This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2022-12-14
Ilmoituksen numero2022-115329
TED numero
OstajaorganisaatioJämsän kaupunki (0175622-1 )
Paattilantie 2
FI-42100 Jämsä
http://www.jamsa.fi
Hankinnan otsikkotiedotHimos-Jämsän tapahtumamarkkinoinnin strategian ja toimintamallin määrittely
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/79620/notice/115329/overview
Originaali JSON tietue115329.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausHankkeen yhtenä toimenpiteenä on tapahtumamarkkinoinnin strategian ja toimintamallin kehittäminen siten, että se edistää Himos-Jämsän alueen yhteismarkkinointia, ympärivuotista kiinnostavuutta ja bränditavoitteiden toteutumista. Tavoitteena on rakentaa selkeä toimintamalli, jonka avulla Himos-Jämsän tapahtumamarkkinoinnista saadaan monipuolista, eri kohderyhmiä kiinnostavaa, tavoitteellista, läpinäkyvää ja hallittavaa – tapahtumia koordinoivien kaupungin yksiköiden yhteistä toimintaa. Tavoitteita ja toimenpiteitä: • Haasteiden tunnistaminen ja kaupunkiorganisaation yksiköiden yhteisen näkemyksen rakentaminen alueen tapahtumamarkkinoinnista. • Tapahtumamarkkinoinnin strategian määrittely (mm. tavoitteet, kohdeyleisö, vaikuttavuuden mittarit, budjetti). • Sponsoriyhteistyömallin määrittely (mm. yhteistyömuodot, yhteistyökumppaneiden määrittely). • Houkuttelevan tapahtumaympäristön konseptointi ulkopuolisille tapahtumajärjestäjille ja -tuottajille. • Kaupunkiorganisaatiolle sopivan tapahtumien koordinointimallin suunnittelu (mm. operatiivinen ohjaus, vastuut & roolit, viestintä). • Kaupunkiorganisaation yksiköiden välisen yhteistyön rakentaminen. • Erityisesti matkailijoita kiinnostavien tapahtumien benchmarkkaus ja uusien tapahtumien ideointi (ympärivuotisen houkuttelevuuden edistäminen ja hiljaisien kuukausien aktivointi aluemarkkinoinnin näkökulmasta). • Tapahtumavuosikellon rakentaminen. • Tapahtumajärjestäjän ohjeiston koonti. Markkinointimallia voidaan rakentaa esimerkiksi yhteisten työpajojen kautta. Projektin toteutustapa, menetelmät ja lopullinen sisältö tarkennetaan yhdessä tilaajan ja tarjoajan kesken. (Tarkempi kuvaus liitteenä olevassa tarjouspyynnössä.)
Hankintanimikkeistö (CPV) pääMarkkinointi (79342000)
Hankintanimikkeistö (CPV) muutMarkkinointi (79342000)
AluekoodiFI
Pääasiallinen suorituspaikkaJämsä

Sopimukset