnan kohteen kuvaus. Hankittavaa palvelua käytetään Tampereen kaupungin hallinnoimilla alueilla. Palvelua tullaan mahdollisesti laajentamaan myös käytettäväksi Tampereen ja muiden kuntien yhteistoiminta-alueille.   Tilaaja ei sitoudu tiettyihin hankintamääriin sopimuskauden aikana.    Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin Sopimuksen liitteissä 2 Hankinnan kohteen kuvaus, Liitteessä 2 Materiaalien vastaanottojärjestelmä kuvana ja Sopimuksen liitteessä 3 Vaatimusmäärittely.
Hankintanimikkeistö (CPV) pääTietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Hankintanimikkeistö (CPV) muutOhjaus- ja valvontajärjestelmä (42961000)
Sovelluspalveluntarjoajat (72416000)
Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000)
AluekoodiFI197
Pääasiallinen suorituspaikka

Sopimukset