This is early beta for now! Can't handle all templates properly

Hankkija

Vastaanotettu Hilmaan2022-05-11
Ilmoituksen numero2022-100776
TED numero
OstajaorganisaatioJokilaaksojen koulutuskuntayhtymä (0210010-1 )
PL 72 (Maliskyläntie 2)
FI-85501 Nivala
http://www.jedu.fi
Hankinnan otsikkotiedotKoulutuskeskus JEDUn työturva- ja työvaatetus
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) arvio
Hankinnan yhteenlaskettu kokonaisarvo koko ajalle (ilman alv:ta) lopullinen
Alkuperäinen ilmoitushttps://www.hankintailmoitukset.fi/en/public/procurement/70536/notice/100776/overview
Originaali JSON tietue100776.json

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausSaatujen tarjousten perusteella solmitaan puitesopimus kahden (2) valitun tarjoajan kanssa. Sopimuskausi on suunniteltu alkavaksi 01.06.2022. Aloitusaikataulu on arvio ja hankintasopimus syntyy vasta sopimuksen allekirjoittamisella. Sopimus päättyy 31.05.2023 ja sitä on oikeus jatkaa optiona (1 optiovuosi). Tilaaja päättää optiovuoden käytöstä. Tarjouspyynnön vertailulukuna ovat vuoden 2021 käyttömäärät. Tilaaja ei sitoudu käyttömääriin vaan hankinnat tehdään sopimuskaudella tilaajan tarpeen mukaan. Jos etusijaisuusjärjestyksessä ensimmäinen toimittaja ei kykene toimittamaan tuotetta max. kahden viikon sisällä tilauksesta voidaan tilaus tehdä etusijaisuusjärjestyksessä toisena olevalta sopimuskumppanilta. Jos taas toinenkaan sopimuskumppani ei kykene toimittamaan tuotetta ajallaan, on hankintayksiköllä oikeus hankkia tuote sopimuksen ulkopuoliselta toimijalta. Toimipisteiden osoitteet ovat: Erkkiläntie 1, 85800 HAAPAJÄRVI Maliskyläntie 2, 85500 NIVALA Opintie 2, 85100 KALAJOKI Teollisuustie 2, 86600 HAAPAVESI Keskustie 29, 92620 PIIPPOLA Sovituskoot tulee toimittaa kyseisiin yksiköihin vuoden 2022 VK 31 mennessä. Sovitustuotteet ostetaan painatettuina eri yksiköihin ja ne toimivat sovituskappaleina koko sopimuksen ajan. Jos paikkakunnalla on samaa tuotetta eri aloille tai kahdessa eri värissä, sovituskoot ostetaan vain kertaalleen kaikissa kokoluokissa ja yhdessä värissä. Talvivaatteista ei osteta sovituskokoja. Tuotteiden toimitus tulee sisältyä tarjottuun hintaan. Tuotteiden toimitus osoitetaan sopimuksen teon yhteydessä sovituille Tilaajan edustajille paikkakunnittain, jotka huolehtivat vaatteiden sovituksesta sekä tilauksesta. Vaatteet sovitetaan VK 32-33 aikana ja tilaukset tehdään mahdollisimman pian sen jälkeen.
Hankintanimikkeistö (CPV) pää
Hankintanimikkeistö (CPV) muutSuojavaatteet ja -varusteet (18143000)
AluekoodiFI1D9
Pääasiallinen suorituspaikka

Sopimukset

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausSaatujen tarjousten perusteella solmitaan puitesopimus kahden (2) valitun tarjoajan kanssa. Sopimuskausi on suunniteltu alkavaksi 01.06.2022. Aloitusaikataulu on arvio ja hankintasopimus syntyy vasta sopimuksen allekirjoittamisella. Sopimus päättyy 31.05.2023 ja sitä on oikeus jatkaa optiona (1 optiovuosi). Tilaaja päättää optiovuoden käytöstä. Jos etusijaisuusjärjestyksessä ensimmäinen toimittaja ei kykene toimittamaan tuotetta max. kahden viikon sisällä tilauksesta voidaan tilaus tehdä etusijaisuusjärjestyksessä toisena olevalta sopimuskumppanilta. Jos taas toinenkaan sopimuskumppani ei kykene toimittamaan tuotetta ajallaan, on hankintayksiköllä oikeus hankkia tuote sopimuksen ulkopuoliselta toimijalta. Tarjouspyynnön vertailulukuna ovat vuoden 2021 käyttömäärät. Tilaaja ei sitoudu käyttömääriin vaan hankinnat tehdään sopimuskaudella tilaajan tarpeen mukaan. Toimipisteiden osoitteet ovat: Maliskyläntie 2, 85500 NIVALA Kuusitie 6, 84100 YLIVIESKA Opintie 2, 85100 KALAJOKI Oulaistenkatu 7, 86300 OULAINEN Kuntotie 2, 86300 OULAINEN Teollisuustie 2, 86600 HAAPAVESI Sovituskoot tulee toimittaa kyseisiin yksiköihin vuoden 2022 VK 31 mennessä. Sovitustuotteet ostetaan eri yksiköihin ja ne toimivat sovituskappaleina koko sopimuksen ajan. Tuotteiden toimitus tulee sisältyä tarjottuun hintaan. Tuotteiden toimitus osoitetaan sopimuksen teon yhteydessä sovituille Tilaajan edustajille paikkakunnittain, jotka huolehtivat vaatteiden sovituksesta sekä tilauksesta. Vaatteet sovitetaan VK 32-33 aikana ja tilaukset tehdään mahdollisimman pian sen jälkeen.
Hankintanimikkeistö (CPV) pää
Hankintanimikkeistö (CPV) muutSuojavaatteet ja -varusteet (18143000)
AluekoodiFI1D9
Pääasiallinen suorituspaikka

Sopimukset

Ostettava

Hankinnan lyhyt kuvausSaatujen tarjousten perusteella solmitaan puitesopimus yhden (1) valitun tarjoajan kanssa. Sopimuskausi on suunniteltu alkavaksi 01.06.2022. Aloitusaikataulu on arvio ja hankintasopimus syntyy vasta sopimuksen allekirjoittamisella. Sopimus päättyy 31.05.2023 ja sitä on oikeus jatkaa optiona (1 optiovuosi). Tilaaja päättää optiovuoden käytöstä. Tarjouspyynnön vertailulukuna ovat vuoden 2021 käyttömäärät. Tilaaja ei sitoudu käyttömääriin vaan hankinnat tehdään sopimuskaudella tilaajan tarpeen mukaan. Yksikkö, johon sovituskappaleet tulee toimittaa: Kuusitie 6, 84100 YLIVIESKA Sovituskoot tulee toimittaa kyseiseen yksikköön vuoden 2022 VK 31 mennessä. Sovitustuotteet tulee jäädä yksikköön koko sopimuskauden ajaksi tulevia sovituksia varten. Tuotteiden toimitus tulee sisältyä tarjottuun hintaan. Tuotteiden toimitus osoitetaan sopimuksen teon yhteydessä sovituille Tilaajan edustajille paikkakunnittain, jotka huolehtivat vaatteiden sovituksesta sekä tilauksesta. Vaatteet sovitetaan VK 32-33 aikana ja tilaukset tehdään mahdollisimman pian sen jälkeen.
Hankintanimikkeistö (CPV) pää
Hankintanimikkeistö (CPV) muutSuojavaatteet ja -varusteet (18143000)
AluekoodiFI1D9
Pääasiallinen suorituspaikka

Sopimukset