This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2023-02-22
Ilmoituksen numero2023-121050
TED numero
OstajaorganisaatioHUS-yhtymä (1567535-0 )
PL 441 (Uutistie 3, 01770 Vantaa)
FI-00029 Helsinki
http://www.hus.fi
Hankinnan otsikkotiedotTietopyyntö: HUS 147-2023 Puhelinvaihdeympäristön huolto- ja ylläpitopalvelu
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/83257/notice/121050/overview
Originaali JSON tietue121050.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausTÄMÄ EI OLE HANKINTAILMOITUS TAI TARJOUSPYYNTÖ VAAN TIETOPYYNTÖ MARKKINAKARTOITUSTA JA TEKNISTÄ VUOROPUHELUA VARTEN: Tämän tietopyynnön/ilmoituksen vuoropuhelusta avulla kartoitetaan markkinoita ja saadaan hankintaa koskevaa tietoa. Hankintayksikkö ei aloita tarjouskilpailua Tietopyynnön julkaisulla, vaan mahdollinen hankintailmoitus ja tarjouspyyntö julkaistaan myöhemmin. Tietopyyntö ei velvoita hankintayksikköä toteuttamaan varsinaista hankintaa. Tietopyyntöön vastaaminen ei ole edellytys myöhempään mahdollisesti järjestettävään tarjouskilpailuun osallistumiselle. Toimittajille ei makseta korvausta tietopyyntöön vastaamisesta tai markkinavuoropuheluun osallistumisesta. Tämän tietopyynnön tarkoituksena on kerätä hankinnan kohdetta koskevaa tietoa mahdollista tulevaa kilpailutusta varten. Tämän tietopyynnön ja mahdollisesti käytävän vuoropuhelun avulla kartoitetaan markkinoita ja saadaan mahdollista hankintaa koskevaa tietoa. HUS-yhtymä pyytää tietoja puhelinvaihdeympäristön huolto- ja ylläpitopalveluista. Tarkoituksenamme on selvittää, millaisia puhelinvahteiden huoltopalveluja on markkinoilla, millä hinnoitteluperiaatteilla ja miten toimitettuna. HUSilla on käytössään ja omistuksessaan seuraavia Atos/Unify-puhelinvaihdetekniikoita ja niihin liittyviä sovelluksia ja palveluja. Kaikki ratkaisukomponentit ovat valmistajan tuen piirissä. 1. OpenScape Voice -puhelinvaihde 2. OpenScape SBC -SIP-palomuuri 3. OpenScape 4000 -puhelinvaihde 4. ACWin-puhelunvälitysratkaisu 5. OpenScape Concierge -puhelunvälitysratkaisu 6. OpenScape Contact Center Enterprise -asiakaspalveluratkaisu 7. OpenScape Xpressions -puhepostiratkaisu 8. OpenScape Accounting -raportointiratkaisu Puhelinvaihdeympäristö palvelee koko HUS-organisaatiota kaikissa HUSin sairaaloissa ja toimipisteissä Uudenmaan alueella. Tietopyyntövastauksessa pyydämme kuvaamaan toimittajan tuottamaa huolto- ja ylläpitopalvelua ja sen hinnoitteluperiaatteita erityisesti seuraavien kokonaisuuksien osalta: 1. Henkilöstön osaaminen yllä kuvattujen ratkaisujen osalta 2. Palvelupiste: palvelupyyntöjen ja häiriöilmoitusten vastaanotto ja käsittely, mm. palveluajat, tuetut kielet ja vastaanottotavat 3. Onsite-palvelut, palveluajat ja saatavuus, mahdollisesti osittain 24/7/365-palveluaika 4. Etähallintapalvelut, palveluajat ja saatavuus, tahtotila 24/7/365-palveluaika 5. Palvelujen valvontaratkaisut, (automaattihälytysten vastaanotto ja käsittely) 6. Palvelutason raportointi Tietopyyntövastauksen ohjeellinen pituus on enintään 3 sivua sisältäen vastaukset ja kuvaukset yllä listattuihin kohtiin. Vastauksen liitteeksi toimittaja voi halutessaan liittää esimerkinomaisen palvelukuvauksensa. Vastaukset käsitellään luottamuksellisesti. Vastanneille osapuolille saatetaan myöhemmin lähettää tarjouspyyntöasiakirjoja kommentoitavaksi. Toimittajan tulee toimittaa mieluiten suomenkieliset vastauksensa tietopyyntöön sähköisesti Tarjouspalvelu.fi:n kautta. Tietopyynnön yhteystiedot: tuotepäällikkö Jukka Pirinen, [email protected], 050-5821609
Hankintanimikkeistö (CPV) pääPuhelin- ja tiedonsiirtopalvelut (64210000)
Hankintanimikkeistö (CPV) muutTeleviestintälaitteiden huolto (50330000)
Viestintäohjelmatuotteet (48510000)
AluekoodiFI1
Pääasiallinen suorituspaikka

Sopimukset