This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2023-04-21
Ilmoituksen numero2023-126496
TED numero
OstajaorganisaatioTampereen Kaupunki (0211675-2 )
PL 217
FI-33101 Tampere
http://www.tuomilogistiikka.fi
Hankinnan otsikkotiedotTampereen seudun ammattiopiston digitaalisen markkinoinnin hankinta
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio150 000 EUR
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/86737/notice/126496/overview
Originaali JSON tietue126496.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausTässä osa-alueessa hankinnan kohteena ovat tilaajan bränditasoinen Google-hakusana- ja Display -mainonta. Osa-alueen toimeksiannot voivat liittyä esimerkiksi: -Palveluntuottaja varmistaa Tredun erinomaisen Google näkyvyyden. -Palveluntuottaja varmistaa Tredun eri tutkintojen ja koulutusalojen nousemisen Googlessa. Valittavan palveluntuottajan tulee toteutuksissaan pystyä hahmottamaan tilaajan tarpeisiin liittyvät seikat ja niiden erityispiirteet tilaajakohtaiset brändit huomioiden. Vuoden 2022 volyymi oli noin 12 x 1450€/kk + mahdollisesti 1 000-10 000 euroa muuta harkinnanvarasta vuodessa. Muulla hankintavaralla tarkoitetaan esimerkiksi yhteishakukampanjoita.
Hankintanimikkeistö (CPV) pää
Hankintanimikkeistö (CPV) muutLiike-elämän palvelut: laki, markkinointi, neuvonta, työhönotto, painatus ja turvallisuus (79000000)
AluekoodiFI197
Pääasiallinen suorituspaikka

Sopimukset

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausTässä osa-alueessa hankinnan kohteena on tilaajan sosiaalisen median mainonta. Osa-alueen toimeksiannot voivat liittyä esimerkiksi: - Mainnonnan suunnittelua siten, että mainos näkyy oikealle kohderyhmälle parhaalla mahdollisella tavalla - Palveluntuottaja suunnittelee ja julkaisee mainoksen tilaajan lähettämän tekstiluonnoksen, kuvan/kuvien sekä kuvaileman kohderyhmän mukaan - Mainoksia voidaan julkaistaan esimerkiksi YouTube -, Facebook-, Instagram-, TIKTOK- ja LinkedIn-mainontana. Mainontaa tehdään vain tarpeeseen ja tarve määritellään mainostettavien koulutuksien tilanteen mukaan hyvin nopealla aikataululla. Toimeksiantojen määrä oli vuonna 2022 noin 90 kpl. Valittavan palveluntuottajan tulee toteutuksissaan pystyä hahmottamaan tilaajan tarpeisiin liittyvät seikat ja niiden erityispiirteet tilaajakohtaiset brändit huomioiden.
Hankintanimikkeistö (CPV) pää
Hankintanimikkeistö (CPV) muutLiike-elämän palvelut: laki, markkinointi, neuvonta, työhönotto, painatus ja turvallisuus (79000000)
AluekoodiFI197
Pääasiallinen suorituspaikka

Sopimukset