{
    "id": 28735,
    "procurementProjectId": 23874,
    "noticeNumber": "2019-020982",
    "reducedTimeLimitsForReceiptOfTenders": false,
    "corrigendumAdditionalInformation": [],
    "creatorSystem": "Cloudia Kilpailutus",
    "type": 9902,
    "project": {
        "id": 0,
        "title": "Sosiaalihuollon asiakasasiakirja-aineiston siirto kanta-arkistoon",
        "contractType": 2,
        "procurementCategory": 1,
        "referenceNumber": "252141",
        "jointProcurement": false,
        "centralPurchasing": false,
        "coPurchasers": [],
        "validationState": 2,
        "organisation": {
            "id": "1668e70e-faf6-4f5b-2d0b-08d78deb351a",
            "information": {
                "officialName": "Etel\u00e4-Savon sosiaali- ja terveyspalvelujen kuntayhtym\u00e4",
                "nationalRegistrationNumber": "0825508-3",
                "nutsCodes": [
                    null
                ],
                "postalAddress": {
                    "streetAddress": "Porrassalmenkatu 35-37",
                    "postalCode": "50100",
                    "town": "Mikkeli",
                    "country": "FI"
                },
                "telephoneNumber": "+358 447944006",
                "email": "[email protected]",
                "contactPerson": "Timo Talo",
                "mainUrl": "http:\/\/www.essote.fi",
                "validationState": 2
            },
            "contractingAuthorityType": 4,
            "contractingType": 0,
            "mainActivity": 0,
            "mainActivityUtilities": 0,
            "validationState": 0
        },
        "state": 0,
        "defenceWorks": 0,
        "defenceSupplies": 0,
        "publish": 2,
        "agricultureWorks": 0,
        "isPrivate": false,
        "isConcluded": false
    },
    "lotsInfo": {
        "divisionLots": false,
        "lotsSubmittedFor": 0,
        "lotsSubmittedForQuantity": 0,
        "lotsMaxAwarded": false,
        "lotsMaxAwardedQuantity": 0,
        "lotCombinationPossible": false,
        "validationState": 0
    },
    "objectDescriptions": [
        {
            "lotNumber": "1",
            "mainCpvCode": {
                "code": "72000000",
                "vocCodes": []
            },
            "additionalCpvCodes": [],
            "nutsCodes": [],
            "descrProcurement": [
                "Etel\u00e4-Savon sosiaali- ja terveyspalvelujen kuntayhtym\u00e4 siirt\u00e4\u00e4 sosiaalitoimen asiakirja-aineistoja Kanta-palvelun sosiaalihuollon asikastiedon arkistoon sosiaalitoimen aineiston siirron vapaaehtoisessa I-vaiheessa,\n\nPalvelu sis\u00e4lt\u00e4\u00e4 konvertoitujen asiakastietojen toimittamisen KELAN\narkistointipalvelulle PDF\/A muotoisena Kansa vaiheen 1 mukaisesti \ntarvittavan kommunikoinnin asiaan liittyvien viranomaisten kanssa (KELA\/THL). Ty\u00f6n lopputuloksena ProConsona \u2013j\u00e4rjestelm\u00e4ss\u00e4 olevat vanhat asiakastiedot on siirretty onnistuneesti KELAN Kanta-arkistoon.\n\nPalveluntuottajan teht\u00e4v\u00e4n\u00e4 on migratoida Essoten toimittama  aineisto Kanta-palvelun sosiaalihuollon asikastiedon arkistoon Kanta-palvelun m\u00e4\u00e4ritt\u00e4m\u00e4ss\u00e4 muodossa ja Kanta-arkiston m\u00e4\u00e4ritt\u00e4m\u00e4ll\u00e4 tavalla.\n\nAineisto muodostuu Pro Consona Sosiaality\u00f6n asiakastietojen poiminnasta KanTa arkistointia varten Hirvensalmen, Juvan, Mikkelin, M\u00e4ntyharjun, Pertunmaan ja Ristiinan sovelluksista. Aineiston toimittaa CGI Oy.  Mikkelin aineisto on optiona.