This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2023-06-05
Ilmoituksen numero2023-130234
TED numero
OstajaorganisaatioHelsingin yliopisto (0313471-7 )
Yliopistonkatu 3
FI-00100 Helsinki
https://www.helsinki.fi/fi
Hankinnan otsikkotiedotLainaamokäyttöön soveltuvien nouto- ja palautuslokerikkojen toimittaminen ja niihin liittyvien palveluiden tuottaminen
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/89193/notice/130234/overview
Originaali JSON tietue130234.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausValmisteilla olevan hankinnan kohteena on lainaamokäyttöön soveltuvien nouto- ja palautuslokerikkojen toimittaminen ja niihin liittyvien palveluiden tuottaminen Helsingin yliopiston käyttöön. Helsingin yliopistolla on tarve löytää ratkaisu kannettavien tietokoneiden lainaamiseen ja palauttamiseen lokerikon kautta. Lokerikon lokeroihin tarvitaan näin ollen sähköpistoke, verkkoyhteys ja riittävä ilmanvaihto. Hankinta on tarkoitus toteuttaa niin, että hankintayksikkö ostaa toimittajalta lokerikot sisältäen alla mainitut palvelut. Hankinnan tulee sisältää pilvipalvelu tai muu vastaava, jonka kautta käyttäjän on mahdollista hallita lokerikkoa. Lisäksi toimittajan tulee tuottaa lokerikkojen käytön seuranta- ja raportointipalvelu. Lainaamolokerikkoja tullaan sijoittamaan yksi tai useampi jokaiselle neljästä kampuksesta. Lokerikot tulevat palvelemaan sekä opiskelijoita että työntekijöitä. Kun vastaatte, kerrottehan yhteystiedot mahdollisille jatkokyselyille. Vastauksenne yhteydessä pyydämme lyhyen esittelykuvauksen ratkaisustanne sekä vastaamaan seuraaviin kysymyksiin: 1. Millaisia ratkaisuja ja keille asiakkaille olette toimittaneet aikaisemmin? 2. Lokeroihin tulee tietokoneita, joita ladataan ja päivitetään. - Miten mahdollistetaan, että lokerikoissa on riittävä ilmanvaihto?  - Onko teillä olemassa jo vastaavia toteutuksia? 3. Esitelkää miten järjestelmässänne käyttäjä saa lainaan kannettavan? (Esimerkiksi rekisteröityminen, lainaaminen, palauttaminen) 4. Haluamme rajata lokerikon käytön käyttäjäryhmittäin (AD/LDAP-ryhmät) käytettäväksi, millaisia vaihtoehtoja tähän on? - Pystyttekö toteuttamaan Shibboleth/SAML2-autentikaation? Lisätietoja: https://wiki.helsinki.fi/x/EgLICw - Pystyykö järjestelmässänne samassa lokerikossa määrittelemään eri tuotteet eri käyttäjäryhmille? (Esimerkiksi opiskelijat saisivat lainata vain tiettyjä kannettavia ja henkilökunnalle tarjottaisiin eri kannettavia) 5. Avatkaa miten lainaamoyksikön ylläpitopuoli toimii. 6. Miten tilastoitte käyttäjä- tuote- ja lokerokohtaista käyttöä ja miten tiedot saa järjestelmästänne ulos? Millaisia valmiita tilastoja teiltä saa? Graafiset käppyrät, export csv:ksi tms. 7. Jos tarjoatte omassa ylläpidossanne olevan taustajärjestelmän, säilyvätkö tiedot EU-alueella (GDPR)? 8. Millaisen takuun annatte lainaamolokerikollenne ja miten huoltonne toimii? Onko teillä millainen SLA käytössä? Päivä, kolme päivää, viikko tms 9. Millaisia tukikanavia teillä on käytössä? Puhelin, sähköposti, chat jne. 10. Millainen teidän käyttöönotto on? Kauanko ensimmäisten yksiköiden tilaus kestää? Kauanko kestää, jos tilataan valmiiseen konseptiin uusi lokerikko. 11. Jos tilaamme sekä lainaamokäyttöön että nouto- ja palautuslokerikkoja niin toimivatko nämä erilaiset käyttötarkoitukset samassa fyysisessä lokerikossa, vai ovatko nämä erilliset?
Hankintanimikkeistö (CPV) pääVarastointi- ja noutopalvelut (63121000)
Hankintanimikkeistö (CPV) muut
AluekoodiFI1B
Pääasiallinen suorituspaikka

Sopimukset