This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2019-12-31
Ilmoituksen numero2018-018967
TED numero
OstajaorganisaatioTampereen kaupunkiseudun elinkeino- ja kehitysyhtiö Tredea Oy (2252888-5 )
Kelloportinkatu 1 B
FI-33100 Tampere
http://www.businesstampere.fi
Hankinnan otsikkotiedotSmart Mobility Kauppi Asiakastutkimus
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/8909/notice/10288/overview
Originaali JSON tietue10288.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausYksi Smart Tampere -ohjelman mobility teeman yksi osa-alue on Kaupin kampuksen liikkumisen palveluiden kehittäminen. Tavoitteena on luoda malli, jolla voidaan arvioida valitun alueen liikennepalveluiden liiketoimintamalleja tarvelähtöisesti, seuraavat seikat huomioiden: 1) Alueen toimijat: Liikenteelliset tarpeet ja ongelmat; mistä toimijat (ml. kaupunki) voisivat olla valmiita maksamaan tai luopumaan. 2) Alueen asiakkaat: Nykyiset ja tulevat liikennevirrat kohteittain ja kulkumuodoittain. ihmisten kiinnostus/maksuhalukkuus erilaisia liikenteen palveluita kohtaan: 3) Palveluntarjoajat: Palvelut, teknologiat ja liiketoimintamallit, joilla toimijoiden ja asiakkaiden tarpeet ja toiveet voitaisiin täyttää. Tämä tarjouspyyntö koskee Smart Mobility Kauppi -hankeen asiakastutkimuksen laatimista. Tällä hetkellä haasteena on ettei asiakasymmärrys tue riittävästi kokonaisvaltaista palvelukehitystä. Erityisesti laadullisessa datassa on suuria puutteita. Tarjouspyynnössä pyydetyn asiakastutkimuksen on tarkoitus tarjota dataa mm. seuraaviin tarpeisiin: - Lyhyen aikavälin palvelukehitys: mihin alueen toimijoiden kannattaa keskittyä yhteisessä kehitystyössään (mm. opastukseen, pysäköintiin ja sisäiseen liityntäliikenteeseen liittyen), - Pitkän aikavälin liikennejärjestelmäkehitys: mihin erityisesti kaupungin kannattaa keskittyä liikennejärjestelmätyössään (mm. raitiotien jatkokehitys ja liityntäpysäköintiratkaisut), - Mahdolliset työpaja/t palveluntarjoajille: mihin ongelmiin kannattaa tarjota ratkaisuja. Tavoitteena on siis lisätä sekä määrällistä, että laadullista asiakasymmärrystä Tarjouspyyntö: TarjouspyyntöSmartMobilityKauppiAsiakastutkimus.pdf
Hankintanimikkeistö (CPV) pää
Hankintanimikkeistö (CPV) muut
AluekoodiFI197