\n\nArvioitu siirrett\u00e4v\u00e4 ainiesto sis\u00e4lt\u00e4\u00e4 seuraavat asiakirjam\u00e4\u00e4r\u00e4t:\n- M\u00e4ntyharju: 100.000 asiakirjaa\n- Juva 100.000 asiakirjaa\n- Hirvensalmi ja Pertunmaa: 100.000 asiakirjaa\n- Ristiina: 100.000 asiakirjaa\n- Mikkeli (optio): 1.000.000 asiakirjaa\n\nSiirrett\u00e4v\u00e4n aineiston m\u00e4\u00e4r\u00e4 on arvio ja perustuu Kangasniemen kunnan aineiston siirtoon vuonna 2017-2020 ja on arvioitu perustuen ProConsona-ohjelman k\u00e4yt\u00f6n laajuuteen ja kunnan asukasm\u00e4\u00e4r\u00e4\u00e4n. Todellisen siirrett\u00e4v\u00e4n aineiston m\u00e4\u00e4r\u00e4 voi poiketa nyt esitetyst\u00e4. \n\nSosiaalihuollon asiakastiedon arkiston I-vaiheessa asiakasasiakirjat tallennetaan n\u00e4ytt\u00f6muotoisina XHTML- tai PDF\/A-asiakirjoina. Lis\u00e4ksi asia- ja asiakkuus-asiakirjat tallennetaan JSON-asiakirjoina.\n\nI-vaiheessa asiakirjat n\u00e4ytet\u00e4\u00e4n kokonaisina asiakirjoina (XHTML- tai PDF\/A) muodossa ja niit\u00e4 voidaan hakea omasta rekisterist\u00e4. Arkistoyhteensopivia asiakirjoja voidaan muodostaa organisaation j\u00e4rjestelmiin jo tallennetuista asiakastiedoista ja asiakasasiakirjoista tai laatimalla niit\u00e4 k\u00e4ytt\u00f6\u00f6nottohetkest\u00e4 alkaen. Sosiaalihuollon asiakirjojen k\u00e4sittelyss\u00e4 ja tallentamisessa noudatetaan S\u00c4HKE2-m\u00e4\u00e4r\u00e4yst\u00e4 ja CDA R2-standardia. CDA R2-standardin k\u00e4yt\u00f6ll\u00e4 tuetaan tulevaa sosiaali- ja terveydenhuollon asiakastietojen yhteisk\u00e4ytt\u00f6\u00e4.\n\nPro Consona Sosiaality\u00f6st\u00e4 poimittavat tiedot sis\u00e4lt\u00e4v\u00e4t seuraavat \nasiakasdokumentit:\n- hakemus \n- asiakaskertomus \n- suunnitelma (lomake) \n- p\u00e4\u00e4t\u00f6s \n- ilmoitus \n- yhteydenotto\n- liitteet \n\nPro Consona Sosiaality\u00f6st\u00e4 poimitaan asiakasdokumentit seuraaviin palveluteht\u00e4viin:\n- ty\u00f6ik\u00e4isten palvelut \n- lapsiperheiden palvelut\n- lastensuojelu \n- perheoikeudelliset palvelut\n- vammaispalvelu \n- ik\u00e4ihmisten palvelut \n- p\u00e4ihdehuolto \n\nPoiminnat tehd\u00e4\u00e4n palveluteht\u00e4vitt\u00e4in Pro Conson Sosiaality\u00f6n asiakkuuksista:\n- toimeentulotuki \n- v\u00e4litystilit \n- lastensuojelu \n- aikuis- ja perhety\u00f6 \n- vammaispalvelut \n\nPoimittuihin asiakasdokumentteihin lis\u00e4t\u00e4\u00e4n metatietoina KanTa arkiston vaatimat tiedot: asia ja asiakkuus. Sen j\u00e4lkeen CGI Oy siirt\u00e4\u00e4 aineiston kolmannelle osapuolelle KanTa migraatiota varten. \n\nToimintaprosessina palveluntuottajan teht\u00e4viin kuuluu:\n\n1) Testiaineiston luominen vanhoista asiakastiedoista ja aineiston toimitus KELA:n arkistointipalveluun \n2) Testiaineiston testaus tilaajan kanssa yhteisty\u00f6n\u00e4\n- Testiraportin kirjoitus ja l\u00e4hetys THL\u00e4\u00e4n ja KELA:an.\n3) Testiaineiston tekninen validointi (KELA suorittaa)\n4) Vanhojen asiakastietojen konvertointi ja toimitus KELA:n arkistointipalveluun\n5) Pistokoetestit tuotanto-aineistoon yhdess\u00e4 tilaajan kanssa\n- Testiraportin kirjoitus ja l\u00e4hetys THL:\u00e4\u00e4n ja KELA:an\n6) Tilaajan informointi asiakastietojen siirron onnistumisesta\n\nProsessiin kuuluu tarvittavat yhteisty\u00f6neuvottelut tilaajan, CGI Oy:n ja KanTa-arkiston kanssa. Sek\u00e4 toimittaja ett\u00e4 tilaaja nimitt\u00e4v\u00e4t projektille vastuulliset projektip\u00e4\u00e4llik\u00f6t huolehtimaan projektin\nasianmukaisesta l\u00e4piviennist\u00e4.  Palveluntuottaja sitouttaa projektiin riitt\u00e4v\u00e4n m\u00e4\u00e4r\u00e4n henkil\u00f6it\u00e4, jotta tavoitteet saavutetaan.\n\nSiirtoprosessi alkaa marraskuussa 2019 ja p\u00e4\u00e4ttyy arviolta elokuussa 2020. Aikataulu t\u00e4smentyy projektin kuluessa. Projektin alkaessa laaditaan erillinen projektisuunnitelma.\n\nTietojen poiminta siirtoa varten tapahtuu seuraavan alustavan aikataulun mukaisesti:\n- Vammaispalvelut 10-11\/2019\n- Lapsiperheiden palvelut 11-12\/2019\n - Perheoikeudelliset palvelut 12\/2019\n- I\u00e4kk\u00e4iden palvelut 12\/2019\n- P\u00e4ihdehuolto 01\/2020\n- Lastensuojelu 01-03\/2020\n- Ty\u00f6ik\u00e4isten palvelut 03-05\/2020\n\nTietojen siirto tapahtuu teht\u00e4v\u00e4luokittain kuntakohtaisesti. Teht\u00e4v\u00e4luokkien sis\u00e4lt\u00e4mi\u00e4 asiakirjam\u00e4\u00e4ri\u00e4 ei ole mahdollista eritell\u00e4. \n\nProsessissa noudatetaan THL:n ja Kelan antamia ohjeistuksia.  Tarjouspyynn\u00f6ss\u00e4 on linkki KanTa-ohjeistukseen.\n\n\n\n"
