This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2023-01-27
Ilmoituksen numero2023-118677
TED numero
OstajaorganisaatioÄänekosken Kehitys Oy (1883321-1 )
Kauppakatu 11
FI-44100 ÄÄNEKOSKI
http://www.aanekoskenkehitys.fi
Hankinnan otsikkotiedotYritysryhmän kehittämishankkeen ostopalvelut: haastattelukysely, brändi-identiteetti ja markkinointisuunnitelma
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/81705/notice/118677/overview
Originaali JSON tietue118677.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausHankinnan kohteena on puhelinhaastattelukysely ja sen tulosten tulosten raportointi Hirvaskankaan yritysryhmähankkeelle. Hankinnan toteuttaja laatii ja toteuttaa puhelinhaastattelukyselyn yritysryhmän suurimmille potentiaalisille asiakkaille raskaankaluston kuljetusyritysten alalla. Haastattelun tarkoituksena on selvittää mahdollisten sopimusasiakkaiden tarpeita ja toiveita Heavy Centerin palveluista ja tarjoomasta. Haastattelukyselyn toteuttavan yrityksen tulee suunnitella kyselyrunko ja etsiä haastatteluun sopivat yritykset. Haastatteluita tulee toteuttaa vähintään 5 kpl ja enintään 10 kpl. Tutkimuksen lopputulos tulee olla selkeästi analysoitu ja yrityksen tulee toteuttaa tutkimushaastattelu sovitussa aikataulussa 1.4.2023 mennessä. Lopputuloksessa tulee olla rahoittajan viestintäohjeen mukaisesti rahoittajan logot ja maininta rahoituksen lähteestä. Hankinnan toteutuksessa syntyvä aineisto on kokonaisuudessaan Hirvaskankaan Yritysryhmähankkeen omaisuutta. Aineiston immateriaalioikeudet sekä käyttöoikeudet tutkimusmateriaaleihin ovat kokonaisuudessaan vapaasti hyödynnettävissä hankkeessa ja hankkeen osakasyrityksissä. Valmiit tutkimustulokset siirtyvät ilman eri veloitusta yritysryhmähankkeeseen osallistuvien yritysten omaisuudeksi. Palvelun toteuttaja voi projektin jälkeen käyttää laatimaansa aineistoa referenssitietona verkkosivuillaan ja julkisissa hankinnoissa. Valintaperusteina laatu 50 % ja hinta 50 %. Hankinnan kohde ei yksinään ole kansallisen kynnysarvon ylittävä palveluhankinta. Hankkeeseen liittyvät ostopalvelut muodostavat kuitenkin yhteensä kansallisen kynnysarvon ylittävän kokonaisuuden, joka kilpailutetaan vaiheittain.
Hankintanimikkeistö (CPV) pää
Hankintanimikkeistö (CPV) muutMarkkinatutkimuspalvelut (79310000)
AluekoodiFI193
Pääasiallinen suorituspaikkaÄänekoski

