This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2023-01-02
Ilmoituksen numero2023-116611
TED numero2023/S 005-009976
OstajaorganisaatioTuomi Logistiikka Oy (2722581-6 )
Särkijärvenkatu 1
FI-33840 Tampere
http://www.tuomilogistiikka.fi
Hankinnan otsikkotiedotLääkinnällisen kuntoutuksen apuvälineiden määräaikaishuoltojen sekä korjausten hankinta
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen1 226 372 EUR
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/75126/notice/116611/overview
Originaali JSON tietue116611.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausHankinnan osa-alueeseen 1 kuuluu tämän tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti lääkinnällisen kuntoutuksen apuvälineiden (sähkömopot ja sähköpyörätuolit) pienkorjaukset ja määräaikaishuollot. Määräaikaishuollot toteutetaan valmistajan huolto-ohjelman mukaisesti sisältäen myös huolto-ohjelmasta riippumatta sähköturvallisuusmittauksen. Jos apuvälineeseen ei ole saatavilla valmistajan huolto-ohjelmaa, tehdään määräaikaishuollot Tilaajan huolto-ohjelman mukaisesti. Pienkorjaukset koskevat sähkömopojen ja sähköpyörätuolien määräaikaishuollon yhteydessä tehtäviä pieniä korjaustoimenpiteitä. Pienkorjausten tulee olla suoritettavissa samalla määräaikaishuoltokäynnillä ja ovat kustannuksiltaan enintään 350 € (sis. työtunnit ja osat, alv 0 %). Tarkempi kuvaus hankinnasta löytyy liitteeltä 2. Osa-alueeseen valitaan yksi (1) palveluntuottaja. Tilaaja valitsee palveluntuottajaksi kokonaistaloudellisesti hinnaltaan halvimman tarjouksen tehneen tarjoajan. Apuvälinekanta on seuraavanlainen: PSHP ks. Liite 3 - Apuvälinekanta KHSHP ks. Liite 3 - Apuvälinekanta Tammenlehväkeskus Oy Apuvälinekanta ei tiedossa. Organisaation arvioitu ostovolyymi koko hankinnan kokonaisarvosta (sis. kaikki osa-alueet) on noin 5000 €/v Arvioidut määrät ja hankinnan arvo ovat arvioita vuosittaisesta hankintamäärästä, eivätkä ne sido tilaajaa tietyn hankintamäärän tilaamiseen. Tilausmäärät voivat vaihdella vuosittain. Katso tarkemmin hankinnan kohteena olevien apuvälineiden arvioitu kanta liitteeltä 3, jossa on kerrottu postinumeroittain lainassa olevien apuvälineiden määrät. Oletettavaa on, että määräaikaishuollettavien apuvälineiden määrä kasvaa vuosittain.
Hankintanimikkeistö (CPV) pää
Hankintanimikkeistö (CPV) muutJulkiset terveyspalvelut (85323000)
AluekoodiFI
Pääasiallinen suorituspaikka