            ],
            "disagreeAwardCriteriaToBePublished": false,
            "awardCriteria": {
                "criterionTypes": 4,
                "qualityCriteria": [],
                "costCriteria": [],
                "priceCriterion": {},
                "criterion": [],
                "criteriaStatedInProcurementDocuments": false
            },
            "estimatedValue": {
                "type": 0
            },
            "timeFrame": {
                "type": 3,
                "beginDate": "2019-11-01T00:00:00",
                "endDate": "2020-08-31T00:00:00",
                "canBeRenewed": false
            },
            "candidateNumberRestrictions": {
                "envisagedNumber": 0,
                "envisagedMinimumNumber": 0,
                "envisagedMaximumNumber": 0,
                "selected": 0
            },
            "optionsAndVariants": {
                "variantsWillBeAccepted": false,
                "partialOffersWillBeAccepted": false,
                "options": false,
                "optionType": 0
            },
            "tendersMustBePresentedAsElectronicCatalogs": false,
            "euFunds": {
                "procurementRelatedToEuProgram": false
            },
            "awardContract": {
                "contractAwarded": 0,
                "noAwardedContract": {
                    "failureReason": 0,
                    "originalNoticeSentVia": 0
                },
                "awardedContract": {
                    "numberOfTenders": {
                        "disagreeTenderInformationToBePublished": false,
                        "total": 0
                    },
                    "disagreeContractorInformationToBePublished": false,
                    "contractors": [
                        {
                            "nutsCodes": [],
                            "postalAddress": {},
                            "isSmallMediumEnterprise": false,
                            "validationState": 0
                        }
                    ],
                    "initialEstimatedValueOfContract": {},
                    "finalTotalValue": {
                        "type": 0
                    },
                    "likelyToBeSubcontracted": false,
                    "valueOfSubcontract": {},
                    "notPublicFields": {
                        "communityOrigin": false,
                        "nonCommunityOrigin": false,
                        "awardedToTendererWithVariant": false,
                        "abnormallyLowTendersExcluded": false
                    }
                }
            },
            "validationState": 0
        }
    ],
    "communicationInformation": {
        "procurementDocumentsAvailable": 0,
        "additionalInformation": 0,
        "additionalInformationAddress": {
            "validationState": 0
        },
        "otherAddressForProcurementDocuments": {
            "validationState": 0
        },
        "sendTendersOption": 1,
        "electronicAddressToSendTenders": "https:\/\/tarjouspalvelu.fi\/essote?id=252141&tpk=266ed6ce-b1a6-4dec-8984-52bb86ccdfe8",
        "addressToSendTenders": {
            "validationState": 0
        },
        "electronicCommunicationRequiresSpecialTools": false,
        "documentsEntirelyInHilma": false,
        "specsAndAdditionalDocuments": 0,
        "validationState": 0
    },
    "contactPerson": {
        "name": "Timo Talo",
        "email": "[email protected]",
        "phone": "+358 447944006"
    },
    "procurementObject": {
        "mainCpvCode": {
            "code": "72000000",
            "name": "Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehitt\u00e4minen, Internet ja tuki",
            "vocCodes": []
        },
        "validationState": 2
    },
