This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2023-06-09
Ilmoituksen numero2023-130690
TED numero
OstajaorganisaatioEtelä-Savon Hyvinvointialue (3221315-8 )
Porrassalmenkatu 35-37
FI-50100 Mikkeli
http://www.etelasavonha.fi
Hankinnan otsikkotiedotKUTSU MARKKINAVUOROPUHELUUN: Vuokravaate- ja pesulapalvelut Etelä-Savon hyvinvointialueen toimipisteisiin
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/89468/notice/130690/overview
Originaali JSON tietue130690.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausTÄMÄ EI OLE HANKINTAILMOITUS EIKÄ TARJOUSPYYNTÖ, VAAN TIETOPYYNTÖ. Tietopyynnön tarkoituksena on tiedottaa markkinoita tulevasta mahdollisesta kilpailutuksesta, kartoittaa markkinoiden tilannetta, mahdollistaa kommenttien esittäminen tulevaan hankintaan sekä saada tietoa, jotta tarjouskilpailu voidaan toteuttaa mahdollisimman tarkoituksenmukaisella tavalla. Tietopyynnöllä ei pyydetä tarjouksia, eikä tietopyyntöön voi jättää tarjousta. Tietopyyntöön voi jättää Tarjouspalvelussa kommentteja, mutta sitä kautta esitettyihin kommentteihin ei vastata. Tietopyyntö ei velvoita Etelä-Savon hyvinvointialuetta toteuttamaan hankintaa tietopyynnössä kuvatulla tavalla, ja hyvinvointialue voi jättää tarjouskilpailun kokonaan toteuttamatta. Etelä-Savon hyvinvointialue ei ole velvollinen ottamaan huomioon tietopyyntöön saatuja vastauksia tarjouspyynnön laadinnassa. Tietopyyntöön vastaaminen ei sido toimittajaa tarjouskilpailuun osallistumiseen, eikä ole myöskään edellytyksenä myöhemmin varsinaiseen tarjouskilpailuun osallistumiselle. Tietopyyntöön vastaamatta jättäminen ei estä mahdolliseen tarjouskilpailuun osallistumista, eikä tietopyyntöön vastaaminen vaikuta tarjoajan asemaan varsinaisessa tarjouskilpailussa. Tällä tietopyynnöllä kerätyt tiedot säilyvät täysin luottamuksellisina ja niitä tullaan käyttämään ainoastaan hankinnan kehittämiseen ja suunnitteluun. Markkinavuoropuheluun osallistuville ei makseta korvausta. HANKINNAN KUVAUS Eloisalla on tarve järjestää pesulapalvelut entisen Essoten alueella sijaitsevien terveys- ja sosiaalipalveluiden toimipisteiden tekstiileille: Mikkelin keskussairaala, hyvinvointiasemat ja -keskukset sekä palvelutalot. Alue käsittää Mikkelin kaupungin (sis. Anttola, Haukivuori, Ristiina, Suomenniemi) sekä ympäristökunnat Hirvensalmi, Juva, Kangasniemi, Mäntyharju, Pertunmaa, Pieksämäki (kaupungilta siirtyneet toiminnot), Puumala, Rantasalmi, sekä osin Sulkava. Tekstiilit ovat potilasvaatteita, liinavaatteita, henkilökunnan suojavaatteita ja siivoustekstiileitä. Kokonaisuus sisältää pesulapalvelun tuottajan omistamat vuokratekstiilit, pesulapalvelut ja toimitukset käyttöpaikkoihin. Keskussairaalassa on lisäksi täyttöpalvelu, jossa pesulan työntekijä huolehtii tekstiilit niitä käyttävien yksiköiden hyllyihin. KYSYMYKSET/TEEMAT JOIHIN MARKKINAVUOROPUHELULLA HALUTAAN SAADA VASTAUKSIA Toimintaperiaatteet: - pystyykö palveluntuottaja toimittamaan kaikki liitteessä mainitut tekstiililajit - miten toteutetaan tekstiilimallien suunnittelu ja valinta yhteistyössä tilaajan kanssa - täyttöpalvelun toiminta ja käytettävissä olevat resurssit täyttöpalvelun hoitamiseen Resurssit: - onko tuottajalla valmista kapasiteettia palveluiden toimittamiseen? - tarvitseeko toiminnan aloittamista vaiheistaa? Palveluiden hinnoittelu: - minkälaisia hinnoittelumalleja on käytössä? esim. tuotekohtainen hinnoittelu - sisältyykö logistiikka (kuljetukset, täyttöpalvelu) tuotehintoihin vai hinnoitellaanko erikseen ja millä perusteilla? - miten hinnoittelu muodostuu, vaikuttaako volyymin muutokset tai käyttöpaikkojen lisääntyminen / väheneminen hintoihin? Laadun tarkkailu ja seuranta: - palvelutaso, esim. toimitussykli, mahdollisiin lisätilaustarpeisiin vastaaminen, toimitusvarmuus - käytön raportointi ja kulutusseuranta - miten pesuprosessin laatua hallitaan? - miten seurataan tekstiilien laatua ja käyttöikää? - millaisia toimintamalleja tuottajalla on ylimääräisten tekstiilien yksiköihin varastoimisen ehkäisemiseksi? Palvelun käynnistysvaihe: - miten kannattaisi toteuttaa palvelun alkaessa käytössä olevien tekstiilien käyttäminen / poistaminen kierrosta / lunastaminen? - millainen on uusien tekstiilien hankinta-aika? - miten logistiikan järjesteleminen toteutetaan palvelun alkaessa? - millainen olisi mahdollinen aikataulu toiminnan käynnistämiselle sopimuskauden alkaessa? - mitä käyttöönottoprojekti edellyttää Tilaajalta? Muut kysymykset: - palveluntuottajan arvio tarvittavasta tarjousajasta, kun kyse on tämän tyyppisestä hankinnasta? - mitä laatutekijöitä meidän kannattaisi ottaa huomioon kilpailutuksessa? - mahdolliset referenssit (voi esittää listan olemassa olevista asiakkaista) ILMOITTAUTUMINEN MARKKINAVUOROPUHELUUN Markkinavuoropuhelut käydään kunkin ilmoittautuneen palveluntarjoajan kanssa erikseen järjestettävinä Teams-kokouksina elokuun puolenvälin jälkeen (viikoilla 29-31). Pyydämme kiinnostuneita palveluntuottajia ilmoittautumaan markkinavuoropuheluun viimeistään 22.6. klo 12.00 sähköpostitse osoitteeseen [email protected]. Tarkennamme markkinavuoropuhelun aikataulua ilmoittautuneiden kanssa.
Hankintanimikkeistö (CPV) pääPesu- ja kuivapesupalvelut (98310000)
Hankintanimikkeistö (CPV) muut
AluekoodiFI1D1
Pääasiallinen suorituspaikka

Sopimukset