This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2023-04-04
Ilmoituksen numero2023-125029
TED numero2023/S 070-212007
OstajaorganisaatioLapIT Oy (1637268-5 )
Rantavitikantie 33
FI-96300 Rovaniemi
http://www.lapit.fi
Hankinnan otsikkotiedotPikaviestintä- ja häiriötilanneratkaisun hankinta
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio500 000 EUR
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/84391/notice/125029/overview
Originaali JSON tietue125029.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausLapIT Oy on Pohjois-Suomen kuntien ja kuntaomisteisten yhtiöiden omistama yhtiö, joka palvelee omistaja-asiakkaitaan kaikissa ICT-asioissa. LapIT Oy ylläpitää järjestelmät, hankkii laitteet ja hoitaa kilpailutuksen. LapIT Oy (Tilaaja) pyytää tarjouksia organisaatioiden sisäisen pikaviestintä- ja häiriötilanneratkaisun kokonaispalvelusta. LapIT Oy toimii hankintayksikkönä ja vastaa Tilaajan roolissa hankinnan kilpailutuksesta. Tilaajalla on solmittavan hankintasopimuksen perusteella oikeus käyttää palvelua itse sekä myydä palvelua eteenpäin nykyisille ja mahdollisesti tuleville asiakkailleen. LapIT Oy vastaa Tilaajana ostopalvelusopimuksesta valittavan palveluntuottajan kanssa sekä palvelusopimuksista omistaja-asiakkaidensa kanssa. Hankinnan kohteena on organisaatioiden sisäiseen viestintään sekä häiriötilanteisiin tarkoitettu tietoturvallinen pikaviestintä-, hälytys-, tiedotus- ja työhönkutsujärjestelmä, joka tulee LapIT Oy:n omistaja-asiakkaiden käyttöön. Hankinnan kokonaispalvelun ratkaisun tavoitteena on ennakoinnin, varautumisen, viestinnän, tiedottamisen ja henkilöturvan tehostaminen toiminnan jatkuvuus ja tietoturvanäkökohdat huomioon ottaen. Hankinta sisältää integraatiot, käyttöönoton, toistuvaismaksut sekä muut käytöstä aiheutuvat kulut. Järjestelmän kriittisyyden vuoksi hankinta laajenee mahdollisesti myöhemmin kattamaan kaikki LapIT Oy:n omistaja-asiakkaat ja niiden sisäisen pikaviestinnän ja häiriötilanneratkaisun tarpeet. Mahdollisen laajennuksen kustannukset määritellään nyt hankittavan kokonaisuuden palvelusopimuksen lisähankintamahdollisuutena. Tarvittava järjestelmä on paikkatietoa hyödyntävä pikaviestintä- ja häiriötilanneratkaisun hälytys- ja tiedotusjärjestelmä, joka mahdollistaa erilaisten ryhmien välisen pikaviestinnän ja työhön kutsun poikkeustilanteissa sekä päivittäisessä toiminnassa. Järjestelmä tulee olla käytettävissä mobiililaitteilla, tietokoneella sekä viranomaislaitteilla (VIRVE). Järjestelmän tyypillisiä käyttötapauksia ovat mm. suuronnettomuudet, organisaatioiden häiriötiedottaminen, henkilöturvallisuuden varmistaminen sekä operatiivisen toiminnan ohjaaminen poikkeustilanteissa- ja oloissa sekä päivittäisessä viestinnässä. Tällä sopimuksella Tilaaja hankkii pikaviestintä- ja häiriötilanneratkaisun kokonaispalvelun arvioidun käyttäjäkohtaisen tarpeen ja määrän mukaisesti. Sopimuksen laajuus on arviolta 1500 käyttäjää. Sopimuksen laajuuden arviot: 1500 käyttäjää 1480 peruskäyttäjää 15 pääkäyttäjää - Peruskäyttäjän toiminnot - Käyttäjien-, ryhmien- ja osaamisten hallinta - Hälytys-/viestipohjien hallinta - Tilannekuva ja valmiuden seuranta - Tehtävälistojen ja lomakkeiden sisältöjen hallinta - Kohdetietojen hallinta - Dokumenttien hallinta 5 yhteispääkäyttäjää - Useamman henkilön käytettävissä oleva pääkäyttäjätunnus 35 Hälytystunnusta - Viestien / hälytyksien lähettäminen - Viestien vastaanottaminen, kuittaukset ja keskustelut
Hankintanimikkeistö (CPV) pääTietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Hankintanimikkeistö (CPV) muut
AluekoodiFI1D7
Pääasiallinen suorituspaikka

Sopimukset