This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2019-12-31
Ilmoituksen numero2018-020719
TED numero2018/S 193-437560
OstajaorganisaatioHelsingin Seudun Liikenne - kuntayhtymä (2274586-3 )
Opastinsilta 6A, PL 100
FI-00077 HSL
http://www.hsl.fi
Hankinnan otsikkotiedotHelsingin seudun liikenteen markkinointiviestinnän suunnittelu ja toteutus vuosina 2019-2020 sekä optio 2021 ja 2022
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/9930/notice/11395/overview
Originaali JSON tietue11395.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausHSL hakee mainostoimistoa HSL:n markkinointikampanjoiden ja niihin liittyvien materiaalien suunnitteluun ja toteutukseen. Etsimme kumppania, joka pystyy toteuttamaan kanssamme pitkäjänteistä, strategisista tavoitteistamme lähtevää viestintää. Odotamme toimistolta luovuutta, tuloksellisuutta ja monipuolista suunnitteluosaamista. Digimainonnan rooli korostuu entisestään, joten odotamme hyvää some-osaamista. HSL:n käytössä olevat designresurssit - visuaalinen ilme Kokoro&Moi - valokuvakonsepti ja valokuvat Kuvaamo, Lauri Eriksson Lisätietoja HSL:stä: www.hsl.fi sekä tarjouspyynnön liitteenä HSL:n brändistrategia. Rajoitettu menettely on kaksivaiheinen: ensimmäisessä vaiheessa hankintayksikkö pyytää ehdokkaita lähettämään osallistumishakemuksen. Osallistumishakemuksessa tulee olla tässä hankintailmoituksessa pyydetyt tiedot. Hankintayksikkö valitsee osallistumishakemuksen jättäneiden ehdokkaiden joukosta ne, joilta se haluaa tarjouksen. Menettelyn toisessa vaiheessa hankintayksikkö lähettää valituille tarjoajille tarjouspyynnön. Toiseen vaiheeseen valitaan kolme (3) tarjoajaa. Mikäli soveltuvuusehdot täyttäviä ehdokkaita on enemmän kuin kolme (3), hankintayksikkö tulee vertailemaan osallistumishakemuksia ja valitsemaan kolme (3) tarjoajaa kunkin ehdokkaan lähettämien kahden referenssityön ja niihin liittyvien kuvausten perusteella. Työnäytteiden on oltava jollekin referenssinä olevalle asiakkaalle viimeisen kolmen vuoden aikana toteutettu imagokampanja ja taktinen kampanja digimediassa sekä kirjallinen kuvaus molemmista kampanjoista ja niiden tuloksista.
Hankintanimikkeistö (CPV) pää
Hankintanimikkeistö (CPV) muut
AluekoodiFI1B
Pääasiallinen suorituspaikka

Sopimukset

Päätös päivämäärä
Sopimusnumero
Myyjät