This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2023-04-28
Ilmoituksen numero2023-127155
TED numero
OstajaorganisaatioKeski-Uudenmaan hyvinvointialue (3221340-6 )
PL 46
FI-05801 Hyvinkää
http://www.keski-uudenmaansote.fi/
Hankinnan otsikkotiedotTIETOPYYNTÖ: Sosiaali- ja terveydenhuollon digitaalinen palvelualusta ja asiakasohjauksen ratkaisu
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/87177/notice/127155/overview
Originaali JSON tietue127155.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausTämä tietopyyntö ei ole tarjouspyyntö eikä velvoita Keusotea hankintaan. Tietopyynnössä esitetyt menettely- ja aikataulutiedot on annettu tiedoksi alustavasti ja sitoumuksetta. Tällä tietopyynnöllä hankintayksikkö haluaa selvittää markkinatilannetta sosiaali- ja terveydenhuollon digitaalisten palvelualustojen ja asiakasohjauksen ratkaisujen suhteen. Tietopyynnöllä kartoitetaan tarjolla olevia teknologioita, niillä toteutettuja valmiita ratkaisuja ominaisuuksineen. Tietopyynnön avulla on tarkoitus myös arvioida suuntaa, mihin digitaaliset palvelualustat ovat menossa. Erityisenä huomion kohteena tässä vaiheessa on, miten asiakasohjauksen toimintamalleja niillä on toteutettu. Selvityksen perusteella hankintayksikkö arvioi markkinoilla olevien teknologioiden kypsyyttä, ratkaisujen valmiutta, kattavuutta ja soveltuvuutta suhteessa omaan toimintaansa ja toiminnasta nouseviin vaatimuksiin. Tietopyynnön rinnalla hankintayksikkö kokoaa omia vaatimuksiaan palvelualustalle ja asiakasohjauksen ratkaisulle. Tietopyynnön kohteena olevan digitaalisen palvelualustan ja sosiaali- ja terveydenhuollon asiakasohjauksen ratkaisun tehtävät. Digitaalinen palvelualusta mahdollistaa: *Erilaisten työvälineiden rakentamisen ja kehittämisen, niin että useampi toimittaja voi tarjota ratkaisuja sille. *Monipuoliset integraatiot hyvinvointialueen olemassa oleviin järjestelmiin (mm. asiakas- ja potilastietojärjestelmä) Asiakasohjauksen ratkaisun tehtävät: *Asiakasohjaus voi sisältää pelkkää ohjausta ja neuvontaa, jota ratkaisun tulee tukea *Toimia välineenä, jotta sosiaali- ja terveydenhuoltoon yhteyttä ottava henkilö voidaan ohjata oikeaan palveluun (kattaen hyvinvointialueen itsepalvelut ja palvelut sekä ulkoisten toimijoiden esim. yritysten terveyspalvelut ja yhdistysten vertaistukipalvelut) *Integroitua käyttöönotettavaan asiakas- ja potilastietojärjestelmään (Omni360), jotta asiakkaat voidaan ohjata oikeiden palveluiden jonoihin *Mahdollistaa ammattilaisten käyttövaltuuksien asettamisen STM:n käyttövaltuusasetuksen mukaisesti, jotta asiakkaiden tietoja voidaan tarkastella asetuksen edellyttämällä tavalla Tietopyynnön kohdetta on kuvattu tarkemmin Liitteessä 1: Tietopyynnön kohde TIETOPYYNTÖÖN VASTAAMINEN Tietopyyntöön vastataan kirjallisesti. Vastauksen pohjana tulee käyttää Liitettä 2: Tietopyynnön vastauslomake. Sen lisäksi vastaukseen voi liittää vapaamuotoista liitemateriaalia tarjottavista ratkaisuvaihtoehdoista. Toimitettavan materiaalin tulee olla suomenkielistä. Tietopyyntöön annetut vastaukset eivät ole julkisia. Pyydämme kuitenkin merkitsemään liikesalaisuuksia sisältävien dokumenttien tiedostonimeen sekä dokumenttien sisältöön maininnan LIIKESALAISUUS, jos dokumentti sisältää liikesalaisuuksia. Kaikki vastaukset huomioidaan osana Keusoten hankinnan suunnittelua. Tietopyyntöön osallistuminen tai osallistumatta jättäminen ei vaikuta tarjoajien asemaan mahdollisesti käynnistyvässä hankinnassa tai hankinnoissa. Halukkailla toimittajilla on mahdollisuus osallistua kaikille yhteiseen esittelytilaisuuteen (n. 1 h), jossa hankintayksikkö kertoo tarpeistaan ja toimittajat voivat esittää kysymyksiä ja ehdotuksia hankintayksikölle. Esittelytilaisuus järjestetään Teams-kokouksessa 16.5. klo 12-13. Tilaisuuteen tulee ilmoittautua liitteellä 2. Tarvittaessa hankintayksikkö järjestää tapaamisia yksittäisten toimittajien kanssa. Kirjalliset vastaukset tietopyyntöön (Liite 2 + mahdolliset toimittajan omat liitteet) pyydämme toimittamaan Tarjouspalvelu.fi-portaalin kautta.
Hankintanimikkeistö (CPV) pääTietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Hankintanimikkeistö (CPV) muutOhjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000)
AluekoodiFI1B1
Pääasiallinen suorituspaikka

Sopimukset