This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2023-04-04
Ilmoituksen numero2023-125091
TED numero
OstajaorganisaatioHelsingin kaupungin palvelukeskusliikelaitos (0201256-6 )
Elimäenkatu 15
FI-00510 Helsinki
https://www.hel.fi/palvelukeskus/fi
Hankinnan otsikkotiedotTIETOPYYNTÖ: Toiminnanohjausjärjestelmä
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/85848/notice/125091/overview
Originaali JSON tietue125091.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausTietopyynnön kohteena on toiminnanohjausjärjestelmä Helsingin kaupungin palvelukeskusliikelaitokselle (myöhemmin Palvelukeskus Helsinki). Palvelukeskus Helsinki on Helsingin kaupungin liikelaitos, joka tuottaa ruokapalveluita sekä puhelin- ja hyvinvointipalveluita. Palvelukeskus Helsingillä on käytössään Efecte-toiminnanohjausjärjestelmä, joka on päivitetty Efecte7-versioon vuonna 2021. Efecte-toiminnanohjausjärjestelmä sisältää Palvelukeskus Helsingin eri yksiköiden tarpeiden mukaan rakennettuja palvelukokonaisuuksia, kuten HR:n ja IT-tuen palvelut. Toiminnanohjausjärjestelmällä ylläpidetään myös erilaisia Palvelukeskus Helsingin organisaation tietokantoja, joita ovat mm. käyttöoikeudet, organisaatiotiedot ja käyttöomaisuustiedot. Efecte-toiminnanohjausjärjestelmän yhteyteen on tehty asiakasrajapintaan seuraavia palveluita, jotka käyttävät Efecten tietokantaa: - Luukku-palveluportaali, joka toimii asiakasrajapinnan käyttöliittymänä Palvelukeskus Helsingissä ja osassa Helsingin kaupungin organisaatiota. Luukun kautta voidaan tehdä erilaisia tilauksia sekä tuki- ja palvelupyyntöjä sähköisten lomakkeiden kautta, joista muodostuu palvelupyyntöjä Efecteen. Luukun kautta voidaan ylläpitää myös tietokantoja. - Helsingin kaupunkiyhteinen palkitsemistyökalu, jonka kautta Helsingin kaupungin organisaation esihenkilöt voivat hakea työntekijöille tai ryhmille kertapalkkioita. Palkitsemistyökalu sisältää myös hyväksyntämenettelyt ja integraation Helsingin kaupungin palkkahallintoon. - Helsingin kaupunkiyhteinen irtaimistohallinta on asiakasrajapinnan käyttöliittymä, joka on rakennettu Efecten yhteyteen. Irtaimistohallinnan avulla voidaan hallita Helsingin kaupungin eri organisaatioiden omistamaa käyttöomaisuutta.   Toiminnanohjausjärjestelmään kuuluvia nykyisiä palveluja ovat: - palvelupyynnöt ja niiden hallinta (mm. käyttöoikeus- ja laitetilaukset) - ITSM (IT Service Management) tiketöinti - määräaikaistikettien hallinta - ohjetietokanta - laite- ja ohjelmistotiedot - palvelutasonhallinta (SLA) - käyttöoikeuksien hallinta - käyttöoikeusroolien hallinta - organisaatiorakenne ja toimipaikkatiedot - organisaation käyttöomaisuustiedot ja laitteiden elinkaarihallinta - kaupunkiyhteinen palkitsemistyökalu esimiehille - kaupunkiyhteinen Irtaimistonhallinta työkalu - toimipaikkaluettelo ja ruokahävikkitiedot Palvelukeskus Helsingin tavoitteena on tällä tietopyynnöllä kartoittaa, onko markkinoilla toiminnanohjausjärjestelmiä, joiden avulla Palvelukeskus Helsingin toiminnanohjausjärjestelmältä edellyttämät palvelut ja toiminnallisuudet voitaisiin toteuttaa laadukkaasti, mutta nykytilaa kustannustehokkaammin. Palvelukeskus Helsinki pyrkii tällä tietopyynnöllä lisäksi selvittämään: 1. Onko markkinoilla toiminnanohjausjärjestelmiä, jotka sisältävät oman asiakasrajapinnan käyttöliittymän? 2. Onko markkinoilla toiminnanohjausjärjestelmiä, joiden avulla Palvelukeskus Helsinki voisi parantaa nykyisiä palveluitansa? 3. Onko markkinoilla toiminnanohjausjärjestelmiä, joilla voisi itse hallinnoida lomakkeita ja toiminnallisuuksia? 4. Onko markkinoilla palveluntarjoajia, jotka tarjoavat toiminnanohjausjärjestelmälle myös ylläpidon ja jatkuvan kehittämisen? 5. Erilaisten raportointimahdollisuuksien kyvykkyydet ja integrointimahdollisuudet muihin järjestelmiin. Palvelukeskus Helsinki toivoo tietopyynnön vastaukseen liitettäväksi vähintään ratkaisukuvauksen mahdollisesti myöhemmin tarjoamastanne, tässä tietopyynnössä luetellut ominaisuudet kattavasta toiminnanohjausjärjestelmästä ja alustavan arvion sen hinnoittelusta. Palvelukeskus Helsinki pyytää kaikkia kiinnostuneita palveluntarjoajia tutustumaan tietopyyntöön.
Hankintanimikkeistö (CPV) pääTietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Hankintanimikkeistö (CPV) muut
AluekoodiFI1B
Pääasiallinen suorituspaikka

Sopimukset