Sopimukset

Päätös päivämäärä2022-12-05
Sopimusnumero
MyyjätBerner Oy (FI),  0107011-5 

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausHankinnan osa-alueeseen 2 kuuluu tämän tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti lääkinnällisen kuntoutuksen apuvälineiden (sänkyjen ja lattianostimien) korjaukset ja määräaikaishuollot. Määräaikaishuollot toteutetaan valmistajan huolto-ohjelman mukaisesti sisältäen myös huolto-ohjelmasta riippumatta sähköturvallisuusmittauksen. Jos apuvälineeseen ei ole saatavilla valmistajan huolto-ohjelmaa, tehdään määräaikaishuollot Tilaajan huolto-ohjelman mukaisesti. Korjauspalvelua toteutetaan Tilaajien toimipisteissä, Palveluntuottajan toimipisteissä ja apuvälineen käyttäjän kotiosoitteessa. Palveluntuottajalla on oltava valmius korjata eri valmistajien apuvälineitä. Korjauspalvelun vasteaika vaihtelee tunneista vuorokausiin ja täten on luokiteltu eri kiireellisyysasteisiin (kriittiset, kiireelliset ja ei-kiireelliset). Mikäli suunnitellut korjauskustannukset kasvavat merkittävästi tilattuun pyyntöön nähden (n. + 50 %), Palveluntuottajan tulee olla Tilaajan yhteydessä - korjaustyöstä on annettava kustannusarvio vähintään suullisesti. Tilaaja päättää tällaisissa tapauksissa, tehdäänkö korjaus. Tarkempi kuvaus hankinnasta löytyy liitteeltä 2. Osa-alueeseen valitaan yksi (1) palveluntuottaja. Tilaaja valitsee palveluntuottajaksi kokonaistaloudellisesti hinnaltaan halvimman tarjouksen tehneen tarjoajan. Apuvälinekanta on seuraavanlainen: PSHP ks. Liite 3 - Apuvälinekanta KHSHP ks. Liite 3 - Apuvälinekanta Tammenlehväkeskus Oy Apuvälinekanta ei tiedossa. Organisaation arvioitu ostovolyymi koko hankinnan kokonaisarvosta (sis. kaikki osa-alueet) on noin 5000 €/v Arvioidut määrät ja hankinnan arvo ovat arvioita vuosittaisesta hankintamäärästä, eivätkä ne sido tilaajaa tietyn hankintamäärän tilaamiseen. Tilausmäärät voivat vaihdella vuosittain. Katso tarkemmin hankinnan kohteena olevien apuvälineiden arvioitu kanta liitteeltä 3, jossa on kerrottu postinumeroittain lainassa olevien apuvälineiden määrät. Oletettavaa on, että määräaikaishuollettavien sekä korjattavien apuvälineiden määrä kasvaa vuosittain.
Hankintanimikkeistö (CPV) pää
Hankintanimikkeistö (CPV) muutJulkiset terveyspalvelut (85323000)
AluekoodiFI
Pääasiallinen suorituspaikka

Sopimukset

Päätös päivämäärä2022-12-22
Sopimusnumero
MyyjätLojer Oy (FI),  2552542-8 

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausHankinnan osa-alueeseen 3 kuuluu tämän tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti lääkinnällisen kuntoutuksen apuvälineiden (sähkömopojen ja sähköpyörätuolien) korjaukset. Korjauspalvelua toteutetaan Tilaajien toimipisteissä, Palveluntuottajan toimipisteissä ja apuvälineen käyttäjän kotiosoitteessa. Palveluntuottajalla on oltava valmius korjata eri valmistajien apuvälineitä. Korjauspalvelun vasteaika vaihtelee tunneista vuorokausiin ja täten on luokiteltu eri kiireellisyysasteisiin (kriittiset, kiireelliset ja ei-kiireelliset). Mikäli suunnitellut korjauskustannukset kasvavat merkittävästi tilattuun pyyntöön nähden (n. + 50 %), Palveluntuottajan tulee olla Tilaajan yhteydessä - korjaustyöstä on annettava kustannusarvio vähintään suullisesti. Tilaaja päättää tällaisissa tapauksissa, tehdäänkö korjaus. Tarkempi kuvaus hankinnasta löytyy liitteeltä 2. Osa-alueeseen valitaan kaksi (2) palveluntuottajaa. Tilaaja valitsee palveluntuottajiksi kokonaistaloudellisesti hinnaltaan halvimmat tarjoukset tehneet tarjoajat. Tilaukset tehdään sopimuskaudella ensisijaisesti tarjouskilpailun voittaneelta huomioiden kuitenkin palveluntuottajien resurssit sekä korjaustoimenpiteen kohteena oleva apuväline. Apuvälinekanta on seuraavanlainen: PSHP ks. Liite 3 - Apuvälinekanta (Pirkanmaan sairaanhoitopiirin alueella korjauksia sähköisiin apuvälineisiin vuonna 2021 tehtiin noin 700 kpl) KHSHP ks. Liite 3 - Apuvälinekanta (Kanta-Hämeen sairaanhoitopiirin alueella korjauksia sähköisiin apuvälineisiin vuonna 2021 tehtiin noin 20 kpl) Tammenlehväkeskus Oy Apuvälinekanta ei tiedossa. Organisaation arvioitu ostovolyymi koko hankinnan kokonaisarvosta (sis. kaikki osa-alueet) on noin 5000 €/v Arvioidut määrät ja hankinnan arvo ovat arvioita vuosittaisesta hankintamäärästä, eivätkä ne sido tilaajaa tietyn hankintamäärän tilaamiseen. Tilausmäärät voivat vaihdella vuosittain. Katso tarkemmin hankinnan kohteena olevien apuvälineiden arvioitu kanta liitteeltä 3, jossa on kerrottu postinumeroittain lainassa olevien apuvälineiden määrät. Oletettavaa on, että korjattavien apuvälineiden määrä kasvaa vuosittain.
Hankintanimikkeistö (CPV) pää
Hankintanimikkeistö (CPV) muutJulkiset terveyspalvelut (85323000)
AluekoodiFI
Pääasiallinen suorituspaikka

