This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2022-08-01
Ilmoituksen numero2022-105814
TED numero
OstajaorganisaatioÅbo Akademi (0246312-1 )
Domkyrkotorget 3
FI-20500 Turku
http://www.abo.fi
Hankinnan otsikkotiedotTietopyyntö
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/73772/notice/105814/overview
Originaali JSON tietue105814.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausHUOM! TÄMÄ EI OLE HANKINTAILMOITUS TAI TARJOUSPYYNTÖ VAAN TIETOPYYNTÖ MARKKINAKARTOITUSTA JA TEKNISTÄ VUOROPUHELUA VARTEN. Åbo Akademi haluaa tietopyynnöllä kartoittaa markkinoita ja käynnistää hankinnan vuoropuhelun. Kyseessä on alustava markkinakartoitus, joka kohdistuu Åbo Akademin chattipalvelun uudistamiseen. Tietopyyntö ei sido ketään siihen osallistuvaa tahoa. Åbo Akademi ei tällä markkinakartoituksella sitoudu toteuttamaan tietopyynnön kohteena olevaa chattipavelun uudistamista. Päätökset mahdollisen hankintaprosessin käynnistämisestä tehdään markkinakartoituksen jälkeen. Tietopyynnön tarkoituksena on kartoittaa markkinoilla olevia toimittajia sekä heidän tuote- ja palveluvalikoimaansa. Pyydämme toimittamaan selvityksen pyydetyistä asioista ensisijaisesti kirjallisena. Selvityksessä voi mielellään olla linkki ratkaisun demoympäristöön tai esittelyvideoon. Tietopyynnön vastausten perusteella saatetaan toimittajalle tarjota mahdollisuus esitellä ratkaisujaan myöhemmin ilmoitettavalla tavalla. Tietopyyntöön vastanneet toimittajat saavat mahdollisesti kommentoitavakseen alustavat tarjouspyyntö-asiakirjat. Tällä hetkellä Åbo Akademilla on käytössä sekä oikea chat (keskustelu kahden henkilön välillä) että chattibotti (henkilön ja flowbotin välillä). Nykyinen palvelu toimii osoitteessa https://www.abo.fi/studera-hos-oss/ ja on ainoastaan käytössä opintopalveluyksikössä, mutta uusi palvelu kattaisi useamman yksiön (esim. ICT-palvelut, kirjasto ja avoin yliopisto). Uusi chattipalvelu toimisi sekä ulkoisten että sisäisten käyttäjien kanssa. Chatbot palvelu tulisi olla keskusteleva (AI-pohjainen ja monikielinen) ja käyttäjä voisi tarvittaessa pyytää henkilöä paikalle jatkaakseen keskustelua hänen kanssaan. Chattipalvelu pitäisi pystyä integroimaan sekä Wordpress että Office365 Sharepoint järjestelmiin. Åbo Akademilla on noin 5700 opiskelijaa ja 1100 työntekijää ja näiden lisäksi mahdolliset tulevat opiskelijat ovat myös chattipalvelun tulevia käyttäjiä. Haluaisimme nyt nähdä minkälaisia ratkaisuja tähän tarpeeseen löytyisi markkinoilta tällä hetkellä. Tavoitteena on päästä tarjouspyyntö-vaiheeseen vuoden 2022 syksyn aikana.
Hankintanimikkeistö (CPV) pääTietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Hankintanimikkeistö (CPV) muut
AluekoodiFI
Pääasiallinen suorituspaikka

Sopimukset