Sopimukset

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausHankinnan kohteena on brändi-identiteetin kehittäminen ja dokumentointi Hirvaskankaan yritysryhmä -hankkeelle. Tarkoituksena on luoda yrityksille yhtenäinen brändi eri brändin ulottuvuuksia hyödyntäen, jotta yritysten olisi helpompi tarjota palveluitaan toisiaan tukevina paketteina. Hankinnassa luodaan kattobrändi Heavycenterin ympärille ja pyritään yhdistämään muut yritykset saman kaltaisen ilmeen alle. Brändi-identiteetin luomiseen sisältyy logojen suunnittelu, värien, fonttien ja muun visuaalisen ilmeen suunnittelu, äänimaailman ja brändin äänen suunnittelu, brändiohjeistuksen kirjallinen tekeminen sekä brändihierarkian kehittäminen. Logon suunnittelussa laaditaan 3-5 ehdotelmaa logosta. Näistä valitaan yksi logo, jota muokataan tarvittaessa 2 kertaa. Tämän lisäksi yritysryhmään kuuluvien yritysten logoja päivitetään yhtenäisen ilmeen luomiseksi. Yrityksillä on jo valmiiksi logoja ja värimaailmaa käytössä, niitä voidaan hyödyntää tarvittaessa. Brändityön taustalla on havainto siitä, että asiakkaat ovat kokeneet haastavaksi yritysten palveluiden löytämisen ja kokonaisuuden hahmottamisen. Erityisesti henkilöasiakkaat eivät osaa etsiä palveluita nykyiseltä paikalta, sillä alueen koetaan profiloituvan pelkästään raskaankaluston palveluihin. Myös raskaanliikenteen asiakkaat kokevat haasteita tiedon löytämiseksi, eivätkä välttämättä ymmärrä palveluiden sijaitsevan saman katon alla. Hankinnan toteutuksessa syntyvä aineisto on kokonaisuudessaan Hirvaskankaan yritysryhmähankkeen omaisuutta ja siihen sisältyy immateriaalioikeudet (käyttöoikeudet brändikäsikirjaan kokonaisuudessaan ja vapaasti hyödynnettävissä hankkeessa ja hankkeen osakasyrityksissä). Valmiit brändiaineistot siirtyvät ilman eri veloitusta yritysten omaisuudeksi. Palvelun toteuttaja voi projektin jälkeen käyttää laatimaansa aineistoa referenssitietona verkkosivuillaan ja julkisissa hankinnoissa. Toteutusaika 28.2.2023-30.4.2023 Valintaperusteina laatu 59% hinta 41%. Hankinnan ohjeellinen maksimiarvo 10 000€ (ALV. 0%). Hankintayksiköllä on oikeus, mutta ei velvollisuutta hylätä maksimiarvon ylittävät tarjoukset.
Hankintanimikkeistö (CPV) pää
Hankintanimikkeistö (CPV) muutMainonta- ja markkinointipalvelut (79340000)
AluekoodiFI193
Pääasiallinen suorituspaikkaÄänekoski

Sopimukset

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausHankinnan kohteena on Hirvaskankaan yritysryhmähankkeen markkinointisuunnitelma ja vuosikello. Markkinointisuunnitelmassa tulee luoda yritysryhmälle yhtenäinen suunnitelma tuleville vuosille kehittämään yritysten yhtenäistä toimintaa. Markkinointisuunnitelman tulee sisältää suuntaa antava vuosikello tuleville tapahtumille ja markkinointitoimenpiteille yritysten sesonkien mukaisesti. Markkinointisuunnitelmassa tulee olla määriteltynä kanavat, joilla yritysryhmän tulisi toimia, sekä ohjeistusta suunnitelman toteuttamiseksi. Yritykselle tehdään tätä aiemmin brändi-identiteetin uudistus, jota tukemaan markkinointisuunnitelma tulee. Suunnitelman tulee sisältää: nykytilan kuvaus, visio, missio, segmentointi (raskasliikenne ja henkilöliikenne), strategia, toteutus ja seuranta. Hankinnan toteutuksessa syntyvä aineisto on kokonaisuudessaan Hirvaskankaan Yritysryhmähankkeen omaisuutta ja siihen sisältyy immateriaalioikeudet (käyttöoikeudet markkinointisuunnitelmaan ja vuosikelloon kokonaisuudessaan ja vapaasti hyödynnettävissä hankkeessa ja hankkeen osakasyrityksissä). Valmiit materiaalit siirtyvät ilman eri veloitusta yritysten omaisuudeksi. Palvelun toteuttaja voi projektin jälkeen käyttää laatimaansa aineistoa referenssitietona verkkosivuillaan ja julkisissa hankinnoissa. Lopputuloksessa tulee olla rahoittajan viestintäohjeen mukaisesti rahoittajan logot ja maininta rahoituksen lähteestä. Valintaperusteena on kokonaistaloudellinen edullisuus, jonka vertailuperusteena on hinta. Hankinnan kohde ei yksinään ole kansallisen kynnysarvon ylittävä palveluhankinta. Hankkeeseen liittyvät ostopalvelut muodostavat kuitenkin yhteensä kansallisen kynnysarvon ylittävän kokonaisuuden, joka kilpailutetaan vaiheittain.
Hankintanimikkeistö (CPV) pää
Hankintanimikkeistö (CPV) muutMainonta- ja markkinointipalvelut (79340000)
AluekoodiFI193
Pääasiallinen suorituspaikkaÄänekoski

Sopimukset