Sopimukset

Päätös päivämäärä2022-12-05
Sopimusnumero
MyyjätCamp Scandinavia Oy (FI),  0282300-0 
Päätös päivämäärä2022-12-05
Sopimusnumero
MyyjätBerner Oy (FI),  0107011-5 

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausHankinnan osa-alueeseen 4 kuuluu tämän tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti lääkinnällisen kuntoutuksen liikkumisen ja päivittäisen toimintojen apuvälineiden korjaukset. Korjauspalvelua toteutetaan Tilaajien toimipisteissä, Palveluntuottajan toimipisteissä ja apuvälineen käyttäjän kotiosoitteessa. Palveluntuottajalla on oltava valmius korjata eri valmistajien apuvälineitä. Korjauspalvelun vasteaika vaihtelee tunneista vuorokausiin ja täten on luokiteltu eri kiireellisyysasteisiin (kriittiset, kiireelliset ja ei-kiireelliset). Mikäli suunnitellut korjauskustannukset kasvavat merkittävästi tilattuun pyyntöön nähden (n. + 50 %), Palveluntuottajan tulee olla Tilaajan yhteydessä - korjaustyöstä on annettava kustannusarvio vähintään suullisesti. Tilaaja päättää tällaisissa tapauksissa, tehdäänkö korjaus. Tarkempi kuvaus hankinnasta löytyy liitteeltä 2. Osa-alueeseen valitaan yksi (1) palveluntuottaja. Tilaaja valitsee palveluntuottajaksi kokonaistaloudellisesti hinnaltaan halvimman tarjouksen tehneen tarjoajan. Osa-alue jakautuu seuraavanlaisesti: PSHP Pirkanmaan sairaanhoitopiirin alueella korjauksia liikkumisen ja päivittäisen toimintojen apuvälineisiin vuonna 2021 tehtiin arviolta 800 kpl, joista noin 200 kpl kävelytelineisiin ja 400 kpl pyörätuoleihin. KHSHP Kanta-Hämeen sairaanhoitopiirin alueen korjauksista liikkumisen ja päivittäisen toimintojen apuvälineisiin ei ole tarjouspyynnön julkaisuajankohtana tilastotietoa. Tammenlehväkeskus Oy Apuvälinekanta ei tiedossa. Organisaation arvioitu ostovolyymi koko hankinnan kokonaisarvosta (sis. kaikki osa-alueet) on noin 5000 €/v Hankinnan arvoitu arvo on noin 150 000,00 € / vuosi. Arvioidut määrät ja hankinnan arvo ovat arvioita vuosittaisesta hankintamäärästä, eivätkä ne sido tilaajaa tietyn hankintamäärän tilaamiseen. Tilausmäärät voivat vaihdella vuosittain.
Hankintanimikkeistö (CPV) pää
Hankintanimikkeistö (CPV) muutJulkiset terveyspalvelut (85323000)
AluekoodiFI
Pääasiallinen suorituspaikka

Sopimukset

Päätös päivämäärä2022-12-05
Sopimusnumero
MyyjätBerner Oy (FI),  0107011-5