This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2022-12-29
Ilmoituksen numero2022-116482
TED numero
OstajaorganisaatioKeva (0119343-0 )
Unioninkatu 43
FI-00170 Helsinki
http://www.keva.fi
Hankinnan otsikkotiedotJulkisen sektorin tietopalvelu työnantaja-asiakkuuksiin
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/80341/notice/116482/overview
Originaali JSON tietue116482.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausKeva on hankkimassa käyttöönsä SaaS-pohjaista julkisen sektorin tietopalveluratkaisua. Palvelu tulee Kevan asiakasvastaavien ja asiantuntijoiden käyttöön ja sen tavoitteena on avustaa asiantuntijoita nimettyjen julkisen sektorin organisaatioiden päätöksenteon ja toimintaympäristön muutostilanteiden seuraamisessa. Tietopalvelun tarkoitus on seurata automaattisesti Suomen julkisen sektorin julkaisemia avoimia tietoaineistoja ja dokumentteja, kuten valmisteluasiakirjoja ja kokouspöytäkirjoja. Seurattavia tahoja ovat mm. kunnat, kaupungit, kuntayhtymät, hyvinvointialueet, liikelaitokset, seurakunnat ja mahdollisesti muutkin julkisen sektorin organisaatiot. Keskeistä on tietää mahdollisimman aikaisessa vaiheessa asiakkaiden palvelurakennemuutoksista, kuten yhtiöittämis-, ulkoistamis- ja yksityistämissuunnitelmista. Palvelua käyttää 20 Kevan asiantuntijaa. Käyttäjien tarpeet jakautuvat seuraavasti: - kolme (3) admin-käyttäjää, joilla tulee olla pääsy www-selainpohjaisen SaaS-palvelun käyttöliittymään ja jotka voivat laatia, hallinnoida ja muokata alikäyttäjäkohtaisia tietohakuja. Tietohakujen avulla seurattavat muutostilanteet ovat vapaasti Kevan määriteltävissä olevia organisaatiotason aiheita, esim. eläkevakuuttaminen, yrityskaupat, aloitteet yhtiöittämisestä ja toimintojen pilkkomisesta. Seurattavia aiheita ja seurattavia organisaatioita voidaan räätälöidä alikäyttäjäkohtaisesti. Järjestelmä seuloo automaattisesti tietolähteistä näitä muutostilanteita. Admin-käyttäjäoikeudet sisältävät myös kaikki alikäyttäjien toiminnallisuudet - 17 alikäyttäjää, joille admin-oikeuksilla toimivat henkilöt voivat toteuttaa avainsanoihin pohjautuvia, personoituja tietohakuja järjestelmässä. Alikäyttäjillä ei tarvitse olla käyttöoikeutta www-selainpohjaiseen palveluun. Alikäyttäjät saavat ilmoituksen personoidun tietohaun tuloksista sähköpostiinsa määritellyllä aikaväillä, minimissään kerran viikossa. Tietohaun tulos perustuu määriteltyihin avainsanoihin ja käyttäjäkohtaisesti määriteltävään tietoon seurattavista organisaatioista. Hankintaan sisältyy optiomahdollisuus integraatiototeutuksen toteutukselle Kevan d365-asiakkuudenhallintajärjestelmään. Option tarjoaminen ei vaikuta kilpailutuksen lopputulokseen. Tarjoaja voi itse päättää tarjottavan integraatiototeutuksen tarkasta sisällöstä. Mikäli integraatiototeutusta tarjotaan, tulee sen sisällöstä liittää tarjoukseen kuvaus. Toteutus voi sisältää yhden tai molemmat seuraavista mahdollisuuksista: A. Tietohakujen tulosten vieminen Kevan d365-järjestelmään B. Käyttäjän seurantavastuulla olevien organisaatioiden ja vastuissa tapahtuvien muutosten automaattinen päivittyminen hankittavaan tietopalveluun Kevan d365-järjestelmästä (omistajatieto). Keva mahdollistaa toimittajan perehtymisen Kevan toimintaan ennen työkalun käyttöönottoa. Yhteistyö alkaa käyttöönottoprojektilla, jonka aikana palvelu kustomoidaan jokaiselle admin- ja alikäyttäjälle viemällä järjestelmään tiedot käyttäjäkohtaisista hakukriteereistä (seurattavat organisaatiot, hakusanat) ja määrittämällä sähköpostiraporttien asetukset. Käyttöönottoprojektiin sisältyy myös käyttäjien koulutus ohjelmiston käyttöön Kevan niin toivoessa. Keva nimeää käyttöönottoprojektille vastuuhenkilön, joka koordinoi yhteistyötä ja jolle toimittaja raportoi etenemisestä, ja tarvittaessa vastuuhenkilön lisäksi projektiryhmän. Myös toimittajan tulee nimetä projektille vastuuhenkilö tai -henkilöt, jotka vastaavat käyttöönoton suunnitelmanmukaisesta ja laadukkaasta toteutuksesta. Käytettäviin hakukriteereihin voi tulla sopimuskauden aikana muutoksia. Järjestelmän toimittaja toteuttaa käyttäjien pyyntöjen mukaiset määritykset hakusuodattimiin ja muihin asetuksiin joko manuaalisesti tai integraation kautta (optio B). Hakusuodattimia ja muita asetuksia tulee voida muuttaa milloin vain sopimuskauden aikana ilman lisäkustannuksia. Tavoiteaikatauluna on ottaa palvelu käyttöön 1.3.2023. Palvelusopimus solmitaan toistaiseksi voimassaolevana.
Hankintanimikkeistö (CPV) pääTiedon käsittelypalvelut (72310000)
Hankintanimikkeistö (CPV) muut
AluekoodiFI1B
Pääasiallinen suorituspaikka

Sopimukset