    "conditionsInformation": {
        "economicCriteriaToParticipate": false,
        "technicalCriteriaToParticipate": false,
        "restrictedToShelteredWorkshop": false,
        "restrictedToShelteredProgram": false,
        "reservedOrganisationServiceMission": false,
        "executionOfServiceIsReservedForProfession": false,
        "participationIsReservedForProfession": false,
        "obligationToIndicateNamesAndProfessionalQualifications": false,
        "validationState": 0
    },
    "conditionsInformationNational": {
        "participantSuitabilityCriteria": [],
        "requiredCertifications": [],
        "validationState": 0,
        "reservedForShelteredWorkshopOrProgram": false
    },
    "complementaryInformation": {
        "isRecurringProcurement": false,
        "estimatedTimingForFurtherNoticePublish": [],
        "electronicOrderingUsed": false,
        "electronicInvoicingUsed": false,
        "electronicPaymentUsed": false,
        "additionalInformation": [],
        "validationState": 0
    },
    "datePublished": "2019-10-11T15:19:51",
    "state": 2,
    "tedPublishState": 0,
    "tedValidationErrors": [],
    "procedureInformation": {
        "procedureType": 1,
        "acceleratedProcedure": false,
        "contestType": 0,
        "frameworkAgreement": {
            "includesFrameworkAgreement": false,
            "includesConclusionOfFrameworkAgreement": false,
            "frameworkAgreementType": 0,
            "frameworkEnvisagedType": 0,
            "includesDynamicPurchasingSystem": false,
            "dynamicPurchasingSystemInvolvesAdditionalPurchasers": false,
            "dynamicPurchasingSystemWasTerminated": false,
            "estimatedTotalValue": {
                "type": 0
            },
            "duration": {
                "type": 0,
                "canBeRenewed": false
            }
        },
        "reductionRecourseToReduceNumberOfSolutions": false,
        "reserveRightToAwardWithoutNegotiations": false,
        "electronicAuctionWillBeUsed": false,
        "procurementGovernedByGPA": false,
        "disagreeCriteriaForEvaluationOfProjectsPublish": false,
        "national": {
            "otherProcedure": [],
            "additionalProcedureInformation": [],
            "transparencyType": 0,
            "limitedNumberOfParticipants": false,
            "numberOfParticipants": 0,
            "selectionCriteria": []
        },
        "validationState": 0
    },
    "tenderingInformation": {
        "tendersOrRequestsToParticipateDueDateTime": "2019-11-01T12:00:00",
        "languages": [],
        "tendersMustBeValidOption": 0,
        "tenderOpeningConditions": {},
        "estimatedExecutionTimeFrame": {
            "type": 3,
            "canBeRenewed": false
        },
        "validationState": 2
    },
    "attachments": [],
    "hasAttachments": false,
    "changes": [],
    "isCorrigendum": false,
    "isMigrated": true,
    "isCancelled": false,
    "cancelledReason": [],
    "isLatest": true,
    "language": "FI",
    "proceduresForReview": {
        "reviewBody": {
            "officialName": "Markkinaoikeus",
            "postalAddress": {
                "streetAddress": "Radanrakentajantie 5",
                "postalCode": "00520",
                "town": "Helsinki",
                "country": "FI"
            },
            "telephoneNumber": "+358 295643300",
            "email": "[email protected]",
            "mainUrl": "http:\/\/www.oikeus.fi\/markkinaoikeus",
            "validationState": 0
        },
        "reviewProcedure": [],
        "validationState": 2
    },
    "attachmentInformation": {
        "description": [],
        "links": [],
        "validationState": 0
    },
    "contractAwardsDefence": [],
    "isPrivateSmallValueProcurement": false,
    "dateCreated": "2019-12-31T15:36:36.2952729",
    "dateModified": "2020-01-08T23:27:53.3108959"
}