This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2022-10-07
Ilmoituksen numero2022-110156
TED numero
OstajaorganisaatioHelsingin kaupunki (0201256-6 )
PL 700
FI-00099 Helsingin kaupunki
http://www.hel.fi
Hankinnan otsikkotiedotTietopyyntö: Helsingin kaupungin ostolaskujen välityspalvelun hankinta
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/76367/notice/110156/overview
Originaali JSON tietue110156.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausTämä tietopyyntö on kutsu markkinavuoropuheluun potentiaalisille palveluntarjoajille mahdollisesta Helsingin kaupungin tulevasta ostolaskujen välityspalvelun hankinnasta. Mikään tähän vuoropuheluun liittyvä mielipide, lausunto tai dokumentti ei sido tai velvoita tai sido kumpaakaan osapuolta mihinkään. Helsingin kaupungin Taloushallintopalveluliikelaitos (Talpa) tuottaa toimialoille ja liikelaitoksille sekä osalle kaupungin osakeyhtiöistä taloushallinnon palveluja (kirjanpito, ostolaskut, laskutus, maksuliikenne ja palkanlaskenta) sekä tukee kaupungin johtoa toiminnan ja talouden suunnittelussa ja seurannassa (kaupungin tilinpäätöksen laatiminen, kuukausiraportointi). Palvelujen tuottamiseen käytetyt keskeiset järjestelmät ovat SAP, Nomentia Banking, Basware P2P, M2 ja Sarastia 365. Ostolaskujen käsittelyyn käytetään Baswaren P2P-järjestelmää. Ostolaskuja käsitellään vuodessa noin 900 000 kpl ja siitä verkkolaskujen osuus on noin 96%. Käytössä on myös toimittajaportaali (toimittajille maksuton verkkolaskujen lähetyspalvelu) missä laskuja lähettäviä toimittajia on noin 2500 kpl ja laskuja sieltä lähetetään noin 10 000 kpl vuodessa. Verkkolaskujen lisäksi vastaanotetaan mm. skannauspalvelun ja ohjelmistorobotin lähettämiä laskuja. Verkkolaskuosoitteita on 32kpl. Ennen kilpailutuksen käynnistämistä Helsingin kaupunki haluaa kuulla mahdollisia tarjoajia teknisessä vuoropuhelussa. Tekninen vuoropuhelu ei ole osa kilpailutusta. Teknisessä vuoropuhelussa saatuja tietoja käytetään kaupungin sisäisesti kilpailutuksen valmisteluun. Mahdollisen kilpailutuksen ajankohdasta, hankittavan palvelun laajuudesta ja hankintamenettelystä päätetään teknisen vuoropuhelun jälkeen. Tämä ilmoitus ei ole tarjouspyyntö, hankintailmoitus tai ennakkoilmoitus vaan hankkeen sisältöön, ehtoihin ja toteutusmalliin sekä markkinakartoitukseen liittyvä tietopyyntö. Tietopyyntö vuoropuhelun tarkoituksena on käydä avointa keskustelua, jolla hankintayksikkö saa tietoa markkinoilla olevasta tarjoamasta. Lisäksi toimittajat saavat alustavaa tietoa tulevasta hankinnasta. Tämän ilmoituksen julkaisemisella ei aloiteta tarjouskilpailua eikä ilmoituksen julkaiseminen velvoita hankintayksikköä toteuttamaan varsinaista hankintaa. Hankintayksikkö pyytää mahdollisia tarjoajia ilmoittautumaan sähköpostilla osoitteeseen [email protected] 17.10.2022 klo. 16.00:sta mennessä. Otsikoi sähköposti "Tietopyyntöön ilmoittautuminen". Tämän jälkeen ilmoittautuneille lähetetään sähköisesti vastattavaksi hankintayksikön laatimat kysymykset.
Hankintanimikkeistö (CPV) pääTaloushallinnon tietojärjestelmät (48812000)
Hankintanimikkeistö (CPV) muut
Aluekoodi
Pääasiallinen suorituspaikka

Sopimukset