This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2023-01-12
Ilmoituksen numero2023-117296
TED numero2023/S 012-031540
OstajaorganisaatioOulun kaupunki (0187690-1 )

FI- Oulu
https://www.ouka.fi/oulu/tilapalvelut
Hankinnan otsikkotiedotOulun Tilapalvelut - Nosto-ovien ja nostimien huoltopalvelut -jälki-ilmoitus
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio260 000 EUR
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen260 000 EUR
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/74196/notice/117296/overview
Originaali JSON tietue117296.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausTämä ilmoitus on jälki-ilmoitus koskien Oulun Tilapalveluiden aiemmin kilpailuttamaa puitesopimusta koskien nosto-ovien ja nostimien huoltoja. Alla olevat tekstit ovat alkuperäisestä tarjouspyynnöstä ja palvelu toteutetaan sen mukaisesti. "Sopimuksen kautta voidaan tarvittaessa hankkia myös uusia nosto-ovia ja nostimia. Palvelusta voidaan poistaa tai siihen voidaan lisätä uusia huollettavia laitteita. Lisätyissä laitteissa noudatetaan samaa hintatasoa kuin annetussa tarjouksessa. Palveluun/hankintaan sisältyy Hissiturvallisuuslain 1134/2016 ja Tukes -ohje 21/2020 mukaiset nosto-oville ja -laitteille vaaditut huoltotoimenpiteet ja niiden suorittaminen alalla vallitsevia lakeja, määräyksiä ja hyviä työtapoja noudattaen. Liitteellä 1, kohdeluettelo, on kerrottu jokaisen laitteen vaadittu huoltomäärä vuosittain. Huollot tulee suorittaa tasaisin väliajoin. Esimerkiksi huoltomäärän ollessa neljä kertaa vuodessa, tulee huollot suorittaa vuosittaisten kvartaalien sisällä (tammi-maaliskuu, huhti-kesäkuu jne.). Edellisestä perushuollosta tulee olla mennyt tässä tapauksessa n. kolme kuukautta. Huoltomäärän ollessa kaksi kertaa vuodessa vastaavasti huolto puolivuosittain ja edellisestä huollosta tulee olla kulunut aikaa n. puoli vuotta. Tarjottujen hintojen tulee sisältää kaikki palvelun toteuttamisesta aiheutuvat kulut työn aloittamisesta työn lopettamiseen, kuten matka- ym. korvaukset sekä välilliset kulut kuten jäte- ym. kustannukset. Nosto-ovelle/laitteelle tarjotaan perushuoltohinta, jonka tulee sisältää kaikki perushuollon kustannukset, kuten matkakulut, kiskojen puhdistus, voitelut ja pientarvikkeet. Perushuolto suoritetaan kohdeluettelon mukaisesti 1 - 4 kertaa vuodessa laitekohtaisesti. Kanta-Oulun ulkopuolisilta kohteilta saa laskuttaa perushuoltoja tehtäessä aluekohtaisen lisän kohdekohtaisesti. Tuntihinnalla laskutetaan työt, jotka eivät kuulu laitteen perushuollon hintaan, kuten vikakorjaukset. Muiden kuin perushuoltojen yhteydessä Palveluntarjoaja voi laskuttaa aluekohtaisen lisän muiden kuin kanta-Oulun alueella sijaitsevien kohteiden osalta. Alueet ovat jaettu kahteen osaan: Kiiminki, Haukipudas ja Oulunsalo sekä Yli-Kiiminki ja Yli-Ii. Aluelisä maksetaan Palveluntarjoajalle kerran päivässä työmaata kohden töiden suorittamisen ajan. Kaikki työt tulee lähtökohtaisesti suorittaa arkisin, ellei työn kiireellisyys vaadi suorittamaan työtä muulla ajalla. Palveluntarjoajan tulee ylläpitää tämän tarjouspyynnön liitteenä olevaa kohdeluetteloa ja toimittaa Tilaajalle ajantasainen taulukko vuosittain. Vikojen korjaukset on suoritettava pääsääntöisesti yhden (1) työpäivän kuluessa palvelupyynnöstä ja kiireellisiin palvelupyyntöihin on reagoitava välittömästi. Kiireellisistä palvelupyynnöistä voidaan veloittaa erillinen kiireellisen työn kertakorvauslisä, jolle tarjotaan erillinen hinta tarjouksessa. Huollettaviin laitteisiin tulee merkitä huollon jälkeen viimeisin huoltokäynti ja huoltaneen firman tiedot. Huollot ja kunnossapitotyöt tulee tehdä pääsääntöisesti arkisin klo 7.00 - 16.00 välillä. Korjausten kokonaiskustannusten ylittäessä 400 € (alv 0%) tulee pyytää hyväksyntä Tilaajalta korjauksen suorittamiseen. Määräaikaistarkastuspöytäkirjoissa mainitut työt tehdään pöytäkirjoissa olevien suositusaikojen puitteissa 400 € (alv 0%) asti ja muut korjaukset sovitaan erikseen. Huoltojen materiaalikustannukset laskutetaan netto + % periaatteen mukaisesti. Palveluntarjoajan maksaman materiaalin nettohinnan päälle laskutetaan tarjoajan ilmoittama lisäprosentti. Lisäprosentin suuruus vaikuttaa pisteytyksessä palveluntarjoajan valintaan. Tilaajalla on oikeus tarkastaa pistokoeluontoisesti materiaalien kustannuksia. Tarjottuihin hintoihin tulee kuitenkin sisältyä pientarvikkeet, kuten niitit, ruuvit, mutterit ym. Yleistä: Palvelussa noudatetaan JYSE 2014 palvelut mukaisia sopimusehtoja. Tarjouksessa ei saa olla omia ehtoja. Tilaaja pidättää itsellään oikeuden hylätä kaikki tarjoukset. Sopimuskausi on 2 + 1 + 1 vuotta."
Hankintanimikkeistö (CPV) pääRakennuksen sähkölaitteiden ja mekaanisten laitteiden korjaus ja huolto (50710000)
Hankintanimikkeistö (CPV) muut
AluekoodiFI1D9
Pääasiallinen suorituspaikka

Sopimukset

Päätös päivämäärä2022-11-14
Sopimusnumero
MyyjätASSA ABLOY Entrance Systems Finland Oy (FI),  